[دانلود] بسته نرم افزاری Offline GDG Developer Kit

P O U R I A

مدیر مهندسی شیمی مدیر تالار گفتگوی آزاد
مدیر تالار
دانلود مستقیم بسته نرم افزاری Offline GDG Developer Kit (بسته ای کامل از ابزارها و آموزش های مرتبط با برنامه نویسی اندروید که توسط خود گوگل ارائه می شود):


یکی از دوستان، درخواست کرده بودند که Offline GDG Developer Kit که توسط گوگل ارائه می شود را بر روی سرور کلیدستان قرار بدهیم تا تمامی توسعه دهندگان اندروید بتوانند به راحتی آن را دانلود کنند (زیرا گوگل ip های ایران رو فیلتر میکنه و نمیگذاره که بسته های نرم افزاری مختلف را دانلود کنند).

البته برای دوستانی که هنوز برنامه نویسی اندروید را شروع نکرده اند، تذکر بدهم که شما برای شروع، کافی است بسته نرم افزاری ADT Bundle (کمتر از 500 مگابایت) را از کلیدستان دریافت کنید (همان برای شروع کافی است) و این بسته نرم افزاری که در این مبحث معرفی می شود، برای دوستانی است که می خواهند تمامی موارد مرتبط با برنامه نویسی اندروید را به صورت یکجا داشته باشند (یک بسته کامل).

Offline GDG Developer Kit به صورت 4 عدد DVD می باشد که گوگل آنها را برای دانلود قرار داده است (البته آنها را ارسال نیز می کند) :

1465.jpg
1464.jpg

حجم این بسته نرم افزاری زیاد است و با این فیلترهای گوگل برای ip های ایران، دانلود آن بسیار دشوار می باشد. بنابراین اکنون برای رفع این مشکل، یک کپی از بسته نرم افزاری Offline GDG Developer Kit بر روی کلیدستان قرار گرفته تا بتوانید آن را به راحتی دانلود کنید.

قبل از هر چیز، باید تذکر بدهم که گوگل، این بسته را به دو شکل ارائه داده است. یکی به صورت فایل های UDF ، که مناسب برای رایت کردن بر روی DVD می باشد و دومی، به صورت فایل های zip می باشد که بنده فایل های zip را بر روی سرور کلیدستان قرار داده ام. بد نیست که لینک اصلی خود گوگل را ذکر کنم :
کد:
[LEFT][URL="https://sites.google.com/site/gdgdevkitpilotreadme/home"]sites.google.com/site/gdgdevkitpilotreadme/home [/URL]
[URL="https://sites.google.com/site/gdgdevkitpilotreadme/home/downloads"]sites.google.com/site/gdgdevkitpilotreadme/home/downloads[/URL][/LEFT]


بنده خودم تنها فایل ها را بر روی سرور unzip کردم تا سالم بودن فایل آنها را آزمایش کنم و هنوز فرصت نکرده ام که بخش های مختلف این بسته نرم افزاری را بررسی نمایم. خود گوگل، محتوای این بسته نرم افزاری را به صورت زیر ذکر کرده است :

The Google Cloud Platform docs from https://developers.google.com/cloud, including the SDKs (Software Development Kits) for App Engine
The entire Android Website : http://developer.android.com including Android SDKs and Android Studio installs
Material Design docs from http://google.com/design
Web Fundamentals documentation from http://developers.google.com/web
Videos on Google Cloud Platform development from Google Developers YouTube channel
Videos on Android development from Google Developers YouTube channel
The entire I/O Dev Bytes Series
Full Google Udacity course videos (Android, App Engine, HTML5 games, UX, Mobile Web)
Google I/O 2014 Design Track videos

و اما لینک های دانلود از سرور کلیدستان :

فایل ها در تاریخ 1393/12/22 (میلادی : 2015/03/13) از سرور گوگل دریافت شدند.
 
بالا