دانلود همه جور کتاب مرتبط با کامپیوتر با لینک مستقیم

Macboy

عضو جدید
Pro Android 3


نام: Pro Android 3
نویسنده: Prentice Hall
ناشر: Apress
سال انتشار: آپریل ۲۰۱۱
فرمت: PDF
تعداد صفحات: ۱۲۰۰
حجم: ۲۵MB
اندروید (به انگلیسی: Android) نام سیستم‌عاملی است که گوگل برای تلفن همراه و لوح‌رایانه عرضه نموده و با همکاری ده‌ها شرکت بر روی گوشی‌های تلفن همراه قرار می‌دهد. اندروید بر پایهٔ لینوکس کرنل ساخته شده‌است.
شرکت توسعه دهنده این سیستم‌عامل توسط شرکت گوگل خریداری شده و سپس به صورت منبع باز ارائه گردیده است (تا نگارش ۲). این سیستم‌عامل به توسعه دهندگان اجازه می دهد که کدهای مدیریت شده ای به زبان Java برای کنترل ابزارهای شرکت گوگل فراهم آورند. توسعه دهندگان می توانند برای کنترل ابزارهای ارائه شده توسط شرکت گوگل از کتابخانه مبتنی بر جاوای ارائه شده به همراه این سیستم‌عامل استفاده نمایند. اولین گوشی همراه ارائه شده با این سیستم‌عامل HTC Dream نام دارد که در سال ۲۰۰۸ میلادی ارائه گردید.گوگل سیستم‌عامل خود که ویژه دستگاه‌های قابل حمل مثل تلفن همراه و لوح‌رایانه است را با هدف رقابت با سیستم‌عامل‌هایی چون iOS، ویندوز موبایل و سیمبیان عرضه کرده‌است.
معرفی کتاب
پرو آندروید ۳ به شما نشان می دهد که چگونه برنامه های متنوع برای سیستم عامل محبوب آندروید ۳ بنویسید. این کتاب شامل تمام مباحث مورد نیاز برای ساخت برنامه های موبایل و تبلت ها از پایه تا تخصصی می باشد و در سطوح تخصصی به ساخت اجزای ۳ بعدی و چند وظیفه سازی یا همان Multu tasking می پردازد.
با استفاده از روش ها ی بیان شده در این کتاب شما قادر خواهید بود برنامه های بسیاری را برای سیستم عامل آندروید بنویسید و بر روی تمامی گوشی های دارای سیستم عامل آندروید اجرا کنید.با مطالعه این کتاب با API های آندروید آشنا می شوید و میتوانید از آنها برای سنسور ها و رسانه ها استفاده کنید و شما با آندروید ۳ آشنا می شوید و ویژگی های جدید آندروید را بررسی میکنید و با UI جدید آن آشنا می شوید.
این کتاب برای مهندسین نرم افزار و برنامه نویسان ای مناسب می باشد که قصد دارند پا به عرصه ی برنامه نویسی برای آندروید بگذارند و با اصول برنامه نویسی آشنایی دارند.


http://dl.bookburger.net/dl/ebook/Engineering/IT/Pro.Android.3(www.BookBurger.net).rar


