تفاوت شخصیتی افراد از روی ماه تولد....

Morteza_Civil

عضو جدید
بود عزیزم دقت نکردی...:smile:
سرقول خود به دي ماهي ها بمانيد

متولدين دي ماه براي ارضاي خواسته‌هاي خود ابتدا، بايستي فکر و ذهن‌شان را سر وسامان دهند تا توجه و حواسشان روي موضوع خاصي متمرکز شود. سر و وضع ظاهري براي آنها، از اهميت خيلي زيادي برخوردار است، از اين رو براي راه يافتن به قلبشان بايد دريابيد که چه چيزي را دوست دارند و سپس خود را به آن شکل در آوريد. آنها علاقه شديدي به کارشان دارند و شما هم بايستي به شغل و پيشه آنها اهميت زيادي بدهيد. آنها خواهان دريافت هديه هستند، ولي تنها از گرفتن کادوهاي گران‌قيمت به وجد مي‌آيند. هرگز و تحت هيچ شرايطي اعصابشان را خرد نکنيد چون بسيار خشمگين و بدخلق مي‌شوند و طغيان‌هاي عصبانيت‌شان غير قابل کنترل است. آنها در پذيرفتن هر گونه مسئوليت و تعهدي، بسيار کند عمل مي‌کنند پس صبر و حوصله زياد به خرج دهيد. زماني که در کنارشان در جمعي هستيد، حسابي مراقب اعمال و رفتارشان باشيد، چرا که از خجالت زده و شرمنده شدن در مقابل ديگران بيزارند. هميشه و تحت هر شرايطي سر قولي که با آنها مي‌بنديد بايستيد و زير عهد و پيمانتان نزنيد .
ممنون ولی منظورم از متولد دی ماه این که خود اعضا از دی ماه کسی هست و اینا...;)
 

Hamid Ghobadi

عضو جدید
کاربر ممتاز
تخس و شیطون ،مهربون، هیچ کاری رو به اخر نمیروسنم ، تنبل! ،باهوش، خوشبین، بامرام ،غیبت کن! ، زود از کوره در رو ، اهل بازی و ورجه وورجه، زیر بار حرف زور نرو..........
مرسی. خوب بود و جالب!
در مورد مهریا تا 80% صحت داشت...
یه سوال، این مدل نظریات بیشتر یک تئوریه یا میتونه یک اصل علمی هم باشه؟؟
 

haj morteza

عضو جدید
کاربر ممتاز
زشته آخه..:redface:
چند دفعه بگم شمشیر می خوام؟؟:cry:


بی خیال..
بلاخره یه روزی خودش می خره برام:w05:

میخرم آبجی..چشم!!

بابا من باید سفر چین بهم بخوره واست دائو یا جین خوب گیر بیارم!!!

ایرانی که بعد یه ماه زنگ میزنه یا خم میشه!!

حالا جین میخوای یا دائو؟
 

sharlin

عضو جدید
کاربر ممتاز
میخرم آبجی..چشم!!

بابا من باید سفر چین بهم بخوره واست دائو یا جین خوب گیر بیارم!!!

ایرانی که بعد یه ماه زنگ میزنه یا خم میشه!!

حالا جین میخوای یا دائو؟


:redface:
منم ببر خوب..:cry:
هر دو:D

تاروف اومد نیومد داره:biggrin:
 

parimah_sepehry

کاربر فعال
بهمني ها حساس و نکته سنج

متولدين بهمن ماه براي ارضاي خواسته‌هاي خود، نياز به شريکي ماجراجو دارند. آنها براي پيشرفت و موفقيت به فضاي عمل گسترده‌اي نياز دارند، و گرنه غمگين و افسرده مي‌شوند. آنها از درگير در علت‌ها و معلول‌ها لذت مي‌برند. پس، طوري عمل کنيد که نشان دهيد که به اين علاقه‌شان اهميت مي‌گذاريد. آنها از چيزهاي پيش‌بيني نشده و غيرمترقبه لذت مي‌برند و دوست دارند که گاه و بيگاه غافلگير شوند. آنها در کل از هر چيز نامتعارف و منحصر به فردي به وجد مي‌آيند . آنها از صحبت و گفت و گو لذت مي‌برند، پس در هنگام صحبت‌شان، آنها را تشويق به ادامه دادن کنيد. نسبت به آنها خيلي سخت‌گير و موشکافانه عمل نکنيد وگرنه دست و پاي خود را گم مي‌کنند. در عين حال تمايل به پرحرفي و به اصطلاح روده‌درازي کردن در آنها وجود دارد در هنگام صحبت از آنها حسابي مراقب سخناني باشيد که به زبان مي‌آوريد، چون بيش از حد حساس و نکته‌سنج هستند. هرگز و تحت هيچ شرايطي درصدد عوض کردن عقيده آنها بر نياييد، چون آنها مي‌توانند بسيار سرسخت و يکدنده شوند .

اين يه تيكه رو خيلي خوب اومدي واقعا كه درسته.... من يه بهمني هستم با تمام اين مشخصه ها....:w02:
 

haj morteza

عضو جدید
کاربر ممتاز
بچه ها اسپم نکنین قفل می شه ها...متناسب با موضوع تاپیک بحث کنین.


بله!

در راستای موضوع تاپیک بنده بر این عقیده هستم که تمامی متون فوق صحیح میباشد و تنها پارادوکسهایی در ماه آبان وجود داره که قابل گذشت است!:cool:
 

مرد تنهای شب

عضو جدید
سلام

من متولد اسفتد ماه هستم هر چند شناسنامه ای شهریورم

اما خیلی برام جالب بود تمام مطالب اسفند ماه در مورد من صدق میکنه

نمی دونم منبع اون کجاست اما هر چی که هسته اینه که خیلی جالبه.
 

taha.del

عضو جدید
براي هر تصميمي به متولد مهر ماه فرصت دهيد

متولدين مهرماه براي ارضاي خواسته‌هاي خود به دنبال ابراز علاقه‌هاي آتشين و صميمانه هستند و از محيط‌هاي رمانتيک و خيال‌انگيز لذت زيادي مي‌برند. اگر مي‌خواهيد راهي به قلب آنها باز کنيد، بايستي ميزان علاقه‌تان را نسبت به انواع هنرها و موسيقي افزايش دهيد، در اين صورت مورد تحسين آنها خواهيد گرفت هميشه و در همه حال از آنها تعريف و تمجيد به عمل آوريد. قبل از شروع هر کاري، عقيده و نظر آنها را بپرسيد، چون هميشه و در هر زمينه‌اي حرفي براي گفتن دارند آنها افرادي تعلل ورز و مسامحه کار هستند و گاهي بي‌جهت امروز و فردا مي‌کنند و انجام برخي از کارها را پشت گوش مي‌اندازند. از اين رو، در تصميم‌گيري‌ها تا حدي مغرور و متکبر مي‌شوند. ولي بهتر است در اين طور مواقع به روي خودتان نياوريد و اعتراضي نکنيد. آنها بايد براي گرفتن هر تصميمي مدت زيادي فکر کنند و به زمان زيادي در اين زمينه نياز دارند .

.

خب آیا واقعا این طور است؟؟؟

آیا باید باور کرد؟

آیا این حرف ها اصولی است ؟؟؟

آیا؟؟؟


:cool:
 

Similar threads

بالا