خبرهای استخدامی مهندسی برق

X P R E S S

عضو جدید
استخدام همه مقاطع در کارخانه مقصود

استخدام همه مقاطع در کارخانه مقصود

600.jpg
تاریخ انتشار 16 اردیبهشت
 

X P R E S S

عضو جدید
استخدام مجتمع آلومینیوم المهدی و هرمزال

استخدام مجتمع آلومینیوم المهدی و هرمزال

مجتمع آلومینیوم المهدی و هرمزال بر اساس مجوز اخذ شده، در نظر دارد به منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود، تعداد ۱۱۳ نفر از بین داوطلبین واجد شرایط دارای مدرک تحصیلی عنوان شده در جدول ذیل می باشند را برای تصدی پست های سازمانی مربوطه، پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی، گزینش و معاینات پزشکی، براساس مقررات و به صورت قرارداد مدت موقت دعوت به همکاری نماید.
* داوطلبان شرکت کننده در مقطع دیپلم باید بومی استان هرمزگان باشند.
الف- شرایط شرکت در آزمون:
۱٫ تابعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران
۲٫ تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور
۳٫ دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم غیرپزشکی
۴٫ عدم اشتغال به تحصیل در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی
۵٫ نداشتن تعهد خدمت در دستگاه ها، موسسات و شرکت ها
۶٫ داشتن تندرستی و توانائی کامل به تأیید واحد طب کار مجتمع
۷٫ * برای مشاغل سطح دیپلم صرفاً از متقاضیان بومی استان هرمزگان ثبت نام بعمل خواهد آمد و برای مقاطع فوق دیپلم، لیسانس و دکتری اولویت در شرایط مساوی با متقاضیان بومی خواهد بود.
تبصره: بومی استان یا شهرستان به فردی اطلاق می شود که دارای یکی از شرایط ذیل باشد:
۱-۷- محل تولد و یا محل صدور شناسنامه داوطلب استان هرمزگان باشد.
۲-۷- حداقل دو مقطع تحصیلی (ابتدائی، راهنمائی و دبیرستان) را دراستان هرمزگان برای تقاضای استخدام طی کرده باشد.
۳-۷- فرزندان پرسنل نیروهای مسلح در صورتی که سه سال از سنوات تحصیلی آنها (اعم از ابتدایی، راهنمایی و یا دبیرستان) در استان هرمزگان گذرانده باشند بومی تلقی می شوند.
۸٫ حداکثر سن قابل قبول بدون احتساب سنوات سربازی تا تاریخ ۳۱/۲/۹۱ برای داوطلبین دیپلم و فوق دیپلم ۲۸ سال، لیسانس ۳۲ سال و دکتری ۳۵ سال تمام می باشد.
* تبصره : میزان سابقه کار مرتبط با تأیید سازمان تامین اجتماعی به سن داوطلب اضافه خواهد شد.
۹٫ محل خدمت کلیه افراد در مجتمع آلومینیوم المهدی و هرمزال واقع در بندرعباس کیلومتر ۱۸ جاده بندر شهید رجائی می باشد.
۱۰٫ برای مشاغل دیپلم و فوق دیپلم، شرکت کنندگان در زمان ثبت نام، صرفاً باید دارای مدرک مقطع مربوطه باشند. در صورتی که با وجود داشتن مدرک بالاتر و یا اشتغال به تحصیل در مراکز آموزش عالی در آزمون شرکت نمایند در هر مرحله از استخدام، از ادامه همکاری آنها ممانعت بعمل خواهد آمد و حق هیچگونه اعتراضی نخواهند داشت.
۱۱٫ نوع استخدام، قرارداد کار مدت معین و از نظر بیمه و بازنشستگی تابع قوانین سازمان تأمین اجتماعی می باشد.
۱۲٫ مجتمع هیچگونه تعهدی در قبال اسکان پذیرفته شدگان نخواهد داشت و برقراری سرویس ایاب و ذهاب صرفاً از مناطق مرکزی بندرعباس به مجتمع و بالعکس به عهده مجتمع خواهد بود.لازم به ذکر است مجتمع در خصوص سرویس دهی به روستای اطراف تعهدی نخواهد داشت.
توضیح: سهمیه فرزندان معزز شاهد، جانبازان و آزادگان مطابق مقررات و قوانین لحاظ می گردد.
ب: نحوه ثبت نام و مهلت آن:

داوطلبان از تاریخ ۱۶/۰۲/۹۱ تا پایان روز ۳۱/۰۲/۹۱ فرصت خواهند داشت به ترتیب ذیل برای شرکت در آزمون ثبت نام نمایند:

