دانشکده آموزش عالی تبریز شماره1- نرم افزار

rahbari91

عضو
موسسه آموزش عالی سراج تبریز

موسسه آموزش عالی سراج تبریز

بسم الله الرحمن الرحیم
دانشگاه مبدأ حركت و تحول و به تبع آن دانشجو مظهر تفكر و انديشه است
درباره موسسه آموزش عالی سراج
این موسسه بامجوز وزارت علوم تحقیقات و فناوری ازمهر ماه سال 84 فعالیت های علمی آموزشی وتحقیقاتی خود را آغاز کرده است و هم اکنون2119 دانشجو در پنچ رشته (نرم افزار ، برق- الکترونیک، عمران ،معماری و مخابرات ) در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته و در یک رشته ،کارشناسی پیوسته برق الکترونیک مشغول تحصیل هستند

پیام قائم مقام محترم دانشگاه
مهمترین رسالت هر دانشگاه تربیت نیروی انسانی کارآمد و تواناست و با توجه به فرموده حضرت امام خمینی (ره) دانشگاه کارخانه انسان سازی است . موسسه آموزش عالی سراج سعی و تلاش خود را بر پیاده سازی یک ساختار آموزشی و فرهنگی بر پایه دانشگاه انسان سازو تمدن ساز نموده است ان شاء ا..همت و تلاش و مشارکت شما دانشجویان عزیز و اساتید محترم و تلاشگر و مدیران و همکاران عزیز و پر تلاش در طول سال تحصیلی ،راهکارها و برنامه های اجرائی در تحقق این هدف را همانا تحول عظیم در ابعاد توسعه و مدیریت نظام آموزش عالی می باشد را داشته باشید تا دانشگاهی تولید گر، تخصص آفرین ، اندیشه ورز ، نظریه پرداز و بومی نگر مستقل داشته باشیم.

ادامه خبر
اخبار و رويدادها دانشجویانی که بعد از انتخاب واحد به امور مالی مراجعه ننموده اند به هیج عنوان نمی توانند حذف و اضافه نمایند . لطفاً جهت مشخص شدن وضعیت مالی به امور مالی موسسه مراجعه نمایید.
به اطلاع می رساند زمان انتخاب واحد نیمسال دوم از تاریخ 17 الی 21 بهمن و حذف و اضافه از تاریخ 8 الی 12 اسفند ماه می باشد ،دانشجویان گرامی می توانند جهت اطلاع دقیق از زمان انتخاب واحد و حذف و اضافه رشته خود فایل مربوطه را از لینک زیر دانلود نمایند.


دانشجویان گرامی جهت انتخاب واحد باید در زمانهای مشخص شده ، از صفحه اول سایت روی لینک سیستم جامع آموزش و انتخاب واحد یا از منوی سمت راست (زیر منوی معاونت آموزشی و پژوهشی / انتخاب واحد )کلیک نمایند و با وارد کردن شماره دانشجوئی به جای کد کاربری و شماره شناسنامه بعنوان کلمه عبور وارد سیستم شوند و پس از مطالعه راهنمای انتخاب واحد شروع به انتخاب واحد نمایند.

به اطلاع کلیه دانشجویان گرامی می رساند تمامی نمرات نیمسال اول از تاریخ 4/11/88 روی سایت قابل رویت است ، دانشجویان عزیز می توانند در صورت داشتن اعتراض به نمرات خود ظرف مدت یک هفته بعد از اعلام نمرات به کتابخانه (آقای حسینچی) مراجعه و فرم اعتراض پر نمایند.

به اطلاع دانشجویان کارشناسی ناپیوسته معماری می رساند لازم است جهت ارائه پایان نامه خود فرمهای لازم را از قسمت گروه معماری دانلود نمایند و پس از تکمیل به مدیر گروه محترم تحویل نمایند
به اطلاع کلیه دانشجویان گرامی می رساند دانشجویانی که با درس معرفی به استاد فارغ التحصیل می شوند باید از تاریخ 88/11/17 الی 88/11/21 جهت اخذ درس معرفی به استاد به آموزش مراجعه نمایند در غیر اینصورت مجبور خواهند شد در ترم آینده شهریه ثابت و متغییر درس را پرداخت نمایند و به صورت حضوری در کلاسها شرکت نمایند.


به اطلاع می رساند ، دانشجویانی که در یکی از دروس مجازی شرکت کرده اند می توانند جهت استفاده از این کلاسها به آدرسهای زیر مراجعه نمایند.



- به اطلاع می رساند موسسه آموزش عالی سراج بعنوان نماینده از جمهوری اسلامی ایران در پنجمین کنفرانس بین المللی "مسائل فنی و فیزیکی در مهندسی قدرت"TPE-2009 با مشارکت دانشگاههای همکار از کشورهای آذربایجان ، ترکیه، رومانی و اسپانیا ، در بیلبائو اسپانیا برگزار می شود شرکت می نماید. در این کنفرانس آقای صادقی بعنوان قائم مقام موسسه ، آقایان دکتر طباطبائی و مهندس راجبی بعنوان ارائه دهنده مقاله شرکت نموده اند

- ادامه خبر
شهر تبريز
آشنایی با تبریز​
پيشينه تبريز​
تبريز مرکز استان آذربايجان شرقي است . در 46 درجه و 25 دقيقه طول شرقي و38 درجه و دو دقيقه عرض شمالي از نصف النهار گرينويچ واقع شده است ، ارتفاع آن از سطح دريا 1340 متر مي باشد . با وسعتي حدود 11800 کيلومتر در قلمرو مياني خطه آذربايجان و در قسمت شرقي شمال درياچه اروميه و619 کيلومتري غرب تهران قرار دارد و در 150 کيلومتري جنوب جلفا ، مرز ايران وجمهوري آذربايجان قرار گرفته است .
 
بالا