 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Macboy

عضو جدید
Beginning DirectX 11 Game Programming

Beginning DirectX 11 Game Programming


نام: Beginning DirectX 11 Game Programming
نویسنده: Allen Sherrod
ناشر: Course Technology PTR
سال انتشار: ۲۰۱۱-۰۵-۱۸
فرمت: PDF
تعداد صفحات: ۴۱۶
حجم: ۳MB
دایرکت ایکس یا DirectX چیست؟
Microsoft DirectX مجموعه ای از رابط های برنامه کاربردی (application programming interfaces (API است که برای اداره کردن وظایف مربوط به برنامه های چند رسانه ای، به ویژه برنامه ریزی بازی و ویدئو، در پایگاه مایکروسافت است. در اصل، اسم های این ” رابط های برنامه کاربردی” (API’s) تماما با Direct شروع می شوند، از قبیل Direct3D, DirectDraw، DirectMusic, DirectPlay, DirectSound و به همین منوال. DirectX، بعد، اصطلاح کلی برای تمام این رابط های برنامه کاربردی Direct و چیزی شد، و آن اصطلح اسم کلی این مجموعه شد. بعد از معرفی Xbox، مایکرسافت رابط های برنامه کاربردی برای طراحی بازی چند پایگاهی را از قبیل XInput، که برای مکمل کردن و یا جایگزین کردن اجزا تکی DirectX طراحی شده اند منتشر کرد.
Direct3D ( گرافیک سه بعدی API در درون DirectX) به طور گسترده ای در گسترش بازی های کامپیوتری برای ویندوز مایکروسافت، Xbox مایکروسافت و Xbox 360 مایکروسافت استفاده می شود. Direct3D نیز توسط دیگر نرم افزارهای کاربردی برای وظایف گرافیکی و تصویری، بیشتر به طور قابل توجهی در میان بخش مهندسی برای CAD/CAM ، به خاطر توانای آن در درآوردن سریع گرافیک سه بعدی با استفاده از سخت افزازهای گرافیکی سازگار با DirectX بکار میروند. از آنجا که Direct3D به طور گسترده ای جزئی از DirectX به اطلاع عموم رسیده است، رایج است که دیده شود که نام های DirectX و Direct3D به جای هم استفاده شوند.
اجزاء تشکیل دهنده DirectX
DirectDraw : برای کشیدن تصاویر دو بعدی. بد دانسته می شود، اگرچه هنوز در تعدادی از بازی ها مورد استفاده قرار می گیرد.
(Direct3D (D3D : برای کشیدن تصاویر سه بعدی
DXGI : برای شمارش آداپتورها و نظارت و مدیریت زنجیره های مبادله ای برای Direct3D 10 و بالاتر
DirectInput : برای میانجی قرار دادن وسایل ورودی شامل صفحه کلیدها، موس ها، دسته های بازی یا دیگر کنترل گرهای بازی
DirectPlay : برای برقراری ارتباط بر یک شبکه محلی یا گسترده
DirectSound : برای پخش و رکورد کردن صداهای موجی شکل
DirectSound3D : برای پخش صداهای سه بعدی
DirectMusic : برای پخش آرم های برنامه ساخته شده در DirectMusic Producer
DirectX Media : شامل DirectAnimation برای فیلم های کارتونی (انیمیشن) دو بعدی شبکه; DirectShow برای پخش صوت و تصویر و فیلم و صدای زنده بر روی مرورگر (streaming media)،
DirectX Transform : برای برنامه های دو سویه شبکه (بین یک برنامه و یک کاربر) و Direct3D Retained Mode برای گرافیک های سه بعدی سطح بالاتر، DirectShow دارای DirectX plugins برای پردازش سیگنال صوتی میباشد و DirectX Video Acceleration برای پخش ویدئو شتاب داده شده
DirectShow : از تاریخ آپریل ۲۰۰۵ دیگر DirectShow بخشی از رابط برنامه کاربردی DirectX نیست. این همراه با پایگاه SDK موجود میباشد.
SDK = Software Development Kit : برنامه ای که برنامه نویسان از آن برای ساخت پروژه هایشان استفاده می کنند.
DirectX Media Objects : پشتیبانی از چیزهای جریانی مثل رمزگذارها، رمزگشاها و جلوه ها
DirectSetup : برای نصب اجزاء DirectX. نه برای رابط برنامه کاربردی یک بازی بخودی خود
منبع: computerworld.blogsky.com
معرفی کتاب
با این کتاب به دنیای دایرکت ایکس و دایرکت ۳دی وارد شوید و از این دنیای زیبا لذت ببرید!.این کتاب یک راهنمای بسیار خوب برای ساختن موجودات عجیب, دنیای کامپیوتری و گرافیک های زیبا می باشد.متن این کتاب برای افراد مبتدی در این زمینه نوشته شده است از اینرو شامل راهنماهای گام به گام با عکس هایی از محیط کاری و گامهای کتاب می باشد و شما بعد از مطالعه این کتاب قادر خواهید بود برای کامپیوتر و نیز کنسولهای بازی مانند ایکس باکس بازی بسازید. کتاب شامل پیشرفت های دایرکت ایکس می باشد و با استفاده از این ابزارها می توانید اسپیریت , تکست و فونت , صدا , شیدرز (shaders) و… تعریف کنید.