۱- واریز مبلغ یکصد و پنجاه هزار (۱۵۰٫۰۰۰ ریال) بعنوان حق ثبت نام به شماره حساب ۰۳۰۴۹۱۲۲۲۷ بانک تجارت به نام امور پشتیبان درآمد اختصاصی دانشگاه صنعتی شریف به صورت پرداخت بانکی یا الکترونیکی (نگهداری فیش واریزی و شماره آن برای ثبت نام و در صورت پذیرش در آزمون برای انجام مصاحبه، مورد نیاز داوطلب خواهد بود.)
برای پرداخت اینترنتی اینجا را کلیک کنید
۲- اسکن عکس ۴×۳ داوطلب که نباید بیشتر از ۴۰ کیلوبایت باشد. همچنین اسکن مدرک تحصیلی داوطلب که نباید بیشتر از ۸۰ کیلوبایت باشد.
۳- مراجعه به سایت اینترنتی مرکز مطالعات تکنولوژی دانشگاه صنعتی شریف به آدرس www.karasa.ir و ثبت تکمیل مشخصات و اطلاعات خواسته شده مطابق با فرم موجود به طور صحیح و دقیق و دریافت کد رهگیری پس از اتمام مراحل ثبت نام اینترنتی ضروری می باشد. ضمناً تصویر فیش واریزی در صورت پرداخت غیر الکترونیکی باید در موقع ثبت نام اسکن فیش واریزی پیوست گردد که نباید بیشتر از ۸۰ کیلوبایت باشد.
* وجه واریزی به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.
* داوطلبان باید یک هفته پس از ثبت نام به سایت مذکور مراجعه کرده با ورود کد رهگیری از وضعیت ثبت نام خود مطلع شوند.
۴- پس از اعلام نتایج آزمون، دعوت شدگان برای مصاحبه باید اصل مدارک خواسته شده را به همراه داشته باشند.
۵- هر فرد می تواند تنها برای یکی از ردیف های جدول فوق ثبت نام و در آزمون آن شرکت نماید.
ج: دریافت کارت آزمون:
۱- دریافت کارت برای داوطلبان طی روزهای ۲۷/۰۳/۹۱ الی ۳۱/۰۳/۹۱ از طریق سایت معرفی شده بالا طبق کد رهگیری انجام می شود.
۲- زمان و محل دقیق آزمون همزمان با دریافت کارت در سایت قابل مشاهده است.
د: نحوه برگزاری آزمون:
۱- آزمون بصورت چهارگزینه ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ های نادرست برگزار می گردد.
۲- آزمون مقطع دیپلم شامل ۵۰ سؤال عمومی و ۵۰ سوال تخصصی برای رشته انتخابی است. سوالات عمومی شامل معارف اسلامی، علوم اجتماعی، زبان و ادبیات فارسی، استعدادهای تحصیلی و زبان انگلیسی است.
۳- آزمون مقاطع فوق دیپلم و بالاتر شامل ۵۰ سؤال عمومی و ۵۰ سؤال تخصصی است. سؤالات عمومی شامل معارف اسلامی، علوم اجتماعی، زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی و فن آوری اطلاعات و سؤالات تخصصی شامل دروس تحصیلی تخصصی رشته دانشگاهی مورد نظر خواهد بود.
* تبصره: اقلیتهای مذهبی از پاسخگویی به سؤالات معارف اسلامی معافند و امتیاز آن در سایر مواد آزمون توزیع می شود.
هـ : اعلام نتایج آزمون:
نتایج آزمون از طریق سایت معرفی شده بالا اعلام می شود.
داوطلبان میتوانند در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر به سایت معرفی شده بالا مراجعه و یا با شماره تلفن‫های: ۶۶۵۵۱۳۳۹-۶۶۵۶۰۴۶۵-۰۲۱ (متعلق به مرکز مطالعات دانشگاه صنعتی شریف) و ۵۵۶۳۰۴۱-۰۷۶۱ (دفتر امور اداری شرکت آلومینیوم المهدی) تماس حاصل نمایند.
و : نفرات ذخیره:
این مجتمع هیچ گونه تعهدی در قبال جذب نفرات ذخیره نخواهد داشت. درصورت انصراف نفر اصلی و نیاز از فرد ذخیره دعوت بکار خواهد شد.

