***دانلودگاه هندبوک های مهندسی مکانیک***

Y..or..Z

همکار مدیر مهندسی مکانیک
کاربر ممتاز
با سلام
خواهشمند است در این تاپیک، درخواست کتب ننمایید!
این تاپیک صرفاً یک کتابخانه ای با هندبوک های مهندسی مکانیک می باشد، لذا خواهشمند است شما نیز با قرار دادن هندبوک مهندسی مکانیک و علوم وابسته،در این بخش سهیم باشید تا مهندسین بتوانند راحت تر به کتاب های فنی دسترسی داشته باشند.
با تشکر



*******************
این تاپیک محل پاسخگویی به کتاب های درخواستی شما نیست! بلکه تنها یک کتابخانه فنی و مهندسی می باشد!
خواهشمند است کتاب های درخواستی خود را به تایپیک مربوطه ارجاع دهید!

********************




 
آخرین ویرایش:

Y..or..Z

همکار مدیر مهندسی مکانیک
کاربر ممتاز
[h=1]MECHANICAL ENGINEER'S HANDBOOK[/h]


Author(s) Don B. Marghitu
PublisherAcademic Press
Date2001
Pages864
Formatpdf
Size15 Mb

- - - - - - download - - - - - -
The purpose of this book was to present the reader with a comprehensive and teachable text that includes both theory and examples. The analytical techniques provide the student and the practitioner with very powerful tools for mechanical design. In addition, this book may also serve as a source book for the researcher and a reference for the designer.
 

sonia12

عضو جدید
عالین این هند بوکا
کتابایی که هر مهندسی باید داشته باشن
 

Iran_Mech_Kb

عضو جدید
فایل‌هات کار نمیکنن. من یه سایت پیدا کردم اینا رو گذاشته بود. نمیدونم درستش چیه، لینکش رو میذارم که حق طرف رو زایل نکرده باشم:
مثلا اینم مارک:
 

Iran_Mech_Kb

عضو جدید
با سلام
بنده کتاب زیر را احتیاج دارم
Drilling Data Handbook 9th Edition

http://www.amazon.com/Drilling-Data-Handbook-9th-Edition/dp/2710809710
ISBN-13: 978-2710809715
ISBN-10: 2710809710
معمولا روی چیز هست، اون سایته که کتابها و مقالات رو میذاشت و الان فقط با tor میشه بازش کرد.
اکثرا میرن از اونجا ورمیدارن، اسمش یادم نمیاد.
 

Iran_Mech_Kb

عضو جدید
معمولا روی چیز هست، اون سایته که کتابها و مقالات رو میذاشت و الان فقط با tor میشه بازش کرد.
اکثرا میرن از اونجا ورمیدارن، اسمش یادم نمیاد.
الان پیداش میکنم میگم، الان اسمش شده Z Library
ولی یه چیز دیگه بود خیلی معروف بود.
 

Similar threads

بالا