لینک دانلود مستقیم:
http://dl.bookburger.net/dl/ebook/E...X 11 Game Programming(www.BookBurger.net).rar
 

Macboy

عضو جدید
IEEE Wireless Dictionary (IEEE Standards Wireless Networks)

IEEE Wireless Dictionary (IEEE Standards Wireless Networks)


نام: IEEE Wireless Dictionary
نویسنده: James P. Gilb
ناشر: IEEE Standards Information Network
سال انتشار: ۲۰۰۵
فرمت: PDF
تعداد صفحات: ۱۳۰
حجم: ۸MB
Wireless Communication یا ارتباط بی‌سیم چیست؟
ارتباط بی‌سیم یا مخابرات بی‌سیم (به انگلیسی: Wireless Communication) به انتقال اطلاعات بدون رابط سیم و بوسیله امواج الکترومغناطیسی گفته می‌شود. فاصله‌ای که اطلاعات انتقال داد می‌شود می‌تواند کوتاه یا بلند باشد.
واژه بی‌سیم پس از اختراع تلگراف بی‌سیم و در مقابل «مخابرات باسیم» (Wired Communiation) ابداع شد. بی سیم‌ها انواع گوناگون دارند و در کاربردهای مختلف رسانه‌ای، صنعتی، نظامی، تفریحی، و در باندهای فرکانسی و توان‌های ارسال و دریافت متفاوت در کاربردهایی‌ مانند تلفن سلولی، سامانه موقعیت‌یاب جهانی، دستگاه‌های کنترل از راه دور، صفحه کلید بی‌سیم و تلویزیون ماهواره‌ای مورد استفاده قرار دارند.
منبع: wikipedia.org
معرفی کتاب
امروزه ارتباطات بی سیم مانند سایر زمینه های علمی شاهد پیشرفتهای بسیاری می باشد. نیاز بشر به استفاده از ابزارهای مختلف همراه (portable) مانند تبلت , کنسولهای بازی , موبایل ها و… باعث شده است تا سازندگان این وسایل همواره بر روی راه های ارتباطی این وسایل سرمایه گذاری کنند و با معرفی راه های جدید ارتباطی و پروتکل های جدید ارتباطات را گسترده تر نمایند; از این رو این زمینه علمی هر روز گسترده تر می شود و ممکن است شما اصطلاحاتی را ببینید که تا به حال با آنها مواجه نشده اید.
این دیکشنری یا لغت نامه نیاز شما را برای دسترسی به انواع اصطلاحات رفع می کند.شامل هزاران اصطلاح که به ترتیب حروف انگلیسی مرتب شده اند. همراه با توضیحات کامل و شکل می باشد تا درک مفاهیم ساده تر باشد. کتابی بسیار کار آمد که وجود آن برای افرادی که در زمینه ارتباطات بیسیم فعالیت میکنند ضروری می باشد. وجود این کتاب در کنار سایر کتاب های آی تریپل ای مانند: IEEE Standards Wireless Networks Series, which includes The IEEE 802.11 Handbook, Second Edition; Wireless Communication Standards: A Study of IEEE 802.11, 802.15, and 802.16; Wireless Multimedia: A Guide to the IEEE 802.15.3 Standard; Low-Rate Personal Area Networks: Enabling Wireless Sensors with IEEE 802.15.4; All 802 wireless standards (802.11, 802.15, 802.16) یک نیاز است و مکملی برای اصطلاحات موجود در این کتاب ها به شمار می آید.


http://dl.bookburger.net/dl/ebook/E...ds Wireless Networks)(www.BookBurger.net).rar
 