(عکس ضمیمه بررسی شود)
129.jpg
 

X P R E S S

عضو جدید
استخدام شرکت ملی صنایع مس ایران

استخدام شرکت ملی صنایع مس ایران

استخدام شرکت ملی صنایع مس ایران

شرکت ملی صنایع مس ایران (سهامی عام) در نظر دارد از بین نیروهای واجد شرایط بومی شهرستان های رفسنجان، شهربابک، سیرجان ، انار و دهستان کوه پنج شهرستان بردسیر از واجدین شرایط از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه حضوری و روانشناختی و گزینش بصورت قراردادی دعوت به همکاری نماید.
افرادیکه متقاضی شرکت در آزمون می باشند جهت ثبت نام به آدرس اینترنتی مرکز مطالعات تکنولوژی دانشگاه صنعتی شریف www.karasa.ir مراجعه نموده و پس از مطالعه دقیق مفاد آگهی نسبت به ثبت نام در شغل مورد نظر با توجه به شرایط ذکر شده از تاریخ ۱/۲/۱۳۹۱ لغایت ۳۱/۲/۱۳۹۱ اقدام نمایند.
الف: شرایط شرکت در آزمون
۱- تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
۲- تدیّن به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرّح در قانون اساسی
۳-دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی ویا معافیت دائم برای متقاضیان مرد
۴-عدم اشتهار به فساد اخلاقی، نداشتن سابقة محکومیت و سوء پیشینة کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد (با تأیید مراجع ذی‌صلاح)
۵-عدم اشتغال به تحصیل در مقطع مورد نیاز در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی به هنگام ثبت نام
۶-عدم اشتغال در دستگاهها، مؤسسات و شرکتها و کلیه نهادها و ارگان­ها به هر شکل ممکن
۷-داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی به تأیید امور ایمنی و بهداشت شرکت ملی صنایع مس ایران
۸-داشتن حداقل معدل کل تحصیلی ۱۲ برای متقاضیان فوق دیپلم و به بالا
۹-متقاضیان باید بومی شهرستان مذکور باشند. بومی شهرستان (رفسنجان، شهربابک، سیرجان ، انار) و دهستان کوه پنج شهرستان بردسیر به فردی اطلاق می‌گردد که دارای یکی از شرایط زیر باشد:
۱- ۹- محل تولد یا محل صدور شناسنامه فرد، یکی از توابع شهرستان (رفسنجان، شهربابک، سیرجان ، انار) و دهستان کوه پنج شهرستان بردسیر باشد.
۲- ۹- طی نمودن حداقل دو مقطع تحصیلی از مقاطع تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان) فرد متقاضی در یکی از توابع شهرستان (رفسنجان، شهربابک، سیرجان، انار) و روستاهای دهستان کوه پنج شهرستان بردسیر
تبصره : فرزندان پرسنل نیروهای مسلح در صورتی که محل سه سال از سنوات تحصیلی آنها اعم از ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در یکی از توابع شهرستان(رفسنجان، شهربابک، سیرجان ، انار) و دهستان کوه پنج شهرستان بردسیر باشد نیز بومی شهرستان تلقی می‌شوند.
۳- ۹- کارکنان شرکتهای پیمانکاری و پروژه­ای مرتبط و مستقر در مجتمع مس سرچشمه و مجتمع مس شهربابک و معادن جدید که حداقل در ۵ سال اخیر در این شرکتها مشغول به کار بوده و سوابق کاری آنها به تأیید سازمان تأمین اجتماعی رسیده باشد.
۱۰-حداکثر سن قابل قبول بدون احتساب سنوات سربازی لغایت تاریخ ۳۱/۲/۹۱ برای داوطلبین دیپلم ۲۷ و فوق دیپلم ۲۹ سال، لیسانس ۳۱ سال، فوق لیسانس ۳۳ سال می‌باشد.
تبصره ۱ : به ازای هر سال سابقه کار معتبر و مرتبط در شرکتهای پیمانکاری و پروژه­ای مرتبط و مستقر در مجتمع مس سرچشمه و مجتمع مس شهربابک که به
تأیید سازمان تأمین اجتماعی رسیده باشد، یک سال به شرط سنی فوق افزوده خواهد شد که میزان آن از ۱۰ سال تجاوز نخواهد کرد.
تبصره ۲: حداکثر سن داوطلبان، جانبازان ، آزادگان بالای ۵ سال اسارت، فرزند آزاده، فرزند شهید، فرزند مفقودالاثر، فرزند جانباز کمتر از %۵۰، فرزند جانباز بالای % ۵۰ مطابق قوانین ذیربط رعایت خواهد بود.
توضیحات مهم :
۱- محل خدمت کلیه پذیرفته شدگان آزمون، به تشخیص شرکت ملی صنایع مس ایران بنا بر شغل و مقطع تحصیلی انتخابی فرد متقاضی توسط معاونت منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت در مجتمع های سرچشمه، شهربابک و معادن جدید تعیین خواهد شد.
۲- پذیرفته‌شدگان نهایی تابع قانون کار و تأمین اجتماعی خواهند بود.
۳- پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون به‌مدت یکسال مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت عدم رضایت از عملکرد ایشان در هر زمان، بدون هرگونه قید و شرط و با رعایت مفاد قانون کار، به خدمت آنها خاتمه داده خواهد شد.
۴- شرکت ملی صنایع مس هیچ‌گونه تعهدی در قبال اسکان پذیرفته‌شدگان نخواهد داشت.
۵- با توجه به اینکه پذیرش افراد برای مشاغل مورد نظر با مشخصات و تحصیلات اعلام شده می باشد لذا پذیرفته شدگان نهایی می بایست صرفا با شرایط و مدارک تحصیلی پذیرش شده (حداقل ۱۰ سال با همان مدارک پذیرش شده) به کار در مجتمع های سرچشمه و شهربابک و معادن جدید مشغول گردند.
۶- بدیهی است به اطلاعات ناقص و خلاف واقع ارائه شده بهنگام ثبت نام نهایی ترتیب اثر داده نخواهد شد و چنانچه افراد مذکور در هر یک از مراحل قبول شوند از ادامه بکارگیری فرد خاطی جلوگیری بعمل خواهد آمد. لذا شایسته است در تکمیل اطلاعات درخواستی دقت لازم را بعمل آورید.
