دانلود کتاب اعتراف نوشته ی کالین هوور

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
1712506712225.png


معرفی کتاب اعتراف​

«اعتراف» نام رمانی از نویسنده آمریکایی، کالین هوور است. او در ۱۱ سپتامبر سال ۱۹۷۹ به دنیا آمده و تحصیلاتش را در رشته‌ی علوم اجتماعی به پایان رسانیده است و اکنون به‌عنوان یک مدرس فعالیت می‌کند. هوور یازدهمین رمانش، «اعتراف» را در سال ۲۰۱۵ نوشت که علاوه بر قرارگرفتن در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز، توانست جایزه‌ی بهترین کتاب از نگاه خوانندگان «گود ریدز» را نیز به‌دست آورد، از اوایل سال ۲۰۱۷ نیز سریالی از روی این رمان عاشقانه با بازی «کتی لکرک» و «رایان کوپر» ساخته شده‌است. زبان این نویسنده ساده و پر از توصیفات است که در ترکیب با نحوه‌ی نگارش خاص و استفاده از زبان رسمی و محاوره درکنار هم، چنین نوشته‌های دلنشینی را می‌سازد و بیشتر کارهایش در سبک «واقع گرایی» و ژانر «عاشقانه» قرار می‌گیرند. او نویسنده‌ای است که مدرن می‌نویسد و در هیاهوی این مدرنیته، ارتباطات عاطفی بین انسان‌ها را با نگارشی خاص به تصویر می‌کشد. خانم «اوبرن رید» که تمام زندگی‌اش برنامه‌ریزی شده و بر اساس حساب و کتاب است برای به دست آوردن یک موقعیت شغلی وارد استودیوی دالاس می‌شود. صاحب این استودیو آقای خوش‌تیپی به نام «اوون جنتری» است.

اوبرن به هیچ عنوان قصد ندارد که دلباخته‌ی این آقا شود، آن هم مردی با یک گذشته‌ی مرموز! او تلاش می‌کند که اوون را نادیده بگیرد اما در نهایت شکست می‌خورد. حالا این راز اوون است که رابطه‌ی آن‌ها را تهدید می‌کند و تنها امید اوون این است که با یک اعتراف خودش را نجات دهد: به همه‌ی نقاشی‌ها نگاه می‌کنم و متوجه می‌شوم که کنار هر نقاشی یک اعتراف قرار دارد. با تعجب می‌پرسم: «همه‌ی این اعتراف‌ها از انسان‌های واقعی است؟ همه را می‌شناسی؟» سرش را تکان می‌دهد و به سمت در می‌رود.

«تمام آن‌ها متعلق به افراد ناشناسی هستند که اعترافات خود را از شکاف در داخل می‌اندازند و من با الهام گرفتن از آن‌ها نقاشی می‌کشم.» به سمت نقاشی بعدی می‌روم. بدون آن‌که نقاشی را نگاه کنم اعتراف را می‌خوانم. هیچوقت اجازه نمیدهم کسی مرا بدون آرایش ببیند، از روزی میترسم که بمیرم و به هنگام تشییع جنازه چهرهام بدون آرایش باشد البته یقین دارم که سوزانده میشوم زیرا لغزشهای زیادی داشتهام و مطمئنم که بعد از مرگم نیز دامنگیرم میشوند.


معرفی نویسنده

عکس کالین  هوور

کالین هوور

کالین هوور در ۱۱ دسامبر ۱۹۷۹ در سولفور اسپرینگز در تگزاس به دنیا آمد و در سالتیلو در تگزاس بزرگ شد. هوور مدت‌ها پیش از اینکه هویت خود را درک کند، عاشق نوشتن بود. او خود درباره‌ی کودکی‌اش این‌گونه می‌گوید: «به یاد دارم که در کودکی احساس می‌کردم که داستان‌هایی برای گفتن دارم.»
هواداران نویسندگان در ژانرهای متفاوت، معمولا با پیش‌سفارش کردن کتاب‌های این نویسندگان، ایجاد صفحات حمایتی برای خود نویسنده و آثارش در شبکه‌های اجتماعی مختلف، حضور در رویدادها و همچنین ایستادن در صف‌های طولانی برای امضا شدن کتاب‌ها، از نویسندگان محبوب خود حمایت می‌کنند. اما زمانی که نوبت به خوانندگان آثار کالین هوور نویسنده‌ی مشهور آمریکایی می‌رسد، این شور و شوق تقریبا از نظر اندازه و گستره بی‌سابقه محسوب می‌شود؛ هواداران کالین هوور هنگام خواندن آثار این نویسنده واکنش‌هایی را نشان می‌دهند که ممکن است برای آثار یک نویسنده کاملا شگفت‌آور و غیرمنتظره به نظر برسد، اما در دنیای هوور، این واکنش‌ها کاملا عادی هستند.

