تجاوز مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی به شرق سوریه

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
تجاوز مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی به شرق سوریه

در جریان تجاوز اخیر هوایی مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی به مناطق شرق سوریه و جریان بمباران مناطق مسکونی و پایگاه های نظامی ضد داعش دست کم ۶ نفر به شهادت رسیده و ۹ شهروند غیرنظامی و نظامی سوری نیز زخمی شدند.​


به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم، آمریکا و رژیم صهیونیستی با نقض حریم هوایی سوریه در عملیاتی مشترک اقدام به بمباران اهدافی در نوار شرقی سوریه از منطقه البوکمال در مرز سوریه و عراق تا شهر المیادین در شرق دیرالزور کردند.



در تجاوز مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی چهار منطقه در شرق سوریه هدف حملات هوایی قرار گرفتند که در نتیجه آن 6 نفر شهید و 9 غیرنظامی و نظامی سوری نیز زخمی شدند.

در این تجاوز، علاوه بر مناطق مسکونی در محله القصور دیرالزور، برخی از پایگاه های نظامی که سال‌ها ستون مبارزه با داعش در این منطقه محسوب می شدند نیز هدف حمله قرار گرفتند.

یکی از اهالی دیرالزور در تشریح جزئیات تجاوز مشترک آمریکا و انگلیس به شرق سوریه به خبرنگار تسنیم در دمشق گفت: ساعت دو نیمه شب با صدای موشک باران از خواب پریدیم؛ در این حمله پسرعموهایم زخمی شدند؛ پسر همسایه مان نیز به شهادت رسید. بسیاری از کودکان در نتیجه این حمله دچار شوک روانی شدند.

کشور سوریه , کشور آمریکا , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , شهر دیرالزور ,


کارشناسان تشدید حملات به استان دیرالزور را نشانه ای از تلاش مشترک تل آویو و واشنگتن به منظور احیای مجدد آتش درگیری ها در جبهه شرق سوریه قلمداد می کنند.
 
بالا