ب: نحوة ثبت نام و مهلت آن:
داوطلبان از تاریخ درج این آگهی حداکثر تا پایان روز ۳۱/۲/۹۱ فرصت خواهند داشت به ترتیب ذیل برای شرکت در آزمون ثبت نام نمایند. (مهلت مذکور قابل تغییر نخواهد بود)
۱-مطالعة دقیق آگهی و شرایط مندرج در آن
۲-واریز مبلغ ۱۵۰٫۰۰۰ ریال (یکصد و پنجاه هزار ریال) به صورت الکترونیکی و بانکی به‌عنوان حق ثبت نام به حساب ۰۳۰۴۹۱۲۲۲۷ بانک تجارت به نام امور پشتیبان درآمد اختصاصی دانشگاه صنعتی شریف (نگهداری فیش واریزی و شماره آن برای ثبت نام و در صورت پذیرش در آزمون برای مصاحبه مورد نیاز داوطلب خواهد بود)
* وجه واریزی به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.
برای پرداخت اینترنتی اینجا را کلیک کنید
۳- داوطلب گرامی جهت ثبت نام حتما موارد ذیل را اسکن کرده و فایل آن را به هنگام ثبت نام به همراه داشته باشید.
حجم عکس ۴×۳ نباید بیشتر از ۴۰ کیلوبایت و بقیه موارد اسکن شده نباید بیشتر از ۸۰ کیلوبایت باشد
- موارد مهم و حائز اهمیت و قابل توجه
· عکس داوطلب ۴×۳
· گواهی تحصیلی
· کارت ملی
· کارت پایان خدمت وظیفه عمومی ویا معافیت دائم برای متقاضیان مرد
o داوطلبانی که رشته انتخابی آنها دیپلم با عنوان شغلی حراست می باشند فقط باید کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم باشند.
· فیش بانکی در صورتی که برای وجه واریزی از طریق بانک اقدام کرده اید.
- داوطلب گرامی در صورتی که حائز شرایط ذیل هستیدحتما مدارک مربوط به آن را اسکن کرده زیرا در زمان ثبت نام ‌الزامی می‌باشد.
n فرزند کارکنان شرکت مس که یکی از موارد ذیل باشد: (تنها یک فرزند که قبلا از مزایای مربوط استفاده ننموده است)
۱٫ شاغل
۲٫ بازنشسته
۳٫ از کار افتاده ناشی از کار
۴٫ از کار افتاده غیر ناشی از کار
۵٫ فوت در زمان اشتغال
۶٫ بازخرید
۷٫ تامین نیرو
n اولویت های اجتماعی ذیل:
۱٫ آزادگان بالای ۵ سال اسارت
۲٫ فرزند آزاده
۳٫ فرزند شهید
۴٫ فرزند مفقودالاثر
۵٫ جانباز
۶٫ فرزند جانباز بالای %۵۰
۷٫ فرزند جانباز کمتر از %۵۰
n مالک (مالک به کسی اطلاق می شود که ملک مربوطه براساس نیاز شرکت خریداری شده و سند مربوطه به شرکت مس منتقل شده است و فقط شامل خود مالک و فرزندان می شود که تاییدیه حقوقی را قبلا دارد).
ü سهمیه موارد مذکور تنها به یکی از فرزندان تعلق خواهد گرفت به شرط آنکه در سالهای قبل هیچ یک از اعضای خانواده از سهیمه استفاده نکرده باشد.
n بومی بودن (موارد آن در بند ۹ شرایط شرکت در آزمون ذکر شده است)
ثبت تکمیل مشخصات و اطلاعات خواسته شده مطابق با فرم موجود به طور صحیح و دقیق و دریافت کد رهگیری پس از اتمام مراحل ثبت نام اینترنتی ضروری می‌باشد.
· داوطلبان باید یک هفته پس از ثبت نام به سایت مذکور مراجعه کرده با ورود کد رهگیری از وضعیت ثبت نام نهایی خود مطلع شوند و جهت پرینت صفحه تاییدیه نهایی ثبت نام خود اقدام نمایید.
تبصره ۱ : لازم است داوطلبان گرامی در مرحله ثبت نام اینترنتی در تکمیل اطلاعات دقت نمایند. مسئولیت درستی اطلاعات وارد شده به‌عهده داوطلب بوده و
پس از اعلام نتایج مرحله اول آزمون، دعوت شدگان برای مصاحبه بایستی اصل مدارک خواسته شده و کپی آنها را به همراه داشته باشند. بدیهی است در هریک
از مراحل آزمون، مصاحبه، اعلام نتایج، گزینش و حتی پس از بکارگیری چنانچه مغایرتی بین اطلاعات وارد شده و مندرجات اصل مدارک مشاهده شود، ضمن
ممانعت از ادامه کار، اقدام قانونی لازم صورت خواهد پذیرفت.
تبصره ۲ : هر فرد تنها حق ثبت نام و شرکت در آزمون یک مقطع، رشته و گرایش را دارد.
ج: دریافت کارت آزمون:
۱-دریافت کارت برای داوطلبان از روز ۱۷/۰۴/۹۱ تا پایان ۲۱/۰۴/۹۱ ، از طریق سایت مذکور طبق کد رهگیری ارائه شده، امکان‌پذیر است.
۲-محل و زمان دقیق آزمون همزمان با دریافت کارت در سایت قابل مشاهده است.
د: نحوه برگزاری آزمون:
۱-آزمون بصورت چهارگزینه‌ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ‌های نادرست برگزار می‌گردد.
۲-آزمون مقطع دیپلم شامل ۱۰۰ سؤال در زمینة معارف اسلامی، علوم اجتماعی، زبان و ادبیات فارسی، ریاضی، هوش و زبان انگلیسی است.
۳-آزمون مقاطع فوق دیپلم و بالاتر شامل۵۰ سؤال عمومی و ۶۰ سؤال تخصصی می باشد. سؤالات عمومی شامل معارف اسلامی، علوم اجتماعی، زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی و فن آوری اطلاعات و سؤالات تخصصی شامل دروس تحصیلی تخصصی رشتة دانشگاهی مورد نظر خواهد بود.
تبصره: اقلیت‌های مذهبی از پاسخگویی به سؤالات معارف اسلامی معاف می‌باشند و امتیاز آن در سایر مواد آزمون توزیع می‌شود.
هـ : اعلام نتایج آزمون :
نتایج مرحله اول آزمون و محل و زمان برگزاری مصاحبه متعاقباً از طریق سایت مذکور (www.karasa.ir) اعلام خواهد شد.
داوطلبان در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۶۶۵۶۰۴۶۵- ۶۶۵۵۱۳۳۹- ۶۶۵۳۰۰۴۳- ۰۲۱ تماس حاصل نمایند.



