سلام ساخت و تولیدی های عزیز.اگه میشه در مورد درس دینامیک یه سری اطلاعات بهم بدین.این درس یه جوریه.اصلا حوصله ی خوندنش رو ندارم:w19:.میترسم یه وقت بیفتم.:confused: چه طوری و از چه منابعی بخونم بهتر نتیجه میگیرم؟ منتظر جوابتون هستم...