کالین هوور، با نام واقعی مارگارت کالین، نویسنده‌ی آمریکایی است که رمان‌های پرفروش و پرطرفداری را برای بزرگسالان نوشته است. هوور تاکنون بیست‌و‌دو رمان و داستان کوتاه نوشته است که اکثر آن‌ها مورد استقبال زیادی واقع شده‌اند. رمان‌های هوور در دسته‌های عاشقانه معاصر جدید بزرگسالان و نوبزرگسالان و همچنین هیجان‌انگیز روان‌شناختی قرار می‌گیرند.

هوور در دوران کودکی خود به بسیاری از افراد گفته بود که می‌خواهد وقتی بزرگ شد، نویسنده شود. اما پس از ازدواج در بیست‌سالگی و به دنیا آوردن سه فرزند پیش از بیست‌وشش‌سالگی، این علاقه به سمت یک مسیر عملی‌تر رفت: دنبال کردن حرفه‌ای در مددکاری اجتماعی.

هوور در سال ۱۹۹۸ از دبیرستان فارغ التحصیل شد. او پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان، از دانشگاه A&M تگزاس با مدرک مددکاری اجتماعی فارغ‌التحصیل شد. او تا زمانی که کار نویسندگی خود را آغاز کرد، به مشاغل مختلف اجتماعی و تدریس می‌پرداخت. چند سال بعد بود که کالین هوور به فکر نوشتن افتاد. با تشویق دوستان و خانواده، در نوامبر ۲۰۱۱، کالین شروع به نوشتن اولین رمان خود به نام اسیر سرنوشت کرد که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و به پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز تبدیل شد.

در سال ۲۰۱۵، رمان اعتراف هوور برنده‌ی جایزه‌ی انتخابی بهترین کتاب گودریدز برای بهترین کتاب عاشقانه شد. این اتفاق در سال ۲۰۱۶ با آخرین کتاب او یعنی ما تمامش می‌کنیم نیز ادامه یافت و این کتاب همچنین برنده‌ی جایزه‌ی انتخابی بهترین رمان عاشقانه‌ی گودریدز شد. در سال ۲۰۱۷ نیز کتاب بدون شایستگی او برنده‌ی بهترین رمان عاشقانه شد. رمان اعتراف کالین هوور در قالب یک سریال نیز توسط Awestruck فیلمبرداری شده است.

هوور در سال ۲۰۱۵ The Bookworm Box را که یک سرویس اشتراکی خیریه و کتابفروشی است، به همراه خانواده‌اش تأسیس کرد. The Bookworm Box یک سرویس اشتراکی است که فرصتی هیجان‌انگیز را برای خوانندگان فراهم می‌کند تا هر ماه رمان‌های امضا‌شده را از طریق پست از نویسندگان سراسر جهان دریافت کنند. نهایتا تمام سود حاصل از خدمات اشتراک هر ماه به خیریه‌های مختلفی اهدا می‌شود. تا به امروز، The Bookworm Box بیش از ۱ میلیون دلار برای کمک به نیازمندان اهدا کرده است.

از جمله آثار کالین هوور می‌توان به بسته‌شده (۲۰۱۲)، نقطه‌ی عقب‌نشینی (۲۰۱۲)، این دختر (۲۰۱۳)، ناامید (۲۰۱۳)، رمان کوتاه در جست‌وجوی سیندرلا (۲۰۱۴)، شاید روزی (۲۰۱۴)، عشق زشت (۲۰۱۴)، رمان کوتاه سه‌بخشی هرگز هرگز (۲۰۱۵) که همراه با ترین فیشر نوشته شده است، اعتراف (۲۰۱۵)، ۹ نوامبر (۲۰۱۵)، خیلی دیر (۲۰۱۶)، ما تمامش می‌کنیم (۲۰۱۶)، بدون مریت (۲۰۱۷)، تمام کمال تو (۲۰۱۸)، وریتی (۲۰۱۸)، شاید حالا (۲۰۱۸)، پشیمانی از داشتن تو (۲۰۱۹) و استخوان‌های قلب (۲۰۲۰) اشاره کرد.

کالین هوور در حال حاضر به همراه همسرش، هیث هوور و سه فرزندشان در ایالات متحده زندگی می‌کند.
 

پیوست ها

  • اعتراف.pdf
    18.8 مگایابت · بازدیدها: 0
بالا