Macboy

عضو جدید
Android Application Development For Dummies

Android Application Development For Dummies


نام: Android Application Development For Dummies
نویسنده: Donn Felker
ناشر: For Dummies
سال انتشار: ۲۰۱۰
فرمت: PDF
تعداد صفحات: ۳۸۴
حجم: ۱۰MB
چندی بیش نیست که سیستم عامل اندروید برای گوشی های موبایل عرضه شده است اما ویژگی های منحصر به فرد این سیستم باعث شده است تا طرفداران بسیاری پیدا کند.این کتاب یک راهنما برای برنامه نویسان می باشد و به آنها کمک میکند تا برنامه های مورد نظر خود را برای این سیستم محبوب بنویسند.
برنامه نویس ماهر,دان فلکر به شما نشان میدهد که چگونه SDK دانلود کنید,اجراش کنید,برنامه آندروید را کد نویسی کنید و برنامه آندروید خود را در بازار برنامه های آندروید به ثبت برسانید.


http://dl.bookburger.net/dl/ebook/E...velopment For Dummies(www.BookBurger.net).rar
 

Macboy

عضو جدید
Ant Colony Optimization – Bradford Book

Ant Colony Optimization – Bradford Book

Ant Colony Optimization – Bradford Book





Ant Colony Optimization

نام: Ant Colony Optimization
نویسنده: Marco Dorigo
ناشر: The MIT Press
سال انتشار: جولای ۲۰۰۴
فرمت: PDF
تعداد صفحات: ۳۱۹
حجم: ۱MB
الگوریتم بهینه سازی مورچه یا Ant colony optimization چیست؟

