دیکشنری استاندارد متریال پایپینگ

arash-soft

عضو جدید
جدید رویژن پارسیان*******

اگه در کارهای پروژه های نفت و پتروشیمی هستید.اگه به دنبال شناخت استانداردها و مواد هستید و اگه اصلا نمیدونید از کجا باید شروع کردید و یا اگر یه حرفه ایی هستید ولی حفظ و جستجوی همه استانداردها براتون ممکن نیست این نرم افزار معلومات شما رو دگرگون میکنه.

امکانات فوق العاده برای جستجو و ذخیره و هم چنین محیطی جذاب و دیدنی به همراه توضیحات هزاران استاندارد مختلف از ویژگیهای این نرم افزار مهندسی است.

افراد با تجربه میدونند که شناخت استانداردها از روی اسم آنها چه قدر مهم است.مثلا

اگر جایی چنین دیدید: ASME B16.5

باید بدونید که این استاندارد در مورد فلنچ ها و فیتینگها صحبت میکنه.شکل زیر رو ببیند که چه راحت نرم افزار این مشخصات و به شما میده.

شما میتونید اسم یه استاندارد رو سرچ کنی و تو ضیحاتش را ببینید یا با سرچ و جستجوی کلمه خاصی استانداردهای مربوط را ببنید.مثلا جستجو کنید چه استانداردهایی در اره کربن استیل صحبت میکنند.کدومشون برای آلیاژ اینکونل هستند.در مورد رنگ چه استانداردهایی وجود دارند؟

چه استانداردهایی در باره پایپها هستند؟

براحتی با این برنامه در 2 لیست کلمات دلخواه را از بین هزاران استاندارد موجود جستجو کنید.و برای جستجو امکان یافت یکی ار دو کلمه یا هر دو OR/AND

وجود دارد.استانداردهای یافت شده در فهرست جداگانه ایی نمایش داده میشوند و شما قادرید بارها این کار را انجام داده و به نتایج مورد نظر رسیده و یا نتایج را ذخیره کنید


BS-API-NACE-ANSI-ASME-ASTM-MSS-DIN-EMMUA-ISO-AWWS



این نرم افزار علاوه بر استانداردها شما را در معنی کلمات مخفف و مشهور در پروژها و مقالات علمی پایپینگ یاری میکند.





استانداردهای طراحی با توجه به موضوعات آن همانند شکل زیر قابل جستجو هستند.






متریال در سکشن های جزی تر استانداردها برسی شده اند:





و برای ایرانیان امکان ترجمه فارسی لیست استانداردهای مفید (نه به کاملی لیست انگلیسی اما مفید) آورده شده است.







این برنامه همچنین داری منوی تصویری و کشویی و کلیدهای شورت کاتی است که کار با آن را ساده تر میکند.






این نرم افزار پورتابل بوده و نیاز به نصب نداشته ودر فلش مموری یا هر وسیله ایی که توانایی ذخیره 2 مگا بایت حافظه را داشته باشد قابل استفاده است. این دیکشنری گنیجنه بی نظیری است که در دنیا بی نظیر است و هیچ گونه مشابه دیگری ندارد.این برنامه حاصل سالها تجربه - ماهها تحقیق و بررسی و یک محصول ایرانی میباشد.
برای اطلاعات آپ دیت به سایت WWW.ZAVYEH.COM مراجعه کنید.
 

distributer

عضو جدید
دوست خوبم راهنمایی جالبی بود م. ما در کار تهیه و توزیع متریال پایپینگ هستیم اگر احتمال همکاری هست خوشحال میشم کمک کنم. ممنون
 

mh.k

عضو جدید
سلام:من متریال کدیینگ میخواستم اگه داشته باشین ممنون میشم
 

Similar threads

بالا