جدول (1): مقاطع، رشته‌ها و گرايش‌هاي تحصيلي مورد نياز

فوق ليسانس
رديف
رشته
گرايش
زن
مرد
شغل
تعداد
1
حقوق
كليه گرايشها

*

1
2
مواد
كليه گرايشها

*

8
3
معدن
فرآوري مواد

*

10
4
برق
قدرت

*

5
5
برق
الكترونيك

*

8
6
مكانيك
كليه گرايشها

*

9
7
عمران
سازه

*

4
8
زمين شناسي
كليه گرايشها

*

3
9
شيمي
معدني

*

5
10
حسابداري
كليه گرايشها
*
*

7
11
بهداشت حرفه اي و ايمني صنعتي
كليه گرايشها

*

2
12
مهندسی شيمي
محيط زيست

*

1
13
محيط زيست
كليه گرايشها

*

1
14
مهندسي شيمي
مهندسي شيمي

*

4
15
زمين شناسي
زمين شناسي اقتصادي

*

2
16
زمين شناسي
زمين شناسي يا اكتشاف معدن

*

1
ليسانس
رديف
رشته
گرايش
زن
مرد
شغل
تعداد
1
مديريت
كليه گرايشها
*
*

7
2
حسابداري
كليه گرايشها
*
*

21
3
مهندسي شيمي
كليه گرايشها

*
خطوط توليد
35
4
شيمي
محض – كاربردي
*
*
خطوط توليد
19
5
زمين شناسي
كليه گرايشها

*

13
6
صنايع
برنامه‌ريزي وتحليل‌سيستم‌ها
*
*

21
7
صنايع
تكنولوژي صنعتي

*

8
8
محيط زيست
كليه گرايشها

*

2
9
ايمني
ايمني صنعتي
*
*

24
10
مواد
متالورژي صنعتي

*

18
11
مواد
متالورژی استخراجی

*

34
12
مكانيك
تاسيسات حرارتي برودتي

*
خطوط توليد
15
13
مكانيك
جامدات

*
خطوط توليد
64
14
مكانيك
سيالات

*
خطوط توليد
26
15
مكانيك
ساير گرايشها (بجز جامدات و سيالات و تاسيسات حرارتي برودتي)

