درمان زگیل تناسلی با لیزر”صد درصد قطعی”+ فیلم لیزر زگیل تناسلی

1701982690246.png

آیا زگیل تناسلی درمان قطعی دارد؟ سریع ترین روش درمان زگیل تناسلی یا درمان صد در صد زگیل تناسلی چیست؟ ایا زگیل تناسلی با لیزر از بین میرود؟ بله

لیزر زگیل تناسلی روش نوین درمان این زائده های پوستی می باشد که با بی حسی موضعی و به صورت سرپایی در مطب انجام می شود. برخورد اشعه لیزر به زگیل ها آن را از ریشه خشک می کند و گاز CO2 موجب می شود زگیل تبخیر شود و از بین برود.

عکس زگیل تناسلی بعد از لیزر

خوشبختانه امروزه با پیشرفت در علم پزشکی می توان به راحتی زگیل تناسلی را حتی در یک جلسه درمان کرد. درمان زگیل تناسلی با لیزر روش بدون بازگشت برای حذف زگیل و برداشتن آن ها از روی پوست می باشد. نفوذ اشعه لیزر به اعماق بافت های آسیب دیده این کار را ممکن می سازد. در ادامه مطلب به هزینه لیزر زگیل تناسلی و مزایا و عوارض “از بین بردن زگیل تناسلی با لیزر” می پردازیم.

آیا زگیل تناسلی با لیزر درمان میشود؟​

زگیل تناسلی از رایج ترین بیماری های مقاربتی و جنسی در میان زنان و مردان است. عامل آن یعنی ویروس اچ پی وی (HPV) موجب ایجاد زائده های گوشتی و برجستگی هایی به رنگ پوست در مردان و زنان می شود. که با نام زگیل تناسلی زنان و یا زگیل تناسلی در مردان شناخته می شود.

لیزر زگیل تناسلی در پرتو کلینیک

به طور قطع اگر برای درمان زگیل تناسلی به کلینیک های مربوط در این زمینه مراجعه کرده باشید، با روش های درمانی متعددی روبه رو شده اید. روش های مختلفی برای درمان زگیل تناسلی (Genital Warts) وجود دارد که بهترین و قطعی ترین آن ها لیزر زگیل تناسلی توسط دکتر زگیل تناسلی است.

درمان زگیل تناسلی با لیزر بهترین روش برای از بین بردن این زائده ها است. امروزه “درمان زگیل تناسلی با لیزر co2” به عنوان یکی از موثرترین روش های درمانی در این زمینه معرفی شده است. که در ادامه به چگونگی و شرایط آن بیشتر خواهیم پرداخت.

درمان زگیل تناسلی با لیزر چگونه است؟​

همان طور که اشاره شد لیزر co2 برای زگیل تناسلی یکی از شیوه های درمانی مؤثر و در عین حال ایمن است. پرتو لیزر به زگیل ها برخورد میکند و آنها را ازبین میبرد و با بی حسی همراه است. این روش موجب از بین رفتن زگیل تناسلی میشود. اینکار در بیمارستان یا کلینیک انجام شود. بی حسی موضعی یا عمومی بسته به نوع، اندازه و محل زگیل دارد.

این شیوه درمانی با استفاده از لیزر به وسیله گاز کربن دی اکسید (CO2) انجام می شود. اشعه لیزر در عین داشتن قدرت بالا در حذف این زائده ها دارای نفوذ بسیار بالایی به عمق بافتهای آسیب دیده است. با نفوذ به عمق بافت های پوستی سبب رفع کامل زگیل های موجود می شود. همین امر سبب گردیده تا لیزر زگیل تناسلی به طور کامل عامل بیماری را ریشه کن نماید. ریشه کنی عامل ویروس سبب حذف آن بدون بازگشت خواهد شد.

⚠️ اما درمان زگیل تناسلی در زنان باید به سرعت انجام شود چرا که در بعضی موارد ممکن است باعث سرطان دهانه رحم در آن ها شود. ⚠️
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا