تایلند

فاینداتور

عضو جدید
پاتایا مکانی است که درآن سرگرمی ، شور و ذوق و هیجان در یک منطقه ساحلی گرمسیری با بیش از 35000 اتاق در تعداد زیادی هتل و استراحتگاه یک جا جمع شده اند . پاتایا به داشتن ساحلهای شنی گسترده گوناگون ، غذاهای متنوع ، استخرهای مهیج ، زمینهای ورزشی ، جاذبه های حیرت آور ، مراکز خرید عالی و یک محیط طبیعی کامل معروف است . حقیقتا پاتایا دارای همه این موارد است .این شهر ساحلی برج مانند تازه ساخت برای تعداد زیادی از توریست ها بهترین مقصد است.پاتایا با پذیرش سالیانه 6 میلیون نفر توریست و گردشگر یکی از قطب های گردشگری آسیا به حساب میاد . یکی از جاذبه های اصلی شهر پاتایا، ساحل جومتین است. این ساحل محیط خانوادگی دارد و برای علاقه مندان به برپایی مهمانی و جشن، مناسب است. بسیاری از مکان های فرهنگی پاتایا در این ساحل مستقر هستند. گردشگران می توانند زمان خود را با حمام آفتاب، گردش در بازار شناور یا خوردن غذاهای محلی سپری کنند. بازار شناور پاتایا از دیگر جذابیت های ساحل جومتین است که به نام «بازار شناور چهار منطقه» نیز شهرت دارد. دلیل نام آن محصولات مختلفی است که از چهار منطقه مختلف کشور تایلند یعنی شمال، شمال شرق، مرکز و جنوب آورده می شوند. این بازار را می توان مهد نمایش فرهنگ تایلند نیز دانست . جاذبه های گردشگری در این شهر کم نیستند برای همین سفر به شهر بسیار جذاب و به یاد ماندنی است انواع تور پاتایا را میتوانید در وب سایت فاینداتور بیابید و همچنین برای رفتن به مناطق دیگر تایلند نیز میتوانید از این بانک اطلاعاتی استفاده کنید .
 

sahar607

عضو جدید
جزیره کوه لانتا پوکت

جزیره کوه لانتا پوکت

جزیره کوه لانتا پوکت
koh lanta
در این مطلب می خوام یکی از جزایر زیبای کرابی رو بهتون معرفی کنم که همون طور که در عکسها میبینید فوق العاه است . این جزیره زیبا از دو قسمت تشکیل شده که دارای آب زلال سواحل آرام و بی دغدغه است چون این جزیره مثل جزیره فی فی و پوکت که نزدیکشه انقد معروف نیست. بخاطر همین در فصل شلوغی تایلند هم خلوته .می تونید در این ساحل تعطیلات آرامی را سپری کنید و از غروب و طلوع آفتاب در کنار سواحلش لذت ببرید. گردشگران معمولا برای رفتن به این جزیره با قایق از جزیره فی فی و پوکت میروند. در تور تایلند ما شرکت کنید و بهترین ها را با ما تجربه کنید.





قسمت غربی این ساحل دارای 9 تا ساحل زیباست که هم برای شنا و هم برای قرار های عاشقانه و پیاده روی های طولانی مدت مناسب و رومانتیک است . و همچنین برای غواصان و یا کسانی که به غواصی علاقه دارند بهشت است چون دارای سواحل مرجانی، چینه های آهکی، کوههای دریایی، برج ها و غارهای زیردریایی و مرداب می باشد. شما می توانید حتی با اجاره موتور یا ماشین از شمال تا جنوب این جزیره را به ماجراجویی بپردازید.





جاده ای آسفالته از شمال تا جنوب این جزیره، به موازات ساحل کشیده شده است و از طریق آن می تونید به مراکز پارک ملی مو کوه لانتا و برج فانوس دریایی در انتهای جنوب، دسترسی داشته باشید. درست در جنوب کوه لانتا یایی جزایر کوه نگای، کوه کرادان و کوه موک قرار دارند که سواحل همه آنها به یک اندازه شگفت انگیز هستند و در آنها می توان به غواصی با لوله اسنورکل بپردازین این جزایر حتی بیشتر از سایر نقاط تایلند خلوت است.






 

saharrahin

عضو جدید
هتل دیوانا پلازا پوکت (Deevana Plaza) + تصاویر

هتل دیوانا پلازا پوکت (Deevana Plaza) + تصاویر

[h=2] [/h]

یک تعطیلات بدون نقص و ایده آل در جزیره پوکت و در هتلی که نزدیک ساحل زیبا و معروف پوکت و مراکز خرید و شب زنده داری های پوکت است، این هتل لوکس با کادری حرفه ای و سطح بالایی از خدمات آماده برای ارائه بهترین ها به شما هستند. 249 اتاق در هتل وجود دارد اتاقها دارای بالکن خصوصی که به استخر هتل دید دارند و یک حمام لوکس با دیوار شیشه ای،تلویزون ال سی دی، مبلمان،میز کار ،مینی بار، صندوق امانات، چای/قهوه ساز، اینترنت رایگان می باشند.رستوران هتل با غذاهای تایلندی و بین المللی با کیفیت در خدمت عزیزان است. از بار لابی ، بار استخر،و بار تراس که در طبقه ششم هتل است می توانید جهت لذت بردن از یک نوشیدنی گوارا و گپی دوستانه در کنار عزیزانتان استفاده کنید.مطمئنن در طول سفر به تایلند از یک ماساژ حرفه ای تایلندی بهره مند خواهید شد که یک فرصت استثنائی خواهد بود. در استخر بزرگ هتل بر روی آب غوطه ور شوید و یا بر روی تخت های کنار استخر در حالی که یک نوشیدنی میل می کنید حمام آفتاب بگیرید و در زیر چترها به استراحت و آرامش روح خود بپردازید،برای کودکان 4تا 12 سال شما استخری مخصوص و یک باشگاه در نظر گرفته شده تا در هنگامی که دوستان جدید پیدا می کنند خلاقیت ها و هیجانات خود را نیز بروز بدهند.
مطمئنن در جزیره پوکت انتخاب این هتل لوکس ومدرن انتخاب بیادماندنی و خاطره انگیزی برایتان خواهد شد.
منبع: تور تایلند
 

karam1365

عضو جدید
جاذبه های برتر گردشگری تایلند

جاذبه های برتر گردشگری تایلند

  • پارک سلطنتی رامای نهم بانکوک
پارک سلطنتی رامای نهم در سال 1987 و برای بزرگداشت شصتمین سال تولد پادشاه بومیبول آدولیادج افتتاح شد. این پارک یکی از دیدنی های جذاب تور بانکوک که در حومه شهر بانکوک واقع شده است. پارک سلطنتی رامای نهم دارای یک موزه که زندگی پادشاه را به نمایش در می اورد. و هم چنین دارای دریاچه زیبا وبزرگی می باشد. این پارک زیبا محلی برای تحقیقات گلکاری و گیاه شناسی می باشد و هر ساله در این باغ جشنواره های سالانه گل برگزار می شود. که انواع و اقسام گل های زیبا و نایاب در این جشنواره به نمایش در می آیند. تور تایلند پیشنهاد می دهد که رفتن به این باغ زیبا را فراموش نکنید و با قدم زدن در این پارک از زیبای های گل ها و فضای سبز و دریاچه آن لذت ببرید.


پارک سلطنتی رامای نهم بانکوک


  • تپه بودا پاتایا
یکی از مکان های دیدنی پاتایا تپه بودا پاتایا می باشد. این تپه در مرکز شهر پاتایا در نزدیکیساحل جومتین می باشد. مجسمه بزرگ حدود 18 متر ارتفاع طلایی و زیبا در این تپه قرار دارد. این مجسمه در سال 1977 ساخته شده است. و دارای معماری منحصر به فردی است.این مجسمه زیبا در پارکی قرار دارد که به سبک چینی ساخته شده و فرهنگ چینی در این پارک به چشم می خورد. ورودی معبد پله های طولانی وجود دارد. برای مردم محلی به این جا می ایند و برای ثروت شادی و سلامت دعا می کنند. ورودی این پارک رایگان است. تور پاتایااین تپه زیبا و سرسبز را به گردشگران و مسافرانی که میخواهند تعطیلاتی به یاد ماندنی را در تایلند داشته باشند ارائه میدهد.

ا
تپه بودا پاتایا


  • خانه باستانی سامویی
خانه باستانی یکی از دیدنی هایی تور سامویی می باشد که در سمت راست جاده ی ۴۱۷۰ و چند کیلومتر بعد از دهکده Huathanon واقع شده است. این خانه باستانی یکی از قدیمی ترین خانه های به جای مانده از تمدن تاریخی جنوب شرق آسیا بوده و بزرگترین اثر تاریخی سامویی محسوب می گردد. این خانه باستانی حدود 150 سال پیش ساخته شد و تمام قسمت های مختلف آن بدون استفاده از هیچ گونه میخ به هم متصل شده اند و با این قدمت هنوز تازگی و زیبایی خاصی دارد که سالیانه باعث مجذوب گردشگران زیادی به خود میشود.


خانه باستانی سامویی

منبع: سایت گردشگری thailandtor
 
پارک تفریحی دریم ورلد بانکوک

پارک تفریحی دریم ورلد بانکوک

پارک تفریحی دریم ورلد بانکوک



اگر قصد دارید همراه خانواده و فرزندان خود به تایلند سفر کنید رفتن به پارک تفریحی دریم ورلد بانکوک (Dream World Amusement Park Bangkok) می تواند یکی از بهترین مکان های پیشنهادی برای شما باشد. این پارک که سرشار از هیجان و لذت است با بازی ها و سرگرمی های متنوع روزی شاد برای شما فراهم خواهد کرد. دریم ورلد در ۷ کیلومتری جاده رانگ سیت اونکاراک، در خارج شهر واقع شده و از برترین تفریحات تایلند به شمار می آید. شهر بازی دریم ورلد بانکوک در ۱۲ نوامبر سال ۱۹۹۳ میلادی در مساحتی حدود ۱۶۰ هکتار برای تفریح اهالی شهر و گردشگرانی که بانکوک را برای سفر انتخاب کرده اند راه اندازی شده است.



پارک تفریحی دریم ورلد تایلند به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری بانکوک از بزرگ ترین شهر بازی های موجود در این کشور است و شامل بخش های دریم ورلد پلازا، باغ رویایی، سرزمین خیالی و سرزمین ماجرا می باشد. در بخش ورودی دریم ورلد پلازا قرار داشته که با الهام از دیسنی لند امریکا ساخته شده و پر از فروشگاه ها و ساختمان هایی با اشکال متنوع است. از جمله بازی های باغ رویایی می توان به قطار، ماشین برقی، ماشین مسابقه، عجایب هفت گانه و باغ عشق اشاره نمود این قسمت از پارک تفریحی دریم ورلد بانکوک بیشتر پوشیده از مناطق طبیعی بوده و دریاچه بزرگی در آن قرار دارد و برای گرفتن عکس های زیبا و یادگاری مناسب است. بخش سرزمین ماجرا پارک نیز که شبیه دنیای آینده و فضا طراحی شده، بازی های بیشتری مانند اتومبیل عتیقه، ماهی های پرنده، شهر برفی، اتوبوس دیوانه، فرش پرنده، کشتی واکینگ ها و … را در خود جای داده است همچنین در بخش سرزمین ماجرا سوار شدن بر قایق موتوری ۲۰ نفره که از ارتفاع بلندی به گودال بزرگی از آب سقوط می کند و همه را چند لحظه با خود به زیر آب می برد بسیار هیجان انگیز خواهد بود. قسمت دیگر این پارک تفریحی سرزمین خیالی است که دارای طرح هایی از قصه های پریان مثل قصر زیبای خفته است و وسایل هیجان انگیز این سرزمین خیالی رویای کودکان را به حقیقت تبدیل می کند.





شهر بازی دریم ورلد بانکوک با بیش از ۴۰ سواری هیجان انگیز در روز های دوشنبه تا جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۵ بعد از ظهر پذیرای مراجعه کنندگان است و در روز های شنبه و یک شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ بعد از ظهر باز می باشد. مبلغ ورودی برای بزرگسالان ۹۵ بات و برای کودکان ۸۰ بات می باشد. بعد از یک روز شاد و سرگرم کننده برای استراحت می توانید به محل اقامت خود که یکی از هتل های بانکوک است مراجعه کرده و خود را از خستگی برهانید و برای یک روز شگفت انگیز دیگر آماده شوید.

اطلاعات پارک تفریحی دریم ورلد بانکوک


  • نام لاتین پارک دریم ورلد: Dream World Amusement Park Bangkok
  • تلفن پارک دریم ورلد: ۶۶۲۵۷۷۸۶۶۶+
  • آدرس پارک دریم ورلد: ۶۲Moo1, Rangsit-Ongkarak road,Thanyaburi,Pathumthani, 12130 Bangkok, Thailand
  • موقعیت پارک دریم ورلد: Bangkok





 

nahid1370

عضو جدید
معبد جذاب چای مونگخون پاتایا

معبد جذاب چای مونگخون پاتایا

عکس و جزییات معبد چای مونگخون پاتایا تایلند


عکس و جزییات معبد چای مونگخون پاتایا تایلند

معبد چای مونگخون پاتایا

عکس و جزییات معبد چای مونگخون پاتایا تایلند که در سایت تور تایلند برای شما علاقمندان به تور پاتایا و تور تایلند همراه با عکس های جدید آماده کرده ایم.


عکس و جزییات معبد چای مونگخون پاتایا تایلند

از سواحل و جزایر آن که طبیعت بسیار منحصر به فردی دارد. تا بناهای تاریخی آن که برگرفته شده از معماری زیبای تایلندی و سنت مردم تایلند می باشد. یکی از این معابد که معماری منحصر به فرد و زیبایی دارد معبد چای مونگخون پاتایا می باشد. معماری این معبدد به دوره آیوتایا برمی گردد. این معبد در جنوب پاتایا واقع شده و به دور از شلوغی های شهر محیطی آرام برای تفکر و دعا است. مردم محلی اعتقاد دارند که این معبد آسیب ها را از زندگی آنها دور می کند. در تور پاتایا ما شرکت کنید تا مسافرتی خاطره انگیز برای شما رقم بزنیم.


عکس و جزییات معبد چای مونگخون پاتایا تایلند

معبد چای مونگخون پاتایا در سال ۱۹۳۷ ساخت شده است و دارای مجسمه های کوچک و بزرگ از بودا می باشد که بسیاز زیبا و دیدنی است. به عنوان یک معبد سلطنتی می باشد. از تاریخ واقعی و سنت تایلندی با قدم زدن در این مکان لذت ببرید.
 

Sepide.khooshnaa

عضو جدید
دو هتل 4 ستاره معروف پاتایا

دو هتل 4 ستاره معروف پاتایا

هتل های زیادی تو پاتایا تایلند وجود داره که دلیلش هم سفر تعداد بسیار زیاد گردشگرها به این شهره. خصوصا گردشگرهای ایرانی که ماشالله هم هم نیستن:biggrin: تو این مقاله چندتا از این هتل های بسیار مجلل رو بهتون معرفی میکنم. اگه جیبتون پر پوله و یه روزی به پاتایا سفر کردین میتونین برین به این هتل ها.

همانطور که اطلاع دارید و در مطالب قبلی هم اشاره کردیم، پاتایا از زیباترین شهرهای تایلند است که دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است. اما مسئله ای که بی شک برای گردشگران تور پاتایا حائز اهمیت است، موضوع اسکان و محل اقامت می باشد. در مقاله ای که امروز برای شما آماده کرده ایم، قصد داریم دو هتل 4 ستاره معروف پاتایا را به شما معرفی کنیم. با توجه به نزدیکی به ایام نوروز، شاید تصمیم گرفتید در تور پاتایا نوروز 96 خود، در یکی از این هتل ها اقامت کنید. با ما همراه باشید.
پاتایا
[h=2]هتل مرکور اشن ریزورت (Mercure Pattaya Ocean Resort)[/h]در ابتدا لازم است به این نکته اشاره کنیم که هتل مرکور اشن ریزورت در مرکز شهر قرار داشته و تا ساحل پاتایا حدود 270 متر فاصله دارد. خیابان واکینگ استریت در فاصله 4 کیلومتری هتل قرار دارد. این هتل که از بهترین هتل های 4 ستاره پاتایا می باشد، دارای امکانات خوبی برای اقامت گردشگران تور تایلند است. بعلاوه مرکز خرید معروف سنترال سنتر نیز، تنها حدود 400 متر تا هتل فاصله دارد.
هتل مرکور اشن ریزورت پاتایا
همچنین بد نیست بدانید، در روزهای گرم سال میهمانان می‌توانند از شنا کردن در استخر روباز هتل لذت ببرند. همچنین علاقه‌مندان به ورزش می‌توانند از باشگاه بدنسازی استفاده کنند. در مغازه های نزدیک هتل نیز می‌توانید موتور کرایه کرده و از موتورسواری در سطح شهر نهایت لذت را ببرید.
هتل مرکور اشن ریزورت پاتایا
مسئله پایانی که لازم است در خصوص این هتل از ان آگاهی داشته باشید، این است که هتل مرکوری اوشن ریزورت مجموعا دارای 210 اتاق می باشد و رستوران "MOLTEN" این هتل به سرو انواع غذاهای با کیفیت بین المللی و محلی می پردازد.
هتل مرکور اشن ریزورت پاتایا
[h=2]هتل تاداراوادی پول پاتایا (Tadarawadi Pool Villa Pattaya)[/h]شاید جالب باشد که بدانید هتل 4 ستاره تاداراوادی پول، یکی از بهترین هتل های شهر پاتایا می باشد که اقامتی دلپذیر را به همراه ویلاهای خود به میهمانان عرضه می کند.
هتل تاداراوادی پول پاتایا
در هر زمان و هر ساعتی از شبانه روز، میهمانان میتوانند در استخر روباز تاداراوادی پول پاتایا، به آبتنی بپردازند. وجود زمین بازی مخصوص کودکان، باعث شده آنها با خاطراتی فراموش نشدنی و لذت بخش هتل را ترک کنند. لباس هایتان برای شستشو به لباسشویی هتل بسپارید. پذیرش شبانه روزی هتل در لحظه ورود از شما پذیرایی خواهد کرد. اتاق های هتل نیز همگی دارای تراس هستند.
هتل تاداراوادی پول پاتایا
و اما یک نکته مهم دیگر که باید به آن توجه کنید این است که در این هتل ارزان قیمت، میهمانان بالای 11 سال بزرگسال محسوب شده و نیاز به تخت اضافی بستگی به اتاق انتخابی شما دارد؛ پس بهتر است برای آگاهی از شرایط اتاق ها، نخست به سایت هتل مراجعه نمایید.
هتل تاداراوادی پول پاتایا


http://www.e-thailand.ir
 

Sepide.khooshnaa

عضو جدید
آشنایی با تور تایلند، پوکت و پاتایا

آشنایی با تور تایلند، پوکت و پاتایا

سلام دوستان. وقت همگی بخیر باشه ان شالله. امروز مقاله ای براتون اوردم درباره تورهای کشور تایلند. تور تایلند همیشه تو ایام نوروز از اون تورهایی بوده که سریع تموم میشه چون این کشور واقعا ارزش سفر کردن رو داره. اگه میخواین برا عید برین تایلند حتما از الان به فکر تهیه یا رزرو تور باشین.


تور تایلند یعنی سفر به سرزمین لبخندها؛ کشور تایلند که در بخش جنوب شرقی آسیا، درشبه جزیره ی هندوچین، بین لائوس، کامبوج و مالزی واقع شده، یکی از محبوب ترین کشورهای آسیاسی برای توریست ها محسوب می شود، این کشور سرتاسر سبز به خاطر نزدیکی به خط استوا و دریا و برخورداری از رودخانه ها و دریاچه های فراون، دارای آب و هوایی مرطوب و گرمسیری می باشد، اقلیم کوهستانی پوشیده شده از جنگل های گرمسیری در شمال، شالیزارها و مراتع سرسبز در نواحی مرکزی و مزارع کائچو، باغ های میوه و جنگل در بخش شرقی و غربی این کشور را سرتاپا سبز کرده است، همچنین جزایر اعجاب انگیزی چون پوکت و سامویی با ساحل های پوشیده شده از شن های نرم و سفید و آب هایی شفاف زیبایی تایلند را دو چندان کرده اند.

شاید بتوان دلیل اصلی محبوبیت تایلند برای توریست ها را علاوه بر طبیعت خارق العاده آن جاذبه هایی مثل برگزاری فستیوال های مختلف، اجرای شو و مراسم های خاصی دانست که در تورهایی مثل تور پاتایا اجرا می شود، فرهنگ و آداب و رسوم خاص تایلندی، اماکن تاریخی و مذهبی را می توان از دیگر جذابیت های تور تایلند دانست.





تور پاتایا را شاید بتوان جزو معروف ترین تورهای آسیایی دانست. این شهر توریستی که در فاصله ی 165 کیلومتری از بانکوک قرار دارد یکی از زیباترین شهر های ساحلی و یکی از مهم ترین قطب های توریستی دنیا محسوب می شود، که سالانه گردشگران بسیاری از سراسر دنیا به سمت خود می کشاند. در واقع پاتایا شهرت و محبوبیت خود را مدیون جنگ ویتنام می باشد، در طی جنگ ویتنام برخی از سربازان آمریکایی برای دور شدن از فضای جنگ و استراحت به این شهر زیبا و آرام می رفتند. آب و هوای گرمسیری، سواحلی با شن های سفید و آب های شفاف و همچنین مردم خونگرم تایلند نظر سربازن آمریکایی را جلب کرده و آنان نیز این شهر را به دیگران معرفی کردند و از آنجا شهرت و محبوبیت پاتایا آغاز شد.

اکنون با گسترش صنعت گردشگری پاتایا، جاذبه های توریستی آن نیز بیشتر از پیش شده است. از جمله جاذبه های تور پاتایا می توان به بازار شناور پاتایا، ساحل جومتین، جزیره مرجانی، پارک سنگ های چند میلیون ساله و مزرعه کروکودیل ها نیز اشاره کرد. سالانه مردم بسیاری از نقاط مختلف جهان برای گذراندن تعطیلات و داشتن تفریحات چون: شنا، جت اسکی، بازدید از حیات وحش و… به این شهر مسافرت می کنند.


منبع: http://www.karvanik.ir
 

Sepide.khooshnaa

عضو جدید
با چند هتل بی نظیر پاتایا آشنا شوید

با چند هتل بی نظیر پاتایا آشنا شوید

سلام دوستان. حال شما؟ خوبین ان شالله؟ ایام به کام هستش؟ چه خبر؟ خوش میگذره؟ دوستان پیشنهاد می کنم بهتون برا ایام عید حتما یه سفر برین پاتایا تایلند. خیلی قشنگه. نگران جا هم نباشین. کلی هتل خوب داره. بزارین چندتاش رو بهتون معرفی کنم تا ببینید منظورم چیه از هتل خوب.


کمتر کسی است که نام پاتایا را نشنیده باشد، همان شهر پرگردشگر و بسیار دیدنی تایلند. این شهر توریستی که در فاصله ی ۱۶۵ کیلومتری از بانکوک قرار دارد یکی از زیباترین شهر های ساحلی و یکی از مهم ترین قطب های توریستی دنیا محسوب می شود، که سالانه گردشگران بسیاری از سراسر دنیا را به سمت خود می کشاند.
چند هتل بی نظیر پاتایا

همانطور که ذکر شد، این شهر یکی از مهم ترین شهرهای تایلند به لحاظ جذب گردشگر است و درست به همین جهت در پاتایا می توان هتل های بسیار منحصر به فردی را یافت که جهت رفاه حال گردشگران تور پاتایا بنا گشته اند. در ادامه این مقاله چند هتل بی نظیر پاتایا را به شما معرفی خواهیم کرد.
[h=2]هتل جی پاتایا (Hotel J Pattaya)[/h] هتل ۴ ستاره جی پاتایا یکی از بهترین هتل های پاتایا برای اقامت است که در کنار ارائه امکانات و خدمات رفاهی بسیار عالی، از هزینه پایین تری نسبت به دیگر هتل های پاتایا برخوردار می باشد. از ویژگی های مهم این هتل می توان به فاصله کم آن با مراکز تفریحی و همچنین ایستگاه اتوبوس اشاره کرد که باعث راحتی هر چه بیشتر مسافران شده است. لازم بذکر است که در این هتل یک رستوران بی نظیر وجود دارد که می توانید در آنجا انواع غذاهای محلی تایلندی را چشیده و امتحان کنید.
هتل جی پاتایا

هتل جی پاتایا

[h=2]هتل آماری اوشن پاتایا (Amari Ocean Pattaya)[/h] این هتل که فاصله آن با فرودگاه بین المللی “Suvarnabhumi” حدود ۸۴ کلیومتر می باشد، از زیباترین هتل های تایلند است که منظره کلیه اتاق های آن مشرف به دریا بوده و از این حیث دارای امتیاز ویژه ای می باشد. در ساحل این هتل نیز می توان انواع فعالیت ها و تفریحات ورزشی آبی را انجام داد. یکی دیگر از ویژگی های این هتل، آب گرم آن می باشد که با استفاده از خدمات ماساژی که در آنجا وجود دارد می توانید خستگی سفر خود را از بین ببرید.
هتل آماری اوشن پاتایا

هتل آماری اوشن پاتایا

[h=2]هتل زیگن پاتایا[/h] هتل ۵ ستاره زیگن نیز یکی دیگر از هتل های پاتایا است که در فاصله ۵۰۰ متری از سواحل پاتایا قرار گرفته است. یکی از بزرگترین امتیازات این هتل ارائه سرویس هایی ویژه زوج های جوان می باشد، به همین جهت هم بیش از نیمی از مسافران این هتل زوج های جوان می باشند. در اتاق های این هتل نیز انواع امکانات مورد نیاز همچون سرویس بهداشتی، حمام، گاوصندوق و… موجود می باشد. در رستوران هتل نیز انواع غذاهای غربی، ایتالیایی و تایلندی سرو می گردد.
هتل زیگن پاتایا

هتل زیگن پاتایا

در پایان باید بگوییم که تورهای تایلند همواره با استقبال بی نظیری از طرف هموطنانمان رو به رو می شوند؛ در صورتی که تاکنون تور پاتایا را تجربه نکرده اید، توصیه می کنیم برای تعطیلات نوروز ۹۶ به پاتایا سفر کرده و در یکی از این هتل های بسیار فوق العاده اقامت نمایید.

منبع: http://www.mehrhotel.ir
 

Sepide.khooshnaa

عضو جدید
مراکز خرید پاتایا، بهترین مکان برای خرید

مراکز خرید پاتایا، بهترین مکان برای خرید

سلام بر بهترین دوستان دنیای مجازی. چه خبرا بچه ها؟ امتحانای شما هم تازه شروع شده آره؟ امیدوارم همتون موفق باشین. امشب یه مقاله خیلی خوب آماده کردم براتون درباره مرکز خرید های پاتایا. چون خیلی ها تو عید میرن پاتایا برا تعطیلات گفتم این مقاله رو بزارم که بدونن تو پاتایا برا خرید کجاها برن بهتره. موفق باشین


پاتایا از جمله معروف ترین شهرهای کشور تایلند است که هر ساله میزبان هزاران گردشگر از سراسر جهان بخصوص قاره آسیا می باشد. آب و هوای گرمسیری، سواحلی با شن های سفید و آب های شفاف و همچنین مردم خونگرم تایلند نظر سربازن آمریکایی را جلب کرده و آنان نیز این شهر را به دیگران معرفی کردند و از آنجا شهرت و محبوبیت پاتایا آغاز شد. اکنون با گسترش صنعت گردشگری پاتایا، جاذبه های توریستی آن نیز بیشتر از پیش شده است.



اما یکی از مهمترین مکان هایی که در تور پاتایا می توان در آنجا به گشت و گذار و خرید کردن پرداخت، مراکز خرید پاتایا می باشد. شما می توانید در این مراکز خرید هر چیزی که لازم دارید را با انواع قیمت ها و برندهای معروف تهیه کنید. در ادامه چند مرکز خرید مهم این شهر توریستی را به شما معرفی خواهیم کرد.
[h=3]مرکز خرید مایک (Mike Shopping Mall)[/h]این مرکز خرید 5 طبقه در سال 1990 میلادی تاسیس شده و در حال حاضر محلی است برای خرید و فروش انواع تجهیزات کامپیوتری و الکترونیکی و البته طلا و جواهر. نکته حائز اهمیت درباره این مرکز خرید این است که قیمت تمامی اجناسی که در این مرکز خرید به فروش می رسد، چه برای مردم تایلند و چه برای توریست ها یکسان می باشد! همچنین باید این مورد را هم اضافه کنیم که در این مرکز خرید حدود 200 فروشگاه با برترین برندهای دنیا وجود دارد.



[h=3]مرکز خرید میموزآ (Mimosa)[/h]بدون شک میموزآ یکی از زیباترین مراکز خریدی است که در سراسر تایلند وجود دارد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید طرح این مرکز خرید در حقیقت برگرفته از شهر کلمار کشور فرانسه گرفته شده است. در این مجموعه یک آب نمای موزیکال بسیار منحصر به فرد نیز وجود دارد که هر روز در کنار آن، برای دقایقی برنامه های سرگرمی برای خانواده ها به اجرا در می آید.



[h=3]مرکز خرید بیگ سی[/h]اگر سری به میدان دلفین پاتایا بزنید می توانید مرکز خرید بسیار بزرگی به نام "بیگ سی" را که در مجاورت آن قرار دارد، مشاهده نمایید. در این مرکز خرید هر چند وقت یکبار تخفیف های ویژه ای در نظر گرفته می شود که می تواند بهترین زمان ممکن برای خرید در آنجا باشد. در مرکز خرید بیگ سی می توانید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، موبایل و تجهیزات الکترونیکی، میوه و سبزیجات و... را تهیه نمایید.



شما می توانید برای تور نوروز 96 خود به پاتایا سفر کرده و در خلال سفر خود در این مراکز خرید هم به گشت و گذار بپردازید. بدون شک سفری به یاد ماندنی را تجریه خواهید کرد.


منبع: http://xn--pgboae2hkcb30j.mihanblog.com
 

irhotelbooking

عضو جدید
هتل آپارتمان چیست

هتل آپارتمان چیست

هتل آپارتمان نوعی مکان اقامتی اجاره‌ای است . هتل آپارتمان‌ها دارای واحد یا سوئیت‌های مستقلی هستند که همانند اتاقها و سوئیت‌های یک هتل به مسافران اجاره داده می‌شوند. این واحدهای مستقل بصورت مبله و دارای امکانات استاندارد لازم برای خواب، نظافت، سرگرمی و آشپزی هستند. همانند هتل، هتل آپارتمان نیز دارای سرویس است. به این معنا که اتاقها در فواصل زمانی منظم (معمولاً روزانه) نظافت می‌شوند. تفاوت عمده هتل آپارتمان با هتل در وجود امکانات آشپزی در اتاق یا آپارتمان مورد اقامت می باشد.




هتل مکانى است براى اقامت تا در آن از مسافر پذیرایى شود. حال اگر امکان پذیرایى در هتل کاهش یابد ، هتل آپارتمان شکل می گیرد . در هتل آپارتمان ها وسایل آشپزى وجود دارد و نیازى به رستوران احساس نمى شود . اقامت در هتل آپارتمان بسیار شبیه به اجاره آپارتمان است با این تفاوت که قرارداد اجاره ای وجود ندارد و مسافر هر وقت بخواهد می تواند با هتل تسویه حساب نموده و آنجا را ترک نماید . بر خلاف هتل ها که دارای شرایط سختی هستند هتل آپارتمانها دارای انعطاف پذیری بالائی بوده و انواع بسیار متفاوتی دارند . معمولاً شبیه هتل ها ساخته می شوندو دارای تعداد زیادی آپارتمان می باشند . دوره اقامت در آنها بسیار متفاوت بوده و از چند روز تا چند ماه متغیر است .معمولاً قیمت آنها از هتل های هم ردیف پایین تر است مسافرینی که در آن اقامت می گزینند آنرا به مثابه خانه خود انگاشته که موقتاً از محل اصلی زندگی آنها به دور است . بنابراین هرآنچه که در خانه فراهم است ممکن است در هتل آپارتمان نیز فراهم باشد
 

hostcode

عضو جدید
رستوران های معروف بانکوک در تور تایلند

رستوران های معروف بانکوک در تور تایلند

رستوران های معروف بانکوک در تور تایلند


در تور بانکوک

رستوران مزالونا در هتل لبوا

هتل مزالونای بانکوک یک رستوران واقعا استثنایی در طبقه‌ی ۶۵ برج «کلوپ» در لبوا است. منوی این رستوران مشهور است که شامل جدیدترین غذاهای بین المللی است که توسط یک سرآشپز بسیار خوب پخته می‌شوند. رستوران مزالونا یک رستوران گران‌قیمت است اما اگر بخواهید برای یک مناسبت کسی را شگفت‌زده کنید، این رستوران جای مناسبی است. رستوران چشم‌انداز بسیار زیبایی بر شهر دارد و سرویس‌دهی بسیار مناسبی دارد؛ گارسون‌ها کت شما را می‌گیرند و آویزان می‌کنند، جزییات قیمت‌ها در منو درج شده است، نور کم در فضا طراحی شده که از زیبایی چشم‌انداز تماشایی شهر کاسته نشود. سرآشپز «Ryuki Kawasaki» غذاهایی بسیار خوشمزه و چشم‌نوازی را تهیه می‌کند. این رستوران از سه‌شنبه تا یکشنبه از ساعت ۶ عصر تا ۱ شب باز است.
رستوران سیامی ایسایا

رستوران سیامی ایسایا یک رستوران تایلندی جذاب است که در نزدیکی خیابان کوچکی به نام «جاده‌ی رامای چهارم» قرار دارد، حتی با نقشه هم پیدا کردن این رستوران کمی دشوار است. این رستوران در وسط یک باغ بسیار زیبا و سرسبز قرار گرفته است و ساختمان چوبی آن، با ایوان‌ها و پله‌های قدیمی و چوبی، قدمتی ۱۰۰ ساله دارد که حال و هوای عاشقانه به آن داده و برای ناهار یا شام دو نفره بسیار مناسب است. این رستوران با خدمات استثنایی و داشتن آشپز ماهری به نام «Ian Kittichai» به یک رستوران برجسته تبدیل شده است.
با رانندگی در خیابان‌های تنگ «Klong Toey» به یک خانه‌ی دو طبقه می‌رسید که باغ گرمسیری بسیار زیبایی دارد و مشتریان می‌توانند قبل از صرف غذا، نوشیدنی میل کنند. می‌توانید قبل از صرف غذا در این خانه پرسه بزنید و جاهای مختلف آن را ببینید. طبقه‌ی همکف از دو قسمت تشکیل شده است: سالن غذاخوری داخل خانه وایوانی بزرگ و دلپذیر در فضای باز. طبقه‌ی دوم هم چند سالن کوچک و اتاق غذاخوری خصوصی دارد که به مهمانی‌ها اختصاص داده شده است. در این رستوران مبل چوبی و مخملی قرار دارد که شما را به ۱۰۰ سال پیش می‌برد و آن دوران را به چشم خود می‌بینید و احساس می‌کنید. لوازم موجود در سالن غذاخوری نیز ترکیبی از لوازم کلاسیک و مدرن است. منو نیز هم به زبان تایلندی نوشته شده است و هم به زبان انگلیسی. اگرمی‌خواهید طعم‌های جدید امتحان کنید، پس بهتر است پیشنهاد ویژه‌ی سرآشپز را سفارش دهید. تمامی غذاهای این رستوران عالی هستند. اگر به این رستوران رفتید، حتما از دسرهای سنتی و خوشمزه‌ی تایلندی آن هم سفارش دهید. در آخر هم خدمتکار یک جعبه‌ی چوبی کوچک می‌آورد که شامل کلوچه و چند شکلات است که در شاخه‌ی درخت پیچیده شده‌اند. کارکنان این رستوران بسیار مودب هستند و به خوبی انگلیسی صحبت می‌کنند. این رستوران همه روزه از ساعت ۱۱ و نیم صبح تا ۳ بعدازظهر و از ۶ عصر تا نصف شب آماده‌ی خدمت‌رسانی به مشتریان است.
رستوران لودو

رستوران لودو در بهشت غذاهای خوب، «سیلوم» قرار دارد و غذاهای باکیفیت و خلاقانه‌ای ارائه می‌دهد. دو جوان ماهر تایلندی سرآشپزهای این رستوران هستند که تکنیک‌های خاصی را در آشپزی به کار می‌برند. علی‌رغم اسم فرانسوی این رستوران، این رستوران به هیچ وجه رستوران فرانسوی نیست! لودو در زبان تایلندی به معنای «فصل» بوده و طبقه‌بندی منوی آن کمی دشوار است. این رستوران نتیجه‌ی یک دوستی قدیمی دوران دبیرستان دو جوان است که سال‌ها در رستوران‌های معتبر آمریکا کار کرده‌اند. این سرآشپزها اهل تایلند و بزرگ‌شده‌ی بانکوک هستند اما مدرک خود را از دانشگاه‌های آمریکا دریافت کرده‌اند. پیدا کردن آدرس این رستوران کمی دشوار است چون به تازگی افتتاح شده است. رستوران لودو دکوراسیون زیبا و جذابی دارد و کارکنان و سرآشپزهای آن هم بسیار خوب و دوستانه رفتار می‌کنند و به زبان انگلیسی تسلط کامل دارند. نکته‌ای که باید به آن دقت کنید این است که رستوران لودو در موقع ناهار و شام کاملا متفاوت است و با این که در هر دو وعده غذاهایش بسیار خوشمزه هستند، اما منوی کاملا متفاوتی دارند. در هر مورد قیمت‌های زیاد گران نیست. در این رستوران از تمام ایام هفته به جز یکشنبه، به روی مشتریان باز است.
رستوران ایت می

این مکان هم یک گالری است و هم یک رستوران که غذاهای بین المللی با کیفیت عالی و دسرهای بسیار خوشمزه عرضه می‌کند. در این رستوران همه چیز تازه است؛ نمایشگاه‌های هنری عوض شده و جای خود را به نمایشگاه جدید می‌دهند، منو خلاقانه است و کارکنان لباس‌های متفاوت می‌پوشند. این رستوران ترکیب عالی یک غذاخوری باکیفیت و راحت و فضایی مجلل است. رستوران ایت می در ساختمان سفید رنگ ۲ طبقه قرار دارد و به راحتی قابل تشخیص است و اطراف آن گیاهان بلند در گلدان‌های بزرگ قرار گرفته‌اند. در طبقه‌ی بالا سالن غذاخوری با یک تراس کوچک وجود دارد. بهترین مکان برای نشستن در این ساختمان، بالکن آن است که توسط چوب‌های خیزران سبز احاطه شده و موسیقی که در طبقه‌ی پاسسن نواخته می‌شود، به گوش می‌رشد. دکور رستوران مدرن و ساده است و عکس‌ها و نقاشی‌ها روی دیوار خودنمایی می‌کنند. منوی این رستوران هر روز عوض می‌شود اما مطمئن باشید که در منو چیزی پیدا خواهید کرد که باب میل شما باشد. رستوران ایت می از ساعت ۳ بعدازظهر تا ۱ شب آماده‌ی پذیرایی از میهمانان خود است.
رستوران آتلیه دو ژوئل غوبوشون بانکوک

این رستوران در سال ۲۰۱۵ افتتاح شد و از رستوران‌های زنجیره‌ای بین المللی مشهور در تایلند است که شوکی بزرگ به رستوران‌های این شهر وارد کرد. سرو غذاهای فرانسوی با تمرکز بر ترکیب طعم، بافت و سبک از ویژگی‌های این رستوران است که صاحب آن را (ژوئل غوبوشون) را «سرآشپز قرن» لقب داده‌اند! اگرچه صاحب رستوران خود در آشپزخانه نیست اما یک سرآشپز ماهر دیگر در آن کار می‌کند که چشیدن طعم غذاهایش می‌تواند مزه‌ی به یادماندنی را برایتان به ارمغان آورد. در این رستوران صندلی‌ها اطراف یک آشپزخانه‌ی بزرگ چیده شده‌اند و احساس راحتی خاصی به انسان می‌دهد. دکوراسیون آن بسیار مدرن و شیک بوده و در طراحی آن از چوب‌های قرمز و سیاه استفاده شده است. غذاهای این رستوران طعم‌های متفاوت را طوری باهم ترکیب می‌کند که در بشقاب تمامی آن‌ها در غالب یک طعم بی‌نظیر ارائه می‌شود. برای تهیه‌ی غذاها از مواد محلی استفاده می‌شود و با خوردن غذا در این رستوران تجربه‌ی طعم غذایی بی‌نظیر را خواهید داشت. شما هر روزه می‌توانید از ساعت ۱۱ و نیم تا ۲ و نیم برای صرف ناهار و از ساعت ۶ و نیم عصر تا ۱۰ و نیم شب برای صرف شام به این رستوران بروید.
رستوران بولان

رستوران بولان یک رستوران شگفت‌انگیز تایلندی است که چندین سال است که در لیست بهترین رستوران‌های غذاهای تایلندی بانکوک قرار گرفته است. غذاهای این رستوران بسیار مشهور هستند و بر طبق رسپی‌های قدیمی تایلند تهیه شده اما به سبک مدرن و اروپایی عرضه می‌شوند. خوشبختانه دو سرآشپز ماهر و معروف این رستوران، به غذاهای ناب تایلندی هنوز هم تعد دارند. منوی ناهار رستوران ثابت بوده و قیمت‌ها روی آن درج شده است. ساختمان این رستوران بازسازی شده و بزرگتر از رستوران قبلی است و با پیشرفت هایی که داشته، در تلاش است با غذاهای محلی و روستایی تایلند، «بولان» را به یک نام تجاری و برند تبدیل کند. هنگام ورود به رستوران یم باغچه‌ی کوچکی را می‌بینید که در آن ادویه، رب ، سس و روغن به فروش می‌رسد (رستوران بولان به فلسفه‌ی استفاده از مواد ارگانیک و محلی متعهد است که نه تنها به طعم عالی اهمیت می‌دهند، بلکه حمایت از کشاورزان محلی را نیز مد نظر دارد.). رستوران بولان از ساعت ۱۲ تا ۲ و نیم ظهر برای صرف ناهار و از ساعت ۶ عصر تا ۱ شب برای صرف شام باز است.
رستوران المنتز در هتل اکورا پرستیژ

صرف شام در رستوران المنتز واقعا یک تجربه‌ی به یاد ماندنی است. این رستوران شیک، در یک فضای آرام، آشپزخانه‌ای باز و یک تراس زیبا، غذاهای استثنایی بین المللی سرو می‌کند. عملکرد این رستوران عالی است و بدون هیچ ادعایی در شهر به ارائه‌ی غذاهای باکیفیت می‌پردازد. رستوران المنتز در طبقه‌ی بیست و پنجم هتل اکورا پرستیژ بانکوک قرار دارد و دسترسی به آن بسیار آسان است. دکوراسیون این رستوران مدرن است و دیوارهای چوبی با چراغ‌های نئونی بنفش دارد. در مقابل آشپزخانه‌ی باز آن، میز سرآشپز قرار گرفته است که حدود ۸ میز در اطراف آن وجود دارد. طراحی رستوران المنتز به‌ گونه‌ای است که برای افراد مختلف، میزهای متفاوت در نظر گرفته است، برای مثال کسانی که می‌خواهند در جای دنج و بدون دید غذا بخورند، میز جداگانه‌ای در نظر گرفته شده است. اگر برای شام به دنبال غذای باکیفیت و لذیذ می‌گردید، رستوران المنتز شما را ناامید نخواهد کرد. به دلیل این که این رستوران در هتل اکورا قرار گرفته، غذاهای ژاپنی هم در منوی آن جریان دارند. این رستوران چشم‌انداز زیبایی به شهر دارد که می‌توانید موقع غذا خوردن نمای زیبایی را از بانکوک مشاهده کنید.
رستوران گاگان بانکوک

رستوران گاگان بانکوک یک رستوران منحصر به‌فرد هندی است که در خیابان ساکت و آرامی به نام «لانگ سوآن» قرار دارد و در سال ۲۰۱۰ افتتاح شده است. این رستوران در ساختمانی سفید واقع شده که پشت درهای آن غذاهای خوشمزه‌ی هندی منتظر شما است که توسط آشپز ماهری طبخ شده که گواهی‌نامه‌های معتبر بین المللی دارد و در رستوران‌های بزرگ اروپایی آشپزی کرده است. ۲ طبقه‌ی این ساختمان به طور کامل در اختیار رستوران است و در هر دو طبقه میز و صندلی چیده شده است. صندلی‌های پرطرفدار در سمت چپ خانه قرار دارند که پنجره‌ای به آشپزخانه باز می‌شود و می‌توانید کار تیم آشپزی را ببینید. رستوران شکل اصلی خانه را حفظ کرده و فضای بسیار مناسبی برای صرف یک شام عاشقانه است. تراس هم با چراغ‌های بنفش نئونی تزیین شده و بسیار شیک است. تیم آشپزی با عشق و شور آشپزی می‌کنند و در راستای افزایش دانش مشتریان درباره‌ی غذای هندی نیز تلاش می‌کنند. اگر در زمان خلوت به رستوران بروید، حتی می‌توانید برای چند دقیقه وارد آشپزخانه شوید و مراحل کار آشپزی آن‌ها را ببینید. اگر به تایلند سفر کردید و دلتان غذای تند و پرادویه‌ی هندی خواست، می‌توانید از ساعت ۱۲ و نیم تا ۲ و نیم ظهر برای صرف ناهار و از ساعت ۶ عصر تا ۱۲ شب برای صرف شام به رستوران گاگان بروید.
تور تايلند
رستوران ناهم در هتل مدتروپوایتان

این رستوران همواره جزو بهترین رستوران‌های جهان قرار می‌گیرد که غذاهای تایلندی با رسپی‌های باستانی سرو می‌کند و تمرکز آن روی طعم، بافت و کیفیت مواد تشکیل‌دهنده‌ی غذا است. اگر برای اولین بار به تایلند و بانکوک می‌روید، برای صرف غذای تایلندی حتما به این رستوران بروید تا طعم واقعی این غذاها زیر دندانتان مزه کند. این رستوران در طبقه‌ی اول هتل متروپولیتان قرار دارد و دکوراسیون آن تلفیقی از ستون‌های آجری تایلندی رنگ‌های آبی و طلایی بوده و کف زمین نیز چوبی است. اتاق‌های غذاخوری خصوصی نیز در این رستوران وجود دارد که مناسب برای افرادی است که دوست دارند هنگام غذا خوردن در محیطی دنج و آرام باشند. علاوه بر صندلی‌های درون رستوران، کنار استخر هتل نیز میز و صندلی چیده‌اند. علاوه بر غذاهای اصلی خوشمزه و سوپ‌های متنوع، انواع مختلفی از سالادهای خوشمزه و خوش‌رنگ در منو وجود دارد و کسانی که دوست دارند در سالاد گوشت قرمز یا ماهی داشته باشند، می‌توانند از سالادهای هندی ان که شامل میگو، ماهی مرکب، گوشت یا نارگیل برشته شده هستند۷ سفارش دهند. این رستوران همه روزه از ساعت ۱۲ تا ظهر و ۷ عصر تا ۱۰ و نیم شب آماده‌ی ارائه‌ی خدمت و سرو غذا برای مشتریان است.
رستوران سرابوآ

این رستوران یکی از رستوران‌های مدرن تایلندی است در بانکوک است که غذاهایی سرو می‌کند که شاید تاکنون ندیده‌اید! غذاهای خوشمزه‌ ان بسیار زیبا و چشم‌نواز هم هستند. این رستوران در طبقه‌ی همکف هتل فوق‌العاده لوکس «Siam Kempinski» قرار گرفته است و با چوب درخت ساج و تزیینات تایلندی و یک دریاچه‌ای از نیلوفر آبی تزیین شده است. پرطرفدارترین میز و صندلی در این رستوران زیر سقف چوب ساج زیبای کنده‌کاری شده، در سمت چپ رستوران قرار دارد که جایی بسیار دنج است. در رستوران سرابوآ غذاهای سنتی به شکل بسیار زیبایی سرو می‌شود. یکی از چیزهایی که در این رستوران باید امتحان کنید، فیله گوشت گاو کبابی است که با ریحان تایلندی، سس مخصوص و تمبر هندی درست می‌شود. سوپ‌های خوش عطر و طعم و ادویه‌دار تایلندی نیز از جمله پیش‌غذاهایی است که حتما باید بچشید. از دسرهای رستوران بواسوآ هم نمی‌توان گذشت. این رستوران از ساعت ۱۲ تا ۳ ظهر و ۶ عصر تا ۱۱ شب به ارائه‌ی غذاهای اصیل تایلندی می‌پردازد.
رستوران فرانسوی لونوغماندی در هتل ماندارین شرقی ریورساید

این رستوران نیز یکی از بهترین رستوران‌های بانکوک است که ۴۰ سال پیش افتتاح شده است. وقتی به این رستوران قدم می‌گذارید، با فضایی بسیار زیبا و شیک مواجه می‌شوید که فرش زیبا در آن پهن کرده‌اند. تمام مواد اولیه‌ی غذاهای پخته شده در این رستوران از فرانسه وارد می‌شود. سرآشپز این رستوران که فرد بسیار مشهور و استاد آشپزهای ماهر است، می‌گوید که اگر محصولات فرانسوی نداشته باشید، نمی‌توانید غذای فرانسوی درست کنید. اگر عاشق رستوران‌های لوکس و غذاهای فرانسوی هستید، می‌توانید همه روزه به جز روزهای یکشنبه، از ساعت ۱۲ الی ۴ ظهر و از ۷ عصر تا ۱۰ شب می‌توانید به این رستوران آمده و یک وعده‌ی غذایی مجلل را تجربه کنید.

خرید هاست
 

hostcode

عضو جدید
غذاهای محبوب تایلندی را مزه کنید

غذاهای محبوب تایلندی را مزه کنید

غذاهای محبوب تایلندی را مزه کنید


در جاذبه های گردشگری

در تایلند انواع و اقسام گیاهان دارویی و خوراکی رشد می‌کند. از همین رو آشپزهای زبردست تایلندی برای تهیه غذا حق انتخاب بسیاری دارند.
یکی از ابعاد متمایز غذای تایلندی این است که تقریباً در همه ی این غذاها از سبزیجات تازه و ادویه جات از جمله سس ماهی استفاده می شود البته استفاده از سس ماهی یکی از مشکلات گیاهخواران است با این حال با گفتن کلمه "جی" می توانید نشان دهید که گیاهخوار هستید.
ما ایرانی های همیشه از غذاهای تایلندی بعنوان غذاهای عجیب و غریب یاد میکنیم.و غالبا بخاطر شنیده هامون از جاهای مختلف رغبتی به خوردن غذاهای تایلندی نداریم.حتی گاهی بیشتر از اینکه به فکر تدارک سفرمون باشیم به دنبال اینم که بفهمیم رستوران های ایرانی بانکوک ، رستوران های ایرانی پاتایا و خلاصه رستوران های ایرانی تایلند کجا هستند. معمولا اینجور مواقع با مشاورینی که تور تایلند از اونها گرفتیم صحبت میکنیم که رستوران های ایرانی رو بهمون معرفی کنن.
یکی از دلایلی که غذاهای تایلندی رو متمایز از هر نوع غذایی در دنیا میکنه، استفاده از ادویه های مخصوص در این کشور است که طعمی شیرین و ترش و گرم و شور رو به غذاهای این کشور میده.

حال به اختصار به چند تا غذای برتر تایلندی Thai Food از دیدگاه توریست ها میپردازیم
پد تایلندی Pad Thai
زیباترین غذای تایلندی، پد می‌باشد. این غذا همانند ماکارانی ظاهری زیبا و طعمی خوش و دلچسب دارد. پد از رشته‌های خوش طعم نودل، سویا، جوانه لوبیا و میگو تشکیل شده است. فوت و فن کوزه‌گری این غذا که آشپزهای تایلندی خوب می‌دانند، سس ماهی است. این سس فوق‌العاده‌تر از آن چیزی است که تصورش را می‌کنید. وقتی به همراه این سس، سبزیجات تازه و معطر را به این غذا اضافه می‌کنید، زندگی معنای دوباره‌ای به خود می‌گیرد.
این غذا که مثل یک کارت ویزیت برای معرفی نوع غذا، به دنیا معروف است، یعنی با ارائه این غذا در رستورانی، مثل این میمونه که این غذا ،نقش کارت ویزیت رو داره واسه معرفی رستوران و نوع غذاهاش.
پس این غذا که از رشته ( نودل) و سویا و جوانه لوبیا و پیاز و سس ماهی و شکر و فلفل قرمز و بادام زمینی و با یک نوع گوشت مثل میگو یا مرغ و... ارائه میشود، غذای فوق العاده معروفی میباشد.






سوپ رشته Kuay Tiew
یکی از غذاهایی معروف و خوشمزه که سریع آماده میشه و معمولا یکی از گزینه های مناسب برای یک بعدظهر بارانی و نمناک می باشد و بصورت گرم سرو می شود، این نوع سوپ هست که از رشته ماکارانی ( نودل ) به همراه گوشتی مثل : گوشت گاو و مرغ و اردک و غذاهای دریایی تازه به همراه سبزیجات معطر پخته میشود.


خوراک مرغ و بادام زمینی Gai Med Ma Muang

یکی از غذاهایی خشمزه که من بشخصه اون چشیدم و فوقلعاده خوشمزه است البته توصیه می کنم سوس شیرین همره اون رو کمتر از خود تایلندی ها استفاده کنید چون ممکن خوشتون نیاد. مواد تشکیل دهنده غذای مرغ و بادوم زمینی تایلندی را بادام زمینی بو داده و سس شیرین سویا و عسل و سیر و فلفل چیلی و مرغ و ادویه جات تشکیل میدهند. این غذا که در بین تایلند ها، غذایی برای تقویت قوای جسمی و روحی ،معروف است، غذایی است که بسیار در بین تایلندی ها طبخ و مصرف میشه.


تام یام گونگ Tom Yam Goong
در این غذا، آشپز با استفاده از گیاهان معطر فراوان و موسیر و فلفل چیلی و میگو و سس ماهی و قارچ ، این غذا رو طبخ کرده و به مشتریان خود ارائه میدهد. البته مقدار ادویه جات همیشه سلیقه ای است.

برنج سرخ شده Kao Phad

یکی از غذاهای قدیمی که در تایلند طبخ میشده ،این غذا است. این غذا که از برنج و میگو و مرغ و گوشت و تخم مرغ و پیاز و سیر و گوجه فرنگی و سبزیجات و سس فلفل تند،تهیه میشه ، یکی از غذاهای مورد توجه توریست ها میباشد


 

hostcode

عضو جدید
کتاب راهنمای سفر به تایلند

کتاب راهنمای سفر به تایلند

کتاب راهنمای سفر به تایلند



در جاذبه های گردشگری
این کتاب الکترونیکی، اولین کتاب از مجموعه کتاب های راهنمای گردشگری سفری دیگر است که در راستای آشنایی هم میهنان و علاقه مندان به حوزه ی گردشگری و سفر، توسط آژانس هواپیمایی سفری دیگر تهیه و به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. تایلند سرزمین لبخند، کشوریست واقع در جنوب شرقی آسیا.
در این کتاب الکترونیکی در مورد تاریخچه، موقعیت جفرافیایی و آب و هوایی، مردم، فرهنگ و سنت، شهرهای توریستی این کشور و بسیاری از موارد دیگر تایلند سخن گفته ایم. امیدوارم این مجموعه مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.
برای دریافت کتاب اینجا کلیک کنید.
با ذکر این مطلب که مرجع اصلی این کتاب آژانس توریستی سفر دیگر می باشد
هاست لینوکس
 

hostcode

عضو جدید
مراکز خرید میدان سیام بانکوک

مراکز خرید میدان سیام بانکوک

مراکز خرید میدان سیام بانکوک


در تور بانکوک
میدان Siamm مانند یک شهر است. در واقع مرکزی برای عرضه‌ی اجناس مناسب است. این بازار شکل ظاهری و سبکی متفاوت دارد. هم‌چنین Siam یکی از گران‌ترین مناطق شهر برای اجاره‌ی زمین در بانکوک است. این مکان به شهر فرشتگان معروف است. میدان Siam مرکز خریدی در هوای آزاد است. لوازم ورزشی، تی‌شرت‌ها و لباس‌های مناسب دیگر در این‌جا فروخته می‌شوند. Siam مرکزی الهام‌بخش در تور بانکوک است. این منطقه از پایین جاده‌ی Rama 1 تا دانشگاه Chulalongkorn و از سمت دیگر از خیابان Phayathai تا Henri Dunant امتداد دارد.
سیام پاراگون یکی از پاساژهای بزرگ بانکوک می باشد که در محل سابق هتل بین المللی سیام در سال 2002 میلادی ساخته شده است و بزرگ ترین مرکز خرید آسیا به شمار می رود در این میدان قرار دارد.
میدان سیام بهشت فرهنگ نوجوانان در بانکوک است. موسیقی پاپ از میان بلندگوهای کوچک به گوش می رسد. رستوران های پخت سریع و بوتیک های ریز و درشت در این منطقه گسترده شده است.
هاست ایران
 

hostcode

عضو جدید
هتل تفریحی و آبگرم دوانجیت (DUANGJITT)

هتل تفریحی و آبگرم دوانجیت (DUANGJITT)

هتل تفریحی و آبگرم دوانجیت (DUANGJITT)


در هتل های تایلند
هتل تفریحی و مرکز آب گرم Duangjitt، در منطقه ای استوایی نزدیک ساحل Patong واقع و اقامت راحتی را به همراه خدمات گرم و دوستانه به میهمانان ارائه میدهد.اتاقها از دکوراسیون چوبی تیره رنگ، نشیمن و تجهیزاتی از قبیل اینترنت بیسیم برخوردار میباشند.
هتل 4 ستاره دوآنجیت پوکت (Duangjitt Hotel & Resort) در زمینی به وسعت 15 هکتار مملو از باغات سرسبز استوایی و در ساحل غربی پوکت قرار گرفته است. این هتل در جنوب ساحل پاتونگ و در فاصله ی 200 متری از دریا واقع شده که می توانید طی 5 دقیقه به ساحل برسید.
دوانجیت از هتل های پوکت تایلند یکی از هتل های 4 ستاره پوکت می باشد و دارای 508 اتاق می باشد. این اتاقها از دکوراسیون چوبی تیره رنگ، نشیمن و تجهیزاتی از قبیل اینترنت رایگان، تلویزیون کابلی، صندوق امانات، مینی بار، یخچال، چای ساز و قهوه جوش، سرویس بهداشتی کامل،سشوار،سیستم تهویه مطبوع، تلفن و.. برخوردار می باشند.
3 استخر فضای باز و 2 رستوران با یک سالن ورزشی از امکانات تکمیلی آن می باشند.اتاق های هتل دارای سیستم تهویه هوا، بالکن اختصاصی، حمام اختصاصی، تلویزیون، ماهواره، گاوصندوق و چای/قهوه ساز می باشند. برخی اتاق ها با تلویزیون صفحه تخت و وان تکمیل شده اند.
میهمانان میتوانند با آبتنی در استخر، صرف نوشیدنی های خنک، آفتاب گرفتن و یا شرکت در جلسات ماساژ مرکز آب گرم رفع خستگی کرده و به استراحت بپردازند. علاقه مندان به تفریحات آبی، با اندک زمانی پیاده میتوانند به ساحل دست یابند.هتل 4 رستوران و تریا را فراهم آورده که میهمانان میتوانند به انتخاب در یک از آنان به صرف غذا مشغول شوند. رستوران Thomthong، با سرو انواع خوراکهای باب طبع تایلندی و بین المللی از میهمانان پذیرایی میکند. لابی هتل نیز با برگزاری موسیقی زنده، انواع نوشیدنی را سرو میکند.
زینه های اقامتی اینجا بسیار متنوع هستند. اتاق ها عبارتند از 193 اتاق درجه یک، 60 اتاق دولوکس با منظره ای رو به استخر، 90 اتاق دولوکس رو به باغات سرسبز، 36 اتاق دولوکس گاسالونگ، 59 اتاق دولوکس کوچک (به سبک سینو)، 14 ویلا، 32 سوئیت درجه یک، 4 سوئیت معمولی و 11 سوئیت خانوادگی و دوبلکس. تمام این اتاق ها منظره ای رو به استخر و باغ دارند برای اینکه از فضای طبیعی اطراف جدا نباشند.
صبحانه هر روی به صورت سلف سرویس سرو می شود. 2 رستوران بانبوری و تومتونگ غذاهای تایلندی، آسیایی و بین المللی را ارائه می دهند. نوشیدنی و برنامه های زنده ی تفریحی نیز در لابی هتل تدارک دیده شده است.

این هتل، یکی از هتلهای چهار ستاره تایلند ارزان می باشد و علاقه مندان به تفریحات آبی ، با اندک زمانی پیاده روی ، می توانند به ساحل دست یابند.
از تور ارمنستان ما هم دیدن نماید
هاست ایران
 

hostcode

عضو جدید
عکس های زیبا از پارک و باغ ملکه سیرکیک بانکوک

عکس های زیبا از پارک و باغ ملکه سیرکیک بانکوک

عکس های زیبا از پارک و باغ ملکه سیرکیک بانکوک


در جاذبه های گردشگری
بانکوک شهری بسیار شلوغ و پرهیاهو با آسمان خراش های بلند می شناسند. دیدنی های بانکوک بسیار فراوان است. و دارای بسیاری از پارک های بزرگ و زیبا می باشد. پارک ملکه سیرکیت بانکوک به مناسبت شصتمین سالروز تولد ملکه ساخته شده و بسیار زیبا و مکانی آرامش بخش است. دارای استخری بزرگ با 3 فواره می باشد و مجموعه ای زیبا از درختان تایلند و دیگر کشورها را دارد. در تور تایلند ما شرکت کنید تا تفریحاتی عالی برای شما رقم بزنیم.
بانکوک دارای دیدنی های فراوان و بسیاری از پارک های بزرگ و زیبا می باشد که مردم بانکوک برای ورزش و تفریح در این پارک ها لذت می برند. پارک ملکه سیر کیت بانکوک به مناسبت شصتمین سالروز تولد ملکه ساخته شده که بسیار زیباست و استخر بزرگی با سه فواره و مجموعه ای زیبا از درختان تایلند و دیگر کشورها را دارد.این پارک با امکانات ورزشی مانند زمین تنیس، استخر شنا، زمین فوتبال و امکانات رفاهی دیگر است و می توانید در تور تایلند بدون هزینه به این پارک بروید و از ورزش و تفریح در این پارک لذت ببرید. انواع خاصی از گیاهان و نیلوفر آبی در این پارک قرار دارد.
پارک با امکانات ورزشی مانند زمین تنیس، استخر شنا، زمین فوتبال و امکانات رفاهی دیگر است و می توانید بدون هزینه به این پار بروید و هم ورزش کنید یا به همراه خوانواده در این پارک به پیک نیک روید. و یا به همراه کودکان سوار شوید. انواع خاصی از گیاهان و نیلوفر آبی در این پارک قرار دارد.
از تور ارمنستان ما نیز دیدن نماید

در ادامه چند عکس زیبا از این پارک متفاوت منتشر شده است در تور تایلند و بخصوص تور بانکوک از پارکQueen Sirikit دیدن کنید و از مناظر زیبای آن لذت ببرید.



خرید هاست
 
  • Like
واکنش ها: ayja

hostcode

عضو جدید
پاتایا عروس سواحل صخره ای تایلند

پاتایا عروس سواحل صخره ای تایلند

پاتایا عروس سواحل صخره ای تایلند


در تور پاتایا
پاتایا ، در 147 کیلومتری جنوب شرقی بانکوک، در کنار خلیج تایلند واقع شده است.
پاتایا میزبان طیف وسیعی از جاذبه های گردشگری دنیاست، از جاذبه هایی بر پایه سنت های تایلندی ها و مکان هایی برای جستجوهای ماجراجویانه ، تا جنگل های بکر پر زرق و برق
. شما میتوانید لذت های ساده ای چون راه رفتن در خیابان های کشوری با پر جنب و جوش ترین مردمان دنیا را تجربه کنید یا اینکه گنجینه های مذهبی منحصر به فردی را کشف کنید .می توانید طبیعت و علم و هنر و فرهنگ را به شیوه ای که حتی تصورش را هم نمی کردید ،کاوش کنید
جاذبه هایی که برای پاتایا برشمرده شده اند تنها آنهایی هستند که از بقیه شگفت انگیز ترند و مکان هایی هستند که سفر را برای هر توریستی به یاد ماندنی تر میکنند .بعضی از جاذبه های پاتایا حتی در کل جهان بی نظیرند. 
پاتایا ، یکی از اولین مقاصد گردشگری ساحلی برای خانواده ها، زوج ها و افراد علاقمند است.<br>محیط استوایی آرامش بخش پاتایا همه چیز را برای یک تعطیلات به یاد ماندنی مهیا می کند. اماکن اقامتی پاتایا از هتل های لوکس و تجملی با مراسم باشکوه تا مهمانخانه های ساده ,  متنوع است. ورزش های گوناگونی را هم روی آب و هم روی خشکی می توان انجام داد مثل گلف، ماهیگیری تفریحی و غواصی. پارک های دیدنی، موزه های غیرمتعارف و باغ های گیاه شناسی، فرصت  مناسبی برای آرامش و تفریح در اختیار تمام اعضای خانواده قرار می دهد.

پاتایا یکی از مهمترین شهرهای تایلند و یکی از مشهورترین جاذبه های جهانی است که سالانه گردشگران بیشماری را به سمت خود می کشاند. پاتایا در ایالت کانبوری در سواحل شرقی خلیج تایلند قرار دارد
پاتایا در فاصله ۱۵۱ کیلومتری بانکوک واقع شده است مکان های گردشگری متنوع و متعددی دارد ،علاوه بر سواحل شنی بسیار تمیز و زیبا ،رستوران های عالی، مراکز خرید ،کلوپ های شبانه و تفریحاتی همچون اسکی روی آب ،شنا ،جت اسکی ،موج سواری و غواصی نیز دارد

آب و هوای پاتایا
آب و هوای ترکیبی از هوای خشک و بارانی است .هوای گرم در همه فصل های سال در پاتایا موج می زند اما می توان شاهد تغییرات هوا که ممکن است شرجی شدن هوا یا خشک و گاهی بارانی می شود نیز باشیم
هاست ایران
 

hostcode

عضو جدید
مرکز خرید بزرگ بیگ سی پاتایا تایلند

مرکز خرید بزرگ بیگ سی پاتایا تایلند

مرکز خرید بزرگ بیگ سی پاتایا


در تور پاتایا
مرکز خرید بیگ سی در میدان دلفین پاتایا قرار گرفته و در جاده دوم و در نزدیکی شوی آلکازار قرار داره. توی این مرکز خرید انواع و اقسام لوازم خانگی، آرایشی و بهداشتی، پوشاک و غیره با قیمت مناسب رو می تونین تهیه کنین.
این مجموعه یکی دیگر از مراکز خرید پاتایا تایلند میباشد. در این مرکز خرید انواع و اقسام لوازم خانگی، آرایشی و بهداشتی، پوشاک و غیره با قیمت مناسب یافت می شود.
همچنین در اطراف این مرکز خرید رستوران هایی از جمله پیزا هات هم قرار داره که خستگی بعد از خرید رو از بین میبره. درضمن حراج های این مرکز خرید رو از دست ندین که عالین.
در اطراف آن رستوران هایی مختلفی نیز قرار گرفته است. مرکز خرید بیگ سی از بهترین مراکز خرید تایلند ومراکز خرید در پاتایاست
خرید هاست
 

hostcode

عضو جدید
مرکز خرید مایک پاتایا تایلند

مرکز خرید مایک پاتایا تایلند

مرکز خرید مایک پاتایا تایلند


در تور پاتایا
این مکان هم به بهشت خریداران مشهور است. قیمت اجناس برای مردم تایلند و کسانی که به عنوان توریست روانه پاتایا شده اند همه برابر می باشد. مرکز خرید مایک در سال 1990 تاسیس شد و در (Mike Department) قرار گرفته است. این مرکز خرید، مانند سایر مراکز خرید پاتایا ، جذاب و دیدنی می باشد.
این مرکز در وسط شهر پاتایا به چشم می خورد. برای رفتن به این مکان کافی است از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب وقت بگذارید. ۲۰۰ فروشگاه برند بلکه بیشتر در این مکان وجود دارد که می توانید اجناسش را خریداری کنید.

در مرکز خرید مایک پاتایا هم لباس های ارزان قیمت وجود دارند و هم برندهای معروفی چون می بلین، پیرکاردین و نایک شعبه هایی را دارا می باشند. مرکز خرید مایک پاتایا یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید پاتایا به شمار می آید. چنانچه در تور تایلند و تور پاتایا به دنبال بازدید از مرکز خرید مایک پاتایا می باشید
هاست ایران
 

abines

عضو جدید
موزه های دیدنی و جذاب بانکوک پایتخت تایلند

موزه های دیدنی و جذاب بانکوک پایتخت تایلند

موزه ها بخش بزرگی از تاریخ و فرهنگ یک کشور را در دل خود دارند. اگر تمایل به آشنایی هر چه بیشتر با تاریخ و فرهنگ تایلند را دارید به موزه های معروف و بزرگ این کشور در بانکوک در تور تایلند سری بزنید و در تاریخ این کشور غوطه ور شوید.
موزه ملی تایلند در سال 1887 میلادی توسط شاه راما پنجم بنا نهاده شد. او فرمان داد اشیاء باستانی و عتیقه‌جاتی که در کاخ پادشاهی گراند پالاس نگه‌داری می‌شدند به کاخ قبلی نایب السلطنه سابق انتقال داده شوند. وقتی تعداد اشیاء ارزشمندی که به نمایش گذاشته شدند افزایش یافت ساختمان‌های دیگری مانند ساختمان اصلی که عبادتگاه کوچکی بود، ایساوآن‌ که در سال 1787 میلادی ساخته شده بود و نا پرا بودا سی هینگ که مجسمه مقدس بودا در آن نگه‌داری می شد نیز به این کاخ اضافه شد. موزه ملی تایلند، مجموعه بزرگی از محصولات و عتیقه‌جات یافت شده از سراسر تایلند را در خود جای داده است و به دو دوره زمانی، از دوران ماقبل تاریخ تا حکومت‌های قدیمی و دوران راتاناکاسین معاصر اختصاص دارد. این مجموعه ها و کلکسیون های ارزشمند شامل ابزار نوسنگی، کوزه‌های نقاشی شده، اشیاء برنزی، مجسمه‌های سنگی بودا، برنز و سفال و همچنین کتب دست نویس مصور، دست نوشته‌های وزراء و لوح‌های نذری هستند. تورهایی که به‌طور رایگان از راهنماهای انگلیسی و فرانسوی زبان برخوردارند از ساعت 9:30 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شروع می‌شوند. مبلغ ورودی به این موزه و بازدید از اشیا ارزشمند آن برای هر نفر 40 بات می‌باشد.(تور تایلند)
روزهای بازدید: هر روز هفته به غیر از دوشنبه و سه‌شنبه ها
ساعات بازدید: 9:00 تا 16:00

موزه گالری ملی​
یکی از تأثیرگذارترین و باشکوهترین مجموعه شاهکارهای هنرمندان تایلندی در ساختمان تاریخی گالری ملی بانکوک نگه‌داری می‌شود. این ساختمان که یک اثر معماری اروپایی-کلاسیک است قبلاً به اداره ضرابخانه سلطنتی تایلند اختصاص داشت و در زمان حکومت شاه راما پنجم ساخته شده است. کلکسیون هایی که در موزه گالری ملی بانکوک به نمایش گذاشته شده‌اند طیف آثار هنری یک صدساله نقاشان اسطوره‌ای و شاهکارهای معاصر اساتید هنر دوران مدرن تایلند را در بردارند.
روزهای بازدید: هر روز هفته به غیر از دوشنبه و سه‌شنبه
ساعات بازدید: 9:00 تا 16:00
موزه شاه پراجادیپوک​
موزه شاه پراجادیپوک یک عمارت نئوکلاسیک متعلق به اوایل دهه 1900 میلادی است که توسط کارلز بگولین معمار، طراحی شد و به بیان زندگی و آثار شاه پراجادیپوک (راما هفتم) اختصاص دارد. در دوران حکومت شاه پراجادیپوک تایلند شاهد بزرگ‌ترین تحول رژیم سیاسی یعنی انتقال حکومت از سلطنت مطلقه به سلطنت مشروطه در سال 1932 میلادی بود. در اطراف هر نه اتاق نمایشگاه گردش کنید با این کار می‌توانید درباره تاریخ خاندان چاکری فعلی، زندگی شاه پراجادیپوک (قبل و پس از رسیدن به حکومت) و پیچیدگی تحولات سیاسی آن زمان تایلند چیزهای زیادی بیاموزید. بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند تصاویر قدیمی و گران قیمت مراسم دربار و فیلم‌ها و نامه‌ها و صفحه‌های موسیقی‌های قدیمی و مربوط به دوران حیات شاه پراجادیپوک را ببینند.
روزهای بازدید: هر روز هفته به غیر از دوشنبه ها
ساعات بازدید: 9:00 تا 16:00

موزه عروسک‌های بانکوک محل نمایش تعداد زیادی عروسک از صنایع دستی تایلندی می باشد. در این موزه علاوه بر نمایش عروسک های سنتی تایلندی، مجموعه‌ای از اشیاء مینیاتوری ساخته شده توسط هنرمندان محلی و بومی تایلند به نمایش گذاشته‌ شده اند. عروسک‌ها در اندازه ها، شکل‌ها و سبک‌های مختلفی که معرف هنرهای پیچیده تایلند هستند در این موزه موجود می باشد.
روزهای بازدید: دوشنبه تا شنبه هر هفته
ساعات بازدید: 8:00 تا17:00



 

abines

عضو جدید
معبد پهارا سینگ در تایلند

معبد پهارا سینگ در تایلند

یکی از بهترین و پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری شهر چیانگ مای معبد پهارا سینگ است. این شهر دارای بافت سنتی مشهوریست که این معبد در داخل این بافت ساخته و قرار دارد. این بنا در ابتدای قرن چهارده میلادی به فرمان حاکم آن زمان این شهر به سبک و معماری کاملاً تایلندی ساخته شد.
پیشینه ساخت معبد پهارا سینگ
ساختمان حال حاضر معبد در چند سال اول ساخت بنا وجود نداشت و معبد فقط شامل مناره هایی بود که از خاکستر پادشاه نگهداری میکرد. در طول این چند صد سال گذشته کم کم بناها و ساختمان هایی به این مناره ها اضافه شد و آرام آرام به محل عبادت و نیایش بوداییان مبدل شد. معماری و ساخت زیبای این معبد گردشگران زیادی را بسوی خو می کشاند. پیشنهاد میکنیم حتما در خرید تور تایلند خود به این موضوع توجه کنید که گشتی برای این معبد در تور خریداری شده وجود داشته باشد و یا خودتان حتما به این مکان سری بزنید که خالی از لطف نیست.


مجسمه بزرگ بودا
در این معبد از بودا مجسمه ی بزرگی قرار دارد که بوداییان و مردم منطقه برای آن قدرت زیادی را متصور می کنند و بسیار آن را قدرتمند می دانند.


فرقه گایا
بوداییان فرق گوناگونی دارند که گایا ها یکی از این فرقه ها می باشد که این معبد محل عبادت آنهاست. در اوایل قرن بیستم سر این مجسمه به سرقت رفت و سری مشابه نمونه ی اصلی ساخته شد و برروی مجسمه قرار گرفت و این مجسمه برروی یک شیر قرار دارد و این متناسب با معنای واژه ی سینگ می باشد که به معنی شیر است.


دلایل جذابیت معبد پهارا سینگ برای گردشگران
سرتاسر دیوارهای این معبد پرشده از نقاشی های زیبای سنتی و تاریخی که نمایانگر اعتقاد و علاقه بسیار بوداییان و بومیان به سنت ها و مراسم های مذهبی و آیینیشان است.
این معبد را می توان از برترین جاذبه های گردشگری شمال تایلند (تور تایلند) دانست. نوع عبادت خاص و آوازخوانی بوداییان و معماری تایلندی زیبا و نقاشی ها و دیگر زیبایی های این معبد همه و همه از عواملی است که گردشگران را به سمت خود جذب می کند.
دلیل اصلی احترام و قدرتی که بومیان و بوداییان برای این مجسمه بزرگ بودا قایل هستند شکستن کالسکه ی یکی از پادشاهان در حال گذر از مقابل این معبد است.


 

hostcode

عضو جدید
مرکز خرید و بازارهای بانکوک را بشناسیم

مرکز خرید و بازارهای بانکوک را بشناسیم

مرکز خرید و بازارهای بانکوک را بشناسیم


در تور بانکوک
شهر بانکوک یکی از بهترین شهرهای دنیا برای خرید است زیرا اگر بدانید از کجا خرید کنید، می توانید اجناس بسیار متنوع و ارزانی پیدا کنید. علاوه بر این فروشگاه های بسیاری نیز در این شهر هستند که کیفیت و البته قیمت بالاتری دارند. یکی از این مناطق که به عمده فروشی و قیمت های بسیار ارزان شهرت دارد، بازار پرتونم Pratunam است که در مرکز شهر قرار دارد، از صبح تا بعدازظهر باز است و کوچه های باریک آن مملو از مغازه های لباس فروشی است که در آن می توانید با خرید دو یا سه قطعه جنس، از قیمت عمده فروشی برخوردار شوید. در نزدیکی این بازار، سه فروشگاه بزرگ پتونم سیتی کامپلکس Pratunam City Complex و پلتینیوم Platinium و پرتونم سنترPratunam Center قرار دارند که تقریبا دارای اجناس و قیمت های مشابه با بازار هستند. در مجاورت پلتینیوم، فروشگاه لوازم کامپیوتری پن تیپ Pantip Plaza واقع شده که مرکز اصلی خرید این گونه لوازم در بانکوک به شمار می رود.

سیام اسکوئر Siam Square دیگر منطقه اصلی برای خرید در بانکوک است که در خیابان راما یکم قرار گرفته است و فروشگاه های اطراف آن شامل سیام سنتر Siam Center، سیام دیسکاوریSiam Discovery، سیام پاراگون Siam Paragon ، ام.بی.کی MBK و توکیو Tokyooo می شوند. اجناس این فروشگاه ها قیمت بالاتری نسبت به منطقه پرتونم دارند و تنها در ام.بی.کی است که می توانید قیمت های ارزان تر هم پیدا کنید. ام.بی.کیMBK که مخفف نام Mahboonkrongاست، بزرگترین فروشگاه بانکوک و یکی از بزرگترین ها در آسیاست که در سال ۱۹۸۵ ساخته شده و دارای هشت طبقه با بیش از ۲۰۰۰ مغازه و ۱۵۰ رستوران، هشت سالن سینما و سالن بولینگ است. این فروشگاه روزانه حدود ۱۰۵ هزار نفر بازدید کننده دارد و از این نظر نیز در تایلند بی مانند است.

در امتداد دیگر خیابان راما یکم، مراکز خرید سنترال ورلد پلازا Central World Plaza ، ورلد ترید سنتر World Trade Center ، زنZen و ایستن Isten همگی در یک مجموعه منسجم و زیبا قرار گرفته اند که از مهم ترین و بزرگترین فروشگاه های بانکوک به شمار می آیند و اجناس آنها از لحاظ کیفیت و قیمت مانند فروشگاه های سیام اسکوئر هستند. روبروی این مجموعه وسیع، مراکز خرید دیگری چون گیسورن پلازاGaysorn Plaza و نیز فروشگاه بیگ سی Big C واقع شده اند. بیگ سی نیز از جمله فروشگاه هایی است که اجناس متنوع با قیمت بسیار مناسب دارد.


از آنجا که خرید در بانکوک به چند منطقه مشخص محدود نمی شود، می توان به فروشگاه های زنجیره ای رابینسون Robinsonو سنترال Central اشاره کرد که چندین شعبه درمناطق مختلف بانکوک از جمله در خیابان های سیلوم Silom و سوخوم ویت Sukhumwitدارند و دارای اجناس متنوع با کیفیت بالایی هستند. هم چنین فروشگاه کارفور Carrefourrr در خیابان راما چهارم، مراکز خرید خیابان های سیلوم و سوراونگ Surawong شامل سیلوم کامپلکس، یونایتد سنتر، سیلوم پلازا ، جیم تامپسون و فودلند Foodland از جمله دیگر محل های مناسب برای خرید هستند. علاوه بر اینها بازار شبانه سوان لوم Suan Lum Night Bazaar نیز در فضای آزاد و ساعات پایانی شب می تواند گزینه خوبی برای خرید باشد

هاست لینوکس
 

hostcode

عضو جدید
ساحل همیشه شلوغ لائم سینگ پوکت تایلند

ساحل همیشه شلوغ لائم سینگ پوکت تایلند

ساحل همیشه شلوغ لائم سینگ پوکت تایلند


در تور پوکت

این ساحل زیبا در جزایر غربی شهر پوکت واقع شده است . برای هر بیینده این مکان شگفت انگیز می باشد . این ساحل زیبا در شمال پاتونگ قرار گرفته است . هنگامی که از دور به این ساحل نگاه می کنید ، شادی و نشاط عجیبی در ان می بینید . هر فردی برای خود در لب ساحل مشغول انجام کاری می باشد . درختان تنومند به فاصله چند متر از کنار ساحل سر برافراشته شده اند . هر آنچه از زیبایی برای یک منطقه می تواند در نظر گرفت ، در ساحل لائم سینگ یافت می شود . در این محل نباید به هیچ وجه عکس گرفتن را فراموش کنید . شما باید لحظه به لحظه آن را به ثبت برسانید تا بتوانید از آن خاطرات واضح و روشنی را به یادگار داشته باشید . این ساحل از جمله ساحل های کوچک پوکت می باشد .
در جزایر غربی پوکت می‌توانید به سراغ لائم سینگ بروید، این ساحل در شمال پاتونگ قرار گرفته است و قطعا قطعه‌ای از بهشت است كه در زمین جا مانده است. ساحل «آواز شیر»، خلیجی است کوچک و منحنی شکل بین سواحل کامالا و سورین با پرتگاه‌های سخت در صخره‌های پوشیده از درخت که جزو زیباترین جاذبه‌های پوکت به شمار می‌آید. این ساحل زیبا که طولی برابر با ۱۵۰ متر دارد با درختان نخل احاطه شده است. به دلیل کوچک بودنش، این ساحل در فصول توریستی شلوغ می‌شود اما در فصل‌هایی که تعدد مسافر کمتر است بسیار خلوت و کاملا ایده آل است.

در فصل توریست این مکان پر از گردشگر خواهد شد و سر وصدای عجیبی در این مکان بلند می شود اما در سایر زمان ها این مکان کمی خلوتر می شود و به منطقه ای ایده آل برای گردشگری و توریستی تبدیل می شود . اگر اهل هیجان فراوان می باشید می توانید در این ساحل به کار های مهیجی روی بیاورید . جت سواری می تواند یکی از کار های لذت بخش در این ساحل باشد . اگر از آب نمی ترسید و هراسی از آن ندارید می توانید لباس غواصی بپوشید و به دنیای زیر آب سفر کنید . در این مکان می توانید انواع ماهی ها و گونه های مختلف از مرجان ها را مشاهده کنید . می توانید تجهیزات آماده کنید و به درون جنگل های پشت سرتان بروید و کمی در آن جا ماجراجویی کنید . تور پوکت برای همه نوع افراد تفریح و سرگرمی دارد . شما کسی را پیدا نمی کنید که از این تور خسته شده باشد . بسیاری از توریستان بارها به این مکان سفر کرده تا بتوانند باری دیگر هیجانات قبلی خود را در این مکان تکرار کنند .
خرید هاست
 

hostcode

عضو جدید
مراکز خرید و فروشگاه سنترال فستیوال پوکت تایلند

مراکز خرید و فروشگاه سنترال فستیوال پوکت تایلند

مراکز خرید و فروشگاه سنترال فستیوال پوکت تایلند


در تور پوکت

سنترال فستیوال کمی با مرکز شهر فاصله دارد ولی خیلی هم دور نیست.
رکز خرید سنترال فستیوال (Central Festival)، بزرگ‌ترین مرکز خرید در شهر پوکت است و 300 فروشگاه با کالاهای دارای برند، صنایع دستی تایلندی و وسایل الکترونیکی دارد.
یکی از بهترین و زیباترین چیزهایی که خوب است از پوکت بخرید، دستبندها و گردنبندهای سنگی با رنگ‌های درخشان‌شان است. اگر به درد خودتان نمی‌خورد، حداقل سوغاتی خوبی است، برای مشابه‌شان در ایران حداقل باید ده برابر پول بدهید.
در حومه شهر پوکت واقع شده، شما برای رفتن به آنجا نیاز به یک تاکسی خواهید داشت. برای صنایع دستی تایلندی، یک سازمان وجود دارد که توسط دولت حمایت می‌شود . این کار بخاطر تشویق مردم قبیله‌ها و روستاها برای تولید کالاهای سنتی در دهکده‌ها و دریافت سود بطور مستقیم است.
فروشنده‌ها غرفه‌های خود را حدود ساعت 30/18 باز می‌کنند و تا ساعت 23 به کار ادامه می‌دهند. بهترین خریدهای ارزان و خوب در اینجا صورت می‌گیرد: لباس‌ها، تجهیزات ورزشی، ساعت‌ها، سوغات‌ها، چمدان و برخی از بهترین کپی‌هایی که شما می‌توانید پیدا کنید
فروشگاه در انتهای جنوبی پاتونگ، پشت سر هتل Holiday Inn واقع شده است. تمام تفریح‌گاه‌ها یک فروشگاه شبانه دارند، اما بزرگ‌ترین آنها در پاتونگ واقع است.

هاست ایران
 

siteaysham

عضو جدید
تور سریلانکا،تور ارزان سریلانکا،قیمت تور سریلانکا،سریلانکا

تور سریلانکا،تور ارزان سریلانکا،قیمت تور سریلانکا،سریلانکا

تور سریلانکا،تور ارزان سریلانکا،قیمت تور سریلانکا،سریلانکا


آژانس آیشم مجری مستقیم تور سریلانکا،قیمت تور سریلانکا،افرهای سریلانکا،افر سریلانکا،سریلانکا،بنتوتا،کلمبو،بهتربن تورسریلانکا،تور ارزان سریلانکا،سریلانکا است.
تور سریلانکا


سفر به سریلانکا


تور سریلانکا سفری جذاب و به یاد ماندنی برای گردشگران را به ارمغان می آورد. سرزمین سریلانکا درجنوب شبه قاره هند قرار گرفته و به صورت جزیره ای که به اشک هندوستان معروف است در نزدیک خط استوا با آب و هوایی گرمسیری قرار گرفته است.


تور سریلانکا به عنوان جذابیت ترین مقصد سفر در نمایشگاه گردشگری چین درسال 2016 میلادی انتخاب شد.
طبیعت بکر، مزارع چای، گیاهان دارویی، مزرعه لاک پشت ها، گله فیلها از دیگر جاذبه های این سرزمین است. از مهمترین شهرهای سریلانکا میتوان از بنتوتا، کلمبو، کندی نام برد.
جزیره کوچکی است به شکل یک قطره آب در جنوب هندوستان و احاطه شده با اقیانوس هند که از قدیم الایام به دلیل داشتن سنگ های قیمتی معروف بوده است ولی امروزه در همه جای دنیا این کشور را نه به خاطر سنگ های قیمتی آن بلکه با چای معروف سیلان می شناسند. سیلان نامی است که در دوره استعمار آیشم این کشوربه دست انگلیسی ها بر آن نهاده بودند و امروزه این نام معروف ترین چای در دنیاست .اما از نام های دیگر این سرزمین می توان به سرن دیب یا سران دیب که اعراب آن را به این نام می شناخته اند اشاره کرد در ضمن کلمه سرندی پیتی (serendipity) به معنای خوشبختی یا به دست آوردن نعمت و منفعتی غیر منتظره از همین نام نشات گرفته است. این کشور در شمال غربی از طریق منطقه ایی به نام پل آدم به هندوستان متصل شده است. این کشور در4 فوریه سال48 19 توانست از استعمار انگلیس رهایی یابد و این روز به نام روزاستقلال در سریلانکا شناخته می شود.
تور سریلانکا به دلیل مسافت نسبتا کوتاه با کشور ایران و نرخ پایین هتل ها، از جمله تورهایی است که با هزینه ای بسیار مناسب میتوان سفری جذاب را فراهم آورد.
از آنجا که فصول این سرزمین تور هند در مجموع دو فصل بارانی و بدون باران (یا بهتر است بگوییم کم باران) را در بر می گیرد پس به طور طبیعی زمانی که بارانی نیست (فصل خشک) مناسب سفر به این سرزمین است، بهترین زمان برای بازدید از مناطق ساحلی غرب و مناطق کوهستانی این جزیره از ماه دسامبر تا ماه مارس و برای بازدید ازمناطق باستانی یعنی قسمت شمال و مرکز و قسمت های شرقی از آپریل تا سپتامبر است.
 

hostcode

عضو جدید
کشتی تفریحی در تور بانکوک تایلند

کشتی تفریحی در تور بانکوک تایلند

کشتی تفریحی در تور بانکوک تایلند


در تور بانکوک

سفر با کشتی بر روی رودخانه چائوپرایا در بانکوک تایلند روش جالبی برای دیدن جاذبه های ونیز شرق می باشد. این رودخانه دارای کانال های بسیاری نیز می باشد. صرف شام بر روی کشتی گراند پرل در فضای آرام این رودخانه زیبا و به دور از هیاهو و شلوغی بانکوک، تجربه ای بسیار زیبا و به یاد ماندنی برای مسافران تور تایلند است. این کشتی زیبا شامگاه از لنگرگاهریورسیتی " River Cityyy" حرکت کرده و پس از صرف شام با نور شمع وبا گذر از مناظر زیبا و عبور از زیر پل رامای هشتم دور زده و به لنگرگاه باز می گردد.
خرید هاست

 

hostcode

عضو جدید
رستوران های معروف بانکوک

رستوران های معروف بانکوک

رستوران های معروف بانکوک در تور تایلند


در تور بانکوک

رستوران مزالونا در هتل لبوا

هتل مزالونای بانکوک یک رستوران واقعا استثنایی در طبقه‌ی ۶۵ برج «کلوپ» در لبوا است. منوی این رستوران مشهور است که شامل جدیدترین غذاهای بین المللی است که توسط یک سرآشپز بسیار خوب پخته می‌شوند. رستوران مزالونا یک رستوران گران‌قیمت است اما اگر بخواهید برای یک مناسبت کسی را شگفت‌زده کنید، این رستوران جای مناسبی است. رستوران چشم‌انداز بسیار زیبایی بر شهر دارد و سرویس‌دهی بسیار مناسبی دارد؛ گارسون‌ها کت شما را می‌گیرند و آویزان می‌کنند، جزییات قیمت‌ها در منو درج شده است، نور کم در فضا طراