حقایق تلخ‌تر از زهر مار که همه باید بدانند ( قسمت سوم)

MOHAMAD_ASEMOONI

کاربر بیش فعال
سلام و درودِ خدای متعال ، خالق ، مالک و فرمانروای مطلقِ آسمانها و زمین بر «هدایت شده ها» و «هدایت شدنیها» .

◼️هدایت شده ها، همان کسانی که همه ی سخنها رو می‌شنوند و سپس از بهترینش پیروی می‌کنند و معیارشون برای انتخابِ بهترین هم فقط و فقط رضای خدای متعال هست . اینان همان دانایان و خردمندان هستند (سورهٔ مبارکهٔ الزمر - آیهٔ شریفهٔ ۱۸ )
==================================
◼️ اگر ۲ قسمتِ قبلیِ این حقایق را نخوندید ، لطف کنید و ابتدا اونها رو بخونید چون این مطالب زنجیره وار به هم ربط دارند .

◼️ حقایقِ تلخ‌تر از زهرِ مار (قسمت اول )

http://www.www.iran-eng.ir/threads/خبرهایی-تلخ-تر-از-زهر-مار-که-همه-باید-بدانند.24068040/

◼️ حقایقِ تلخ‌تر از زهرِ مار (قسمت دوم )

http://www.www.iran-eng.ir/threads/قسمتِ-دومِ-خبرهای-تلخ‌تر-از-زهر-مار-که-همه-باید-بدانند.24068085/
==================================
◼️حقایق تلخ‌تر از زهر مار ( قسمت سوم):

این قسمت اختصاص داره به حقایقی بسیار تلخ در موردِ برنامه ها و پروژه‌ها و هدفهای سلطه گران و استعمارگران برای مستعمره ‌هاشون .


◼️ سلطه گرانِ شرق و غرب همیشه هدف‌هایی دارند از استعمارِ یک کشور و یک ملت . یعنی میخوان از مستعمراتشون بهره بکشند .

این هدفها به طور کلی اینهاست :
هدفِ اول :

حمله و اِشغال و قتل عام مردمِ اون سرزمین و غصب و تصاحبش با زور و قتل عام . درست مثلِ سرزمین آمریکا که توسط اروپاییان تصاحب شد بعد از قتل عام و نسل کشیِ سرخپوستانی که بعد از خدای متعال ، صاحبانِ اصلی سرزمین آمریکا بودند .
جایی که اسمش رو گذاشته اند «ایالات متحده ی آمریکا» در حقیقت یک سرزمین اِشغالی هست درست مثل «فلسطین اشغالی» .
◼️ از حدود ۱۰۰ سال پیش این روش از استعمار و سلطه‌گری دیگه قابل اجرا نیست .

◼️ به همین علت هست که صهیونیستها با مشکلاتِ بسیار زیادی مواجه شده‌اند بعد از اِشغالِ فلسطین و رویای «اسرائیلِ کبیر » که قرار بود همه‌ی سرزمینهای بینِ نیل در مصر تا فرات در عراق در بر بگیره عملی نشد الحمد للّٰه .

هدفِ دوم:
غارت و چپاولِ ثروتهای خدادادی و طبیعیِ کشورِ تحت سلطه . مثل غارتِ موادِ خام ( نفت ، گاز ، معادنِ طلا و الماس و سایر سنگهای قیمتی ، آهن ، مس و سایر فلزات ، شیلات (آبزیان ) ، جنگلها (چوب ) و انواعِ سنگ و حتی خاک و ماسه .

هدفِ سوم:
استفاده از کشورِ تحتِ سلطه به عنوان یک بــازار برای فروشِ کالاها و تولیداتِ کشورِ استعمارگر و یا کالاهای سایر مستعمراتِ کشورِ استعمارگر مثل انواعِ دخانیات ، اسلحه های غالباً ضعیف و تحتِ کنترلِ استعمارگر ، خودرو ، هواپیما ، قایق و کشتی ، ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی و خانگی ، ابزارآلات ، دارو ، پوشاک ، نوشیدنی‌های الکلی و غیرالکلی ، مواد غذائی ، لوازم صوتی و تصویری و الکترونیکی ، لوازم خانگی ، موبایل و کامپیوتر و لوازمِ مربوطه ، پارچه ، مواد ساختمانی و مواد شیمیایی مثل گچ ، سیمان ، رنگ و عایق و کود شیمیایی و غیره ، لوازم لوکس و تزئینی ، ساعت ، زیورآلاتِ طلا و جواهرات ، عینک ، فرش و موکت و مبلمان و غیره و غیره )

هدفِ چهارم:
استفاده از کشور تحت سلطه و مردمش به عنوان یک ابزارِ نظامیِ تحتِ کنترلِ استعمارگر برای تهدید ، فشار و حتی ضربه زدن به سایر سلطه گرانِ رقیب و یا تهدید و فشار و ضربه بر مستعمره‌های سلطه‌گرانِ رقیب در وقتِ لزوم .

هدفِ پنجم:
استفاده از کشور تحت سلطه به عنوان یک مستعمره ی صنعتی و تولیدی برای افزایشِ درآمد کشور استعمارگر و همچنین برای مقابله و رقابت با صنایع و تولیداتِ سایر کشورهای استعمارگر .
این کار باعثِ افزایش بسیار زیادِ درآمدهای استعمارگر میشه.

هدفِ ششم:
استفاده از نیرویهای انسانیِ درجه یک و نخبگانِ کشورِ تحت سلطه .

◼️◼️بر همین اساس ، از زمانِ شاهانِ قاجار تا امروز که ایران مستعمره و تحت سلطه ی شرق یا غرب بوده و هست ، کشورهای استعمارگر و سلطه‌گر ، ایران رو فقط برای اهداف ذکر شده در زیر می‌خواستند و می‌خوان :

۱- غارت و چپاولِ ثروتهای خدادادی و طبیعیِ ایران تحت عناوین مختلف . مثل غارتِ مواد خام ( نفت ، گاز ، معادن ) ، شیلات ، جنگلها (چوب ) و حتی سنگ و خاک و غیره .

۲- استفاده از ایران به عنوان یک «بـازار» برای فروش کالاها و تولیداتِ کشور استعمارگر و یا تولیدات سایر مستعمراتِ استعمارگر ..

۳- استفاده از ایران و مردم ایران به عنوان یک ابزارِ نظامی و ماشینِ جنگیِ تحتِ فرمان استعمارگر برای تهدید ، فشار و حتی ضربه به سایر سلطه گرانِ رقیب و مستعمره‌های سلطه‌گرانِ رقیب در وقتِ لزوم . همه ی هزینه‌های این هدف هم بر عهده ی کشورِ تحت سلطه و مردمش هست .

۴- استفاده از نیرویهای انسانیِ درجه یک و نخبگانِ ایران در داخل و یا در خارج از ایران

◼️◼️◼️ هیچ کشور استعمارگری ، ایران رو برای تبدیل کردنش به قطبِ صنعتی و تجاری نخواسته و نمی‌خواد و نخواهد خواست . نه استعمارگران غربی و نه استعمارگران شرقی .


اما چرا ؟؟؟


◼️◼️◼️چون ملت ایران اصلاً قابل اعتماد نیستند برای هیچ استعمارگری .

استعمارگران شرق و غرب به خوبی میدونند که ملت ایران با یک انقلاب یا کودتای مهندسی شده توسط یک یا چند استعمارگر ، یکدفعه غرب رو رها می‌کنند و میرند زیر سلطه ی شرق و یا شرق رو رها می‌کنند و میرند زیر سلطه ی غرب .


◼️◼️◼️ یک همچین ملتی و همچین کشوری ابداً به درد نمی‌خوره تا استعمارگر هزاران میلیارد دلار خرجش کنه و کلی تکنولوژی و عمل و دانشِ ارزشمند و پولساز رو منتقل کنه به اون مستعمره و تبدیلش کنه به یک مستعمره ی قطبِ صنعتیِ جهانی چون اصلاً امنیت نداره این مستعمره و هر لحظه ممکنه همه‌ی سرمایه‌گذاری های استعمارگر بر باد بره .


◼️ ◼️ خودِ ما هم اگر استعمارگر باشیم صد سال حاضر نیستیم در چنین کشوری با این امنیتِ شکننده و این ملتِ غیرقابل اطمینان سرمایه‌گذاری کنیم .


حالا یک راز بزرگ براتون فاش میشه:

◼️ حالا رازِ پیشرفتِ سریع «کره‌ی جنوبی» در صنعت و تولید و تجارت براتون نمایان میشه :

◼️کره ی جنوبی هم دقیقاً مثل ایران یک مستعمره بوده و هست .
◼️کره ی جنوبی مستعمره ی درجه یکِ صنعتی و تجاری و تولیدیِ آمریکاست .

◼️آمریکاییها که از دهها سال پیش ، رشدِ سریع غولِ صنعت و تولید و تجارتِ چین رو زیر نظر داشتند ، بالاخره کره ی جنوبی رو به درستی انتخاب کردند و در طیِ دهها سال هزاران میلیارد دلار خرجش کردند و تکنولوژی های بسیار زیادی رو منتقل کردند به کره ی جنوبی و تبدیلش کردند به یک مستعمره ی صنعتی و تولیدیِ بسیار بسیار بزرگ در شرق آسیا برای افزایشِ بسیار زیادِ درآمدهای سرمایه‌داران آمریکایی از سهمِ تجارتِ جهانی و همچنین برای رقابت با غول صنعت و تولید چین .

◼️همه ی شرکتهای بزرگ و جهانیِ کره‌ای مثل دوو ، کیا ، هیوندای ، سامسونگ ، ال جی و غیره و غیره ، همگی در اصل آمریکایی هستند ولی با پوشش و ظاهر کره‌ای .
بعضیهاشون متعلق به سرمایه‌دارانِ درجه یکِ یهودیِ آمریکاست اما این اسرار و جزئیات رو هرگز فاش نمی‌کنند چون در دور زدن و مخفی‌کاری و نیرنگ و فریب و پولسازی استادند.‌

◼️ ملت کره ی جنوبی بسیار قابل اعتماد بودند و هستند برای سرمایه‌داران غربی . یک در میلیون هم امکان نداره که ملت کره ی جنوبی شرق گرا بشند .

◼️ کشورشون هم در شرق آسیاست در نزدیکی چین .

نفت و گاز و اینها هم ندارند تا با غرور و تکبر با استعمارگر برخورد کنند . یعنی تواضع دارند و قدر این فرصت رو می‌دونند که انتخاب شده‌اند توسط سرمایه‌داران غربی تا یک قطب صنعتی و تولیدی باشند توسط غربیها (زیر سلطه ی غربیها ).
البته خود کره ای ها هم خیلیاشون این حقیقت رو درک نکرده‌اند که تحتِ استعمار غرب هستند و اگر انتخابِ آمریکاییها نبود و پولهای سرمایه‌داران بزرگ آمریکا نبود و علم و دانش و تکنولوژی آمریکایی‌ها نبود ، الان مثل کره‌ی شمالی بودند و یا فقط کمی وضعشون بهتر از کره ی شمالی بود .

◼️حالا دیگه بعد از دانستنِ این حقایق ، خیلی خوب میدونین که چرا کره ی جنوبی در صنعت و تولید ِ جهانی به اینجا رسیده ولی ایران به هیچ جا نرسیده .
◼️ایران به جایی نرسیده چون هیچ استعمارگری و هیچ سرمایه‌داری ایران رو انتخاب نکرده و انتخاب نمی‌کنه . حتی خودِ سرمایه‌داران بزرگ ایران هم انتخابش نمی‌کنند و یا با ترس و لرز انتخاب می‌کنند .


◼️ بر همین اساس ، عربستان و کویت و امارات و عراق و افغانستان و پاکستان غیره هم هرگز قطب صنعتی جهانی نمی‌شند چون اکثراً کلی نفت و گاز دارند و ملتهاشون هم ابداً قابل اطمینان نیستند برای استعمارگران .
==================================
◼️◼️ هیچ خسارتی برای یک ملت بالاتر از این نیست که مادیات و معنویاتشون رو با هم از دست بدند . بدبختانه وضعیتِ فعلی ایران و اکثرِ ایرانیها چنین هست.

◼️ چند تا علتهایی که عنوان شده برای انقلاب ۵۷ و سرنگونی رژیم محمد رضا پهلوی اینها بوده :

ایران زیر سلطه ی امپریالیسم آمریکاست
آمریکا داره نفتِ ایران رو غارت میکنه
ارتش ایران یک ارتش تحت سلطه ی آمریکاست و مقاماتِ عالی رتبه ی ارتش همگی دست نشانده ی آمریکا و تحتِ فرمان آمریکا هستند .
ابتذال و بی بند و باریِ غربی ، ایران رو فرا گرفته و اسلام در خطر است .

◼️حالا پس از دهها سال از انقلاب ۵۷ ، ایران چه وضعی داره ؟

ثروت‌های خدادادی ایران چه بر سرش اومد و چه وضعی داره ؟

نیروهای مسلح ایران چه وضعی پیدا کرده ؟
آیا مستقل شده و تحت سلطه ی هیچ استعمارگری نیست و از هیچ استعمارگری دستور و فرمان نمیگیره ؟؟

وضع فساد و فحشا بهتر شده یا بدتر ؟

آیا ۴۰ یا ۵۰ سال قبل ، اسلام بیشتر در خطر بود یا امروز که دهها ساله ملتهای مسلمان مستقیماً با همدیگه می‌جنگند و کشورهای همدیگر رو ویران کرده‌اند و ثروت‌ها و درآمدهای یکدیگر رو نابود کردند و ملتهای یکدیگر رو به خاک سیاه نشاندند و دهها میلیون کشته و زخمی و معلول و اسیر و مفقود و روانی و موجی و آواره و یتیم و بیوه و بی سرپرست و بی‌خانمان ؟

با این وجود ، هیچ کسی روی منبرها فریاد نمی‌زنه که ای مردم اسلام در خطر است !!!

ادامه دارد ...
 
بالا