جاسبی: مهدی هاشمی از طرف مدیریت دانشگاه آزاد حکم ماموریت ندارد

آذرمهر

عضو جدید
کاربر ممتاز
به گزارش باشگاه خبرنگاران از تبریز، عبدالله جاسبی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: همین جا اذعان می‌کنم که دانشگاه آزاد همواره تابع دیدگاه‌ها و نظریات مقام معظم رهبری بوده و در کنار آن نیز در مسیر و چارچوب سیاست‌های کلی نظام حرکت می‌کند و شکی هم در این رابطه وجود ندارد.
وی همچنین تصریح کرد: کسانی که به هر شکلی در مقابل نظام اسلامی قرار گیرند در دانشگاه آزاد جایی نخواهند داشت چرا که معتقدیم از جمله برنامه‌های اصلی مخالفان نظام که برنامه‌ریزی کرده و روی آن سرمایه‌گذاری‌های کلان کرده‌اند، ایجاد اختلاف بین مسئولان نظام بوده و هست و بر همین اساس در این برهه زمانی باید ضمن حفظ هوشیاری کامل بهانه دست دشمنان ندهیم.
وی در ادامه سخنان خود به موضوع ماموریت مهدی هاشمی اشاره کرد و اظهار داشت: به آقای مهدی هاشمی ماموریت ندادم و وی از طرف مدیریت دانشگاه نیز حکم نداشته و باز تاکید می‌کنم که بنده حکمی به ایشان ندادم.

جاسبی در خصوص واحدهای برون مرزی این دانشگاه نیز افزود: باید همین جا اعلام کنم که هم اکنون چهار واحد فعال در کشورهای لبنان، امارات متحده عربی، انگلستان و افغانستان دایر است و در کشورهای عراق، سوریه، مالزی، تاجیکستان و آذربایجان نیز تاسیس واحد در مرحله مطالعه و اخذ مجوز برای دایر کردن قرار دارد.
وی در ادامه گسترش واحدهای دانشگاهی در خارج از کشور را در توسعه فرهنگ عمومی و اسلامی کشور تأثیرگذار دانست.


http://saharnews.ir/view-13281.html
 

ITDeveloper

عضو جدید
کاربر ممتاز
بله دیگه حالا که .......... شد این اقا هم صداش در اومد و .............
نمی دونم چرا موقع .......... صداش در نمی اومد که یارو ربطی به ما نداره
 

Similar threads

بالا