الگوریتم کلونی مورچه برای اولین بار توسط دوریگو (Dorigo) و همکارانش به عنوان یک راه حل چند عامله (Multi Agent) برای مسائل مشکل بهینه سازی مثل فروشنده دوره گرد (TSP :Traveling Sales Person) ارائه شد. عامل هوشند(Intelligent Agent) موجودی است که از طریق حسگر ها قادر به درک پیرامون خود بوده و از طریق تاثیر گذارنده ها می تواند روی محیط تاثیر بگذارد. الگوریتم کلونی مورچه الهام گرفته شده از مطالعات و مشاهدات روی کلونی مورچه هاست. این مطالعات نشان داده که مورچه ها حشراتی اجتماعی هستند که در کلونی ها زندگی می کنند و رفتار آنها بیشتر در جهت بقاء کلونی است تا درجهت بقاء یک جزء از آن. یکی از مهمترین و جالبترین رفتار مورچه ها، رفتار آنها برای یافتن غذا است و بویژه چگونگی پیدا کردن کوتاهترین مسیر میان منابع غذایی و آشیانه. این نوع رفتار مورچه ها دارای نوعی هوشمندی توده ای است که اخیرا مورد توجه دانشمندان قرار گرفته است.باید تفاوت هوشمندی توده ای(کلونی) و هوشمندی اجتماعی را روشن کنیم. در هوشمندی اجتماعی عناصر میزانی از هوشمندی را دارا هستند. بعنوان مثال در فرآیند ساخت ساختمان توسط انسان، زمانی که به یک کارگر گفته میشود تا یک توده آجر را جابجا کند، آنقدر هوشمند هست تا بداند برای اینکار باید از فرغون استفاده کند نه مثلا بیل!!! نکته دیگر تفاوت سطح هوشمندی افراد این جامعه است. مثلا هوشمندی لازم برای فرد معمار با یک کارگر ساده متفاوت است. در هوشمندی توده ای عناصر رفتاری تصادفی دارند و بین آن ها هیچ نوع ارتباط مستقیمی وجود ندارد و آنها تنها بصورت غیر مستقیم و با استفاده از نشانه ها با یکدیگر در تماس هستند. مثالی در این مورد رفتار موریانه ها در لانه سازی است. جهت علاقه مند شدن شما به این رفتار موریانه ها وتفاوت هوشمندی توده ای و اجتماعی توضیحاتی را ارائه می دهم : فرآیند ساخت لانه توسط موریانه ها مورد توجه دانشمندی فرانسوی به نام گرس قرار گرفت. موریانه ها برای ساخت لانه سه فعالیت مشخص از خود بروز می دهند. در ابتدا صدها موریانه به صورت تصادفی به این طرف و آن طرف حرکت می کنند. هر موریانه به محض رسیدن به فضایی که کمی بالاتر از سطح زمین قرار دارد شروع به ترشح بزاق می کنند و خاک را به بزاق خود آغشته می کنند. به این ترتیب گلوله های کوچک خاکی با بزاق خود درست می کنند. علیرغم خصلت کاملا تصادفی این رفتار، نتیجه تا حدی منظم است. در پایان این مرحله در منطقه ای محدود تپه های بسیار کوچک مینیاتوری از این گلوله های خاکی آغشته به بزاق شکل می گیرد. پس از این، همه تپه های مینیاتوری باعث می شوند تا موریانه ها رفتار دیگری از خود بروز دهند. در واقع این تپه ها به صورت نوعی نشانه برای موریانه ها عمل می کنند. هر موریانه به محض رسیدن به این تپه ها با انرژی بسیار بالایی شروع به تولید گلوله های خاکی با بزاق خود می کند. این کار باعث تبدیل شدن تپه های مینیاتوری به نوعی ستون می شود. این رفتار ادامه می یابد تا زمانی که ارتفاع هر ستون به حد معینی برسد. در این صورت موریانه ها رفتار سومی از خود نشان می دهند. اگر در نزدیکی ستون فعلی ستون دیگیری نباشد بلافاصله آن ستون را رها می کنند در غیر این صورت یعنی در حالتی که در نزدیکی این ستون تعداد قابل ملاحظه ای ستون دیگر باشد، موریانه ها شروع به وصل کردن ستونها و ساختن لانه می کنند. تفاوتهای هوشمندی اجتماعی انسان با هوشمندی توده ای موریانه را در همین رفتار ساخت لانه می توان مشاهده کرد. کارگران ساختمانی کاملا بر اساس یک طرح از پیش تعیین شده عمل می کنند، در حالی که رفتار اولیه موریانه ها کاملا تصادفی است. علاوه بر این ارتیاط مابین کارگران سختمانی مستقیم و از طریق کلمات و … است ولی بین موریانه ها هیچ نوع ارتباط مستقیمی وجود ندارد و آنها تنها بصورت غیر مستقیم و از طریق نشانه ها با یکدیگر در تماس اند. گرس نام این رفتار را Stigmergie گذاشت، به معنی رفتاری که هماهنگی مابین موجودات را تنها از طریق تغییرات ایجاد شده در محیط ممکن می سازد.
منبع: e-commerc.blogfa.com
معرفی کتاب
رفتار پیچیده و اجتماعی مورچه ها، در گذشته توسط زیست شناسان و حشره شناسان مورد مطالعه قرار گرفته می شد. امروزه از این دستاوردهای زیستی در زمینه بهینه سازی استفاده می شود و این زمینه به یکی از زمینه های مطالعاتی و تحقیقاتی دانشمندان علوم کامپیوتری، تبدیل شده است. توانایی الگوریتم بهینه سازی مورچه ها، در حل دسته های خاصی از مسائل، با نام مسائل کوتاه ترین مسیر، مطالعه و توسعه این الگوریتم را به یک امر جذاب و پرطرفدار در رشته علوم کامپیوتر تبدیل کرده است. در این کتاب منحصر به فرد، پیش زمینه های تئوری مربوط به الگوریتم های مورچه، در کنار کاربردهای عملی آن، به خوبی مورد بحث و بررسی قرار گرفته شده است. همچنین نسخه های مختلف الگوریتم مورچه به طور کامل تحلیل و بررسی شده اند و همه این مطالب در این کتاب قرار داده شده اند. این کتاب یک کتاب بسیار ارزشمند در زمینه اگوریتم مورچه می باشد و در آن فرمولها و تئوری های مختلفی همراه با گرافهای مختلف گنجانده شده است تا درک مطالب و مفاهیم برای خواننده آسان گردد.


http://dl.bookburger.net/dl/ebook/Engineering/IT/Ant-Colony-Optimization(www.BookBurger.net).rar
 
بالا