دانلود کتاب چگونه با آرامش و بدون نگرانی زندگی کنیم نوشته ی جول اوستین

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
1000004725.jpg

معرفی کتاب چگونه با آرامش و بدون نگرانی زندگی کنیم​

جول اوستین در کتاب صوتی چگونه با آرامش و بدون نگرانی زندگی کنیم، به شما می‌آموزد که چگونه با وجود دغدغه‌ها و مشکلات روزمره بتوانید با آرامش و بدون استرس زندگی کنید.

اگر شما دلتان می‌خواهد در آرامش زندگی کنید هرگز این اتفاق، شانسی به وجود نمی‌آید. ما هر روز این فرصت را داریم که ناراحت بشویم یا اذیت بشویم اما باید بدانیم که زندگی جریان دارد. ممکن است مردم شما را عصبانی کنند یا اعضای خانواده‌تان بیمار باشند. اگر شما منتظرید تا زندگی‌تان آرام شود و بعد به آرامش برسید سخت در اشتباهید.

خداوند هرگز قولی نداده که ما را از مشکلات دور نگه می‌دارد. ولی گفته که در دل طوفان، به ما آرامش می‌دهد. خداوند این را آرامشی بالاتر از درک و فهم ما می‌نامد. به این معنی که با وجود مشکلات زندگی، شما هنوز آرامش خود را دارید. مثلا گزارشات پزشکی خوب نبود، اما من نگران نیستم چون می‌دانم که خدا حواسش به من هست. من آن مقامی که برایش زحمت کشیدم را نتوانستم کسب کنم ولی ناراحت نیستم چون می‌دانم که خداوند مقام بالاتری برایم در نظر گرفته است.

شما باید از آرامش زندگی خودتان محافظت کنید. شما برای اینکه نگران باشید، خلق نشدید. به همین دلیل است که خیلی از مردم از لحاظ سلامتی مشکل دارند. مشکل خواب، هضم غذا، زخم معده؛ همه این‌ها به خاطر این است که اجازه نمی‌دهند ذهنشان استراحت بکند. دوستان ذهن شما نیاز به استراحت دارد، نمی‌شود همیشه این طور ادامه داد.

کتاب مقدس می‌گوید: محافظت از قلعه را به خدا بسپارید. شما باید مشکلات را به خدا بسپارید. شما آفریده نشده‌اید که بار سنگینی را به دوش بکشید، چون در نهایت ناامید خواهید شد.

جول اوستین (Joel Osteen)، یکی از بزرگ‌ترین روانشناسان انگیزشی، نویسنده و کشیش ارشد بزرگترین کلیسای جهان به نام لیکوود است. محتوای صحبت‌های این فرد، طوری هست که بیشتر به جلسات مشاوره روانشناسی شباهت دارد تا موعظه دینی. مردم جهان او را با نام مستعار "کشیش خنده‌رو" می‌شناسند. او تا به حال 7 کتاب پرفروش منتشر کرده که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌اند.
 

پیوست ها

  • چگونه.pdf
    244.8 کیلوبایت · بازدیدها: 0
بالا