*
خطوط توليد
37
16
اسناد پزشکی
کلیه گرایش ها
*
*
اسناد پزشكي
8
17
معدن
استخراج

*

27
18
كامپيوتر
نرم افزار
*
*

12
19
كامپيوتر
سخت افزار
*
*

5
20
ارتباط رسانه اي
-

*

2
21
برق
قدرت

*

50
22
برق
الكترونيك

*

60
23
برق
مخابرات

*

6
24
عمران
سازه

*

5
25
عمران
نقشه برداري

*

3
26
بهداشت حرفه اي
-
*
*

5
27
آمار
-
*
*

3
28
پرستاري
-
*
*

7
29
اديومتري
-
*


1
30
تغذيه
-
*
*

2
31
روانشناسي
كليه گرايشها
*
*

2
32
صنايع
ايمني صنعتي

*

2
فوق ديپلم
رديف
رشته
گرايش
زن
مرد
شغل
تعداد
1
برق
قدرت

*
برق براي خطوط توليد
57
2
برق
الكترونيك

*

66
3
شيمي
كليه گرايشها

*
شيفت خطوط توليد
16
4
شيمي
صنايع شيميايي

*

20
5
مكانيك
مكانيك

*
شيفت خطوط توليد
117
6
مواد
ريخته گري

*
خطوط توليد
22
7
مواد
ساير گرايشها (بجز ريخته گري)

*

13
8
معدن
کلیه گرایش­ها

*

20
9
مهمانداري هتلداري
-
*
*

6
10
امداد و سوانح
-

*

10
11
صنايع
ايمني صنعتي

*

9
12
كامپيوتر
كليه گرايشها
*
*

8
13
بهداشت حرفه اي و بهداشت محيط
-

*

7
14
محيط زيست
-

*

2
15
بهداشت صنعتي
-

*

2
ديپلم
رديف
رشته
گرايش
زن
مرد
شغل
تعداد
1
ديپلم
كليه رشته ها

*
اپراتورماشين آلات معدني وخودروهاي آتشنشاني (دارنده‌گواهينامه پايه1)
207
2
ديپلم
كليه رشته ها

*
كارهاي خدماتي آبدارچي نظافتچي
40
3
ديپلم
كليه رشته ها

*
كارگر خدمات فني و كارگاهي
113
4
ديپلم
كليه رشته ها

*
حراست
- داشتن فيزيك و ظاهر سالم و توانايي‌هاي لازم براي انجام وظايف محوله و مسئوليتهاي شغل انتظامات و همچنين حسن شهرت (انجام كامل معاينات پزشكي، ايمني)
- داشتن كارت پايان خدمت مقدس سربازي (نه معافيت پزشكي)
- عدم اعتياد به دخانيات و هر نوع مواد مخدر
- داشتن حداقل قد 170 سانتيمتر و سلامت جسماني، رواني و توانايي براي انجام كار در هر پست و منطقه جغرافيايي شركت و شرايط آب و هوايي به تشخيص كارفرما
150
 

X P R E S S

عضو جدید
[h=2] استخدام تکنسین فنی, کاردان برق

استخدام شرکت msi



3 نفر تکنسین فنی-برقکار-حداقل فوق دیپلم-5 سال سابقه-آشنا به قطعات کامپیوتر-روابط عمومی بالا



فکس:26203628




[/h]
 

X P R E S S

عضو جدید
استخدام تکنیسین برق وکامپیوتر و مدرس در صنایع رباتیک در سراسر کشور

استخدام تکنیسین برق وکامپیوتر و مدرس در صنایع رباتیک در سراسر کشور

[h=2]استخدام تکنیسین برق وکامپیوتر و مدرس در صنایع رباتیک در سراسر کشور
صنايع رباتيك آراد، در راستاي گسترش فعاليت در تمامي شهرهاي كشور و به منظور تكميل كادر فني و تخصصي خود، از افراد فعال و واجد شرايط در رشته هاي زير دعوت به همكاري مي نمايد.

