*-.*-.*-.* جنايت شيطاني در طبقه منهاي 3 *-.*-.*-.*

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
جنايت شيطاني در طبقه منهاي 3
جام جم آنلاين: زن جواني كه در جستجوي كار بود، وقتي مقابل اميال شيطاني سرايدار يك مجتمع مقاومت كرد، در زيرزمين يك ساختمان به قتل رسيد... :surprised::que:



به گزارش «جام‌جم»، به دنبال كشف جسد و حضور كارآگاهان شعبه 10 پليس آگاهي در محل جنايت، با بررسي دوربين مدار بسته، عامل اين جنايت شناسايي شد.
رسيدگي به اين پرونده هنگامي آغاز شد كه حوالي ظهر 13 مهر ماه فردي در زيرزمين طبقه 3ـ مجتمعي در شهرك نفت پونك با مشاهده جسد زن جواني در اين محل موضوع را به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع داد و با عزيمت ماموران كلانتري 140 باغ‌فيض در محل، بازپرس روشن در دادسراي جنايي تهران در جريان قتل قرار گرفت.
با حضور قاضي ويژه قتل تهران و تيم تحقيقاتي پليس آگاهي در محل، مشخص شد زن جوان از ناحيه سر مورد حمله قرار گرفته و عامل جنايت پس از ارتكاب قتل از محل متواري شده است.


تصوير راز گشود​
با دستور قضايي مبني بر انتقال جسد به پزشكي قانوني، كارآگاهان اداره 10 پليس آگاهي ابتدا از ساكنان مجتمع درباره هويت مقتول تحقيق كردند كه ساكنان گفتند زن غريبه را نمي‌شناسند. بنابراين گزارش، ماموران در ادامه تحقيقات به بررسي تصاوير دوربين‌هاي مداربسته مجتمع پرداختند كه نتايج بررسي‌ها نشان داد ساعت 11 مقتول همراه مردي حدود 30 ساله وارد محل شده است. با به دست آمدن تصوير اين مرد، تحقيقات دوباره از ساكنان مشخص كرد اين مرد جوان رضا نام دارد كه مدتي به عنوان سرايدار در اين محل مشغول به كار بوده است.


شناسايي و دستگيري​
با به دست آمدن اين سرنخ معلوم شد رضا (متهم تحت تعقيب) در يك سوپرماركت مشغول به كار شده است و شب‌ها نيز در فروشگاهي در مجيديه نگهباني مي‌دهد.
با به دست آمدن اين اطلاعات، ماموران با كنترل محل‌هاي كار متهم؛ در ساعات پاياني شب، وي كه قصد حضور در فروشگاه مجيديه را داشت، دستگير كردند.
با انتقال متهم به پليس آگاهي، وي نقش خود را در جنايت انكار كرد، اما پس از مشاهده تصاوير دوربين مداربسته كه وي را همراه مقتول هنگام ورود به مجتمع محل جنايت نشان مي‌داد، زبان به اعتراف گشود و راز جنايت پنهان خود را فاش كرد.
متهم در اعترافات خود گفت: مقتول براي پرسيدن نشاني يك شركت كاريابي به سوپرماركت محل كارم در فرحزاد آمد و من نيز آدرس شركت را به او دادم.
وي افزود: اين خانم دقايقي بعد از خروج از محل شركت كاريابي، درباره پيدا كردن كار با من به گفتگو پرداخت كه به وي پيشنهاد كردم يكي از بستگانم در مجتمعي در جستجوي خدمتكار است تا او را استخدام كند. متهم ادامه داد: پس از اين گفتگو او ابراز تمايل كرد تا براي استخدام به سراغ آشناي من برود، اما وقتي به محل رسيديم، آشناي من بيان كرد در حال حاضر نياز به خدمتكار ندارد.


جنايت در زيرزمين​
متهم در ارتباط با نحوه قتل گفت: پس از آن‌كه به اتفاق خانم جوان سوار آسانسور شديم تا از مجتمع خارج شويم، شيطان وسوسه‌ام كرد و او را به طبقه 3ـ بردم، اما زماني كه اين خانم متوجه شد افكار شيطاني دارم، به من پرخاش كرد و من نيز بشدت عصباني شده و با او درگير شدم و سرش را محكم به ديوار كوبيدم كه بي‌هوش روي زمين افتاد و در ادامه با پا ضربات محكمي به سرش زدم و پس از آن‌كه متوجه شدم جان باخته از محل متواري شدم.
 

Similar threads

بالا