کافی است به حجم تبلیغات در مجلهها، روزنامهها، اینترنت، تابلوهای خیابانی، بدنه خودروهای جمعی و ازهمه مهمتر صدا و سیما نگاهی بیندازیم تا ببینیم چگونه در محاصره انبوهی از پیامهای رنگارنگ و اثرگذار قرار گرفتهایم.
پیام هایی که با هر ترفند و شیوه ای سعی در به تور انداختن مخاطب دارند، یکی از روشهایی که در سالهای اخیر بسیار فراگیر شده است دادن وعده جوایز میلیونی به تعداد بسیاری از مصرف کنندگان است.
اگرچه برای بسیاری از مصرف کنندگان کیفیت و قیمت یک کالا از اهمیت بالاتری برخوردار است اما در مقابل افرادی که با هدف دریافت جوایز تبلیغاتی اقدام به تهیه و خرید کالایی می کنند نیز کم نیستند.
اما سوالی که در این جا مطرح می شود این است که آیا نظارتی بر صحت و سقم و نحوه پرداخت جوایز و هدایای وعده داده شده به مردم وجود دارد؟
آيا شما يا اطرافيانتان تا حالا برنده يكي از اين جوايز تبليغاتي شده ايد؟؟؟
پیام هایی که با هر ترفند و شیوه ای سعی در به تور انداختن مخاطب دارند، یکی از روشهایی که در سالهای اخیر بسیار فراگیر شده است دادن وعده جوایز میلیونی به تعداد بسیاری از مصرف کنندگان است.
اگرچه برای بسیاری از مصرف کنندگان کیفیت و قیمت یک کالا از اهمیت بالاتری برخوردار است اما در مقابل افرادی که با هدف دریافت جوایز تبلیغاتی اقدام به تهیه و خرید کالایی می کنند نیز کم نیستند.
اما سوالی که در این جا مطرح می شود این است که آیا نظارتی بر صحت و سقم و نحوه پرداخت جوایز و هدایای وعده داده شده به مردم وجود دارد؟
آيا شما يا اطرافيانتان تا حالا برنده يكي از اين جوايز تبليغاتي شده ايد؟؟؟