فوق ديپلم به بالا،برق و كامپيوتر،مدرس،خانم و آقا،حداکثر 30 ساله-در شهر محل زندگی


نحوه تماس:
علاقه مندان جهت كسب اطلاعات بيشتر مي توانند ، نام و نام خانوادگي خود را به همراه آدرس ايميل و شهر محل زندگي و نيز درج رديف شغلي به شماره 09158354427پيامك ، تا در اسرع وقت اطلاعات اوليه كاري را دريافت نمايند.
آخرين مهلت:
15 خرداد 1391
[/h]
 

X P R E S S

عضو جدید
[h=2]استخدام مهندس الکترونیک در شهرک صنعتی شمس آباد
[/h]انتشار 26 اردیبهشت

1337080901.jpg
 

X P R E S S

عضو جدید
استخدام کارشناس و کاردان در مشهد

استخدام کارشناس و کاردان در مشهد

[h=2]استخدام کارشناس و کاردان در مشهد[/h]انتشار 26 اردیبهشت
تذبسی.jpg
 

X P R E S S

عضو جدید
استخدام تکنیسین و کارشناس برق در شرکت فعال

استخدام تکنیسین و کارشناس برق در شرکت فعال

[h=2]
استخدام تکنیسین و کارشناس برق در شرکت فعال
[/h]
انتشار 30 اردیبهشت

1200.jpg
 

X P R E S S

عضو جدید
[h=2]
استخدام مهندس برق,صنایع و مکانیک در نیروگاه حرارتی در بندر عباس
[/h]انتشار 30 اردیبهشت 1391
1300.jpg
 

daneshjoo1368

عضو جدید
شرکت مخابرات ایران 2500 نفر جذب می کند
شرکت مخابرات ایران و شرکت های تابعه به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود، 2500 نفر از واجدین شرایط را جذب می کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، جذب این افراد در مقاطع تحصیلی لیسانس و بالاتر، از طریق آزمون کتبی ، مصاحبه علمی و ارزیابی صلاحیت های عمومی داوطلبان خواهد بود.بنا به همین گزارش ، رشته های تحصیلی مورد قبول عبارتند از : برق ( قدرت ، کنترل ، مخابرات و الکترونیک )، ICT، کامپیوتر ( نرم افزار ، سخت افزار )،IT ، فیزیک ( نظری ، کاربردی ) ریاضی ( کاربردی ) ، حسابداری ، اقصاد ( نظری ، بازرگانی ) ، برنامه ریزی سیستم های اقتصادی ، مدیریت (صنعتی ، دولتی و بازرگانی) ، MBA ، علوم اجتماعی (ارتباطات اجتماعی ، پژوهشگری و برنامه ریزی علوم اجتماعی ) ، علوم ارتباطات اجتماعی ( روزنامه نگاری ، روابط عمومی ، تحقیق در ارتباطات ، مدیریت رسانه و تبلیغ ) مهندسی صنایع ، آمار و مترجمی زبان انگلیسی .شرایط عمومی ، اختصاصی ، نحوه و تاریخ ثبت نام ، آزمون و گزینش به زودی از طریق سایت ارتباطات آنلاین و سایت شرکت مخابرات ایران به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
 

X P R E S S

عضو جدید
[h=2]استخدام تکنیسین کامپیوتر و برق در نمایندگی روباتیک اصفهان


استخدام نمایندگی روباتیک جوان ایرانی در اصفهان

نمایندگی روباتیک جوان ایرانی در اصفهان از بین دارندگان مدرک کاردانی کامپیوتر و برق (خانم و آقا) جهت تدریس استخدام می نماید
متقاضیان محترم می توانند برای اطلاع بیشتر و ثبت نام با شماره همراه ۰۹۱۳۳۸۶۳۱۰۸ تماس بگیرند
تعداد ۲ نفر زن و ۲ نفر مرد
مهلت تا تاریخ ۱۰/۰۳/۹۱
فعالیت شرکت : در زمینه برگزاری کلاس های آموزش روباتیک در مدارس و سایر نهادها
[/h]
 

X P R E S S

عضو جدید
استخدام نیروگاه برق آبی سیاه بیشه

استخدام نیروگاه برق آبی سیاه بیشه

استخدام نیروگاه برق آبی سیاه بیشه
مهلت تا 10 خرداد 1391
PDF ضمیمه بررسی شود.
 

پیوست ها

  • اینجا.pdf
    164.8 کیلوبایت · بازدیدها: 0

X P R E S S

عضو جدید
[h=2]استخدام مهندس برق,مکانیک و شیمی در شرکت تولید کننده محصولات روانکاری
[/h]9.jpg
 

X P R E S S

عضو جدید
استخدام شرکت مخابرات ایران

استخدام شرکت مخابرات ایران

شرکت مخابرات ایران و شرکتهای تابعه به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود ، از بین واجدین شرایط در مقاطع تحصیلی لیسانس و بالاتر از طریق برگزاری آزمون کتبی ، مصاحبه علمی و ارزیابی صلاحیت دعوت به همکاری می نماید.


متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات لازم و تکمیل فرم ثبت نام به سامانه اینترنتی شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir از تاریخ ۱۶ /۳ /۹۱ لغایت
۲۲ /۳ /۹۱ مراجعه نمایند.

 

ava_16

عضو جدید
اگه به تعداد نیروی مورد نیازمخابرات نگا کنیم میفهمیم که این مخابرات فقط می خواد پول جمع کنه !!!!!!!!!!!!!!!!25 تومن واسه ثبت نام!!!!!!!!!!!!!شهر من اصلا نیرو نمیخواد............اگه میدونستم که بعد 4 سال سروکله زدن با الک و مخابرات و درسای سخت دیگه باید اینجوری دنبال کار باشم هرگز این رشته رو نمی خوندم....
 

X P R E S S

عضو جدید
اگه به تعداد نیروی مورد نیازمخابرات نگا کنیم میفهمیم که این مخابرات فقط می خواد پول جمع کنه !!!!!!!!!!!!!!!!25 تومن واسه ثبت نام!!!!!!!!!!!!!شهر من اصلا نیرو نمیخواد............اگه میدونستم که بعد 4 سال سروکله زدن با الک و مخابرات و درسای سخت دیگه باید اینجوری دنبال کار باشم هرگز این رشته رو نمی خوندم....
دوست من این نظر شما رو خیلی های دیگه هم دارند.اکثرا از این راه پشیمانند.از این رشته از این راه ناامیدند.
متاسفانه نظام کار و استخدام در کشور ما بسیار ضعیف و ناکارآمد است.
خودتون بهتر می دونید که چی میخوام بگم که نمیشه گفت.
 

X P R E S S

عضو جدید
استخدام مهندس الکترونیک و حسابدار در شرکت کامپیوتری

استخدام مهندس الکترونیک و حسابدار در شرکت کامپیوتری

[h=2]يك شركت كامپيوتري جهت تكميل كادر پرسنلي خود به افرادي با شرايط ذيل نياز دارد:

1- كارشناس الكترونيك و تعميرات

2- سرپرست حسابداري

3- كارشناس فروش

شرايط عمومي: حداكثر سن 30 سال- 3 سال سابقه كار مرتبط مدرك ليسانس مرتبط

واجدين شرايط رزومه خود را با قيد رديف شغلي به آدرس m.jobvacancy@hotmail.com و يا فكس 88921841 ارسال نمايند.
آخرين مهلت:
25 خرداد 1391
[/h]
 

X P R E S S

عضو جدید
[h=2]
استخدام مهندس برق,مکانیک و صنایع در شرکت تولید کننده قطعات خودرو
[/h]1339960225.jpg
 

X P R E S S

عضو جدید
استخدام مدیر و مهندس برق و مکانیک در شرکت مهندسی و صنعتی در عسلویه

استخدام مدیر و مهندس برق و مکانیک در شرکت مهندسی و صنعتی در عسلویه

[h=2]
استخدام مدیر و مهندس برق و مکانیک در شرکت مهندسی و صنعتی در عسلویه
[/h]1339944024.jpg
 

X P R E S S

عضو جدید
استخدام مهندس برق و مکانیک,شیمی و مواد در شرکت مهندسی

استخدام مهندس برق و مکانیک,شیمی و مواد در شرکت مهندسی

110.jpg
 

X P R E S S

عضو جدید
استخدام مهندس برق و مکانیک وعمران در شرکت معتبر مهندسی

استخدام مهندس برق و مکانیک وعمران در شرکت معتبر مهندسی

[h=2]استخدام مهندس برق و مکانیک وعمران در شرکت معتبر مهندسی
[/h]100.jpg
 

X P R E S S

عضو جدید
استخدام مهندس الکترونیک و کامپیوتر در شرکت تحقیقاتی و تولیدی

استخدام مهندس الکترونیک و کامپیوتر در شرکت تحقیقاتی و تولیدی

استخدام مهندس الکترونیک و کامپیوتر در شرکت تحقیقاتی و تولیدی
110.jpg
 

X P R E S S

عضو جدید
استخدام مهندس برق و نقشه کش و نقشه بردار در دانشگاه حضرت معصومه قم

استخدام مهندس برق و نقشه کش و نقشه بردار در دانشگاه حضرت معصومه قم

[h=2]استخدام
[/h][h=2]مهندس برق و نقشه کش و نقشه بردار در دانشگاه حضرت معصومه قم
[/h]
[h=2]مدارک مورد نیاز:
کپی سوابق کاری، کپی سوابق تحصیلی، درخواست کتبی استخدام
[/h]
نحوه تماس:
متقاظیان مدارک خود را به ادرس ایمیل


[h=2]it@hmu.a.ir
دانشگاه ارسال نمایند
آخرین مهلت:
۸ مرداد ۱۳۹۱
[/h]100.jpg
 

X P R E S S

عضو جدید
[h=2]
استخدام همه مقاطع در شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان
[/h]110.jpg
 

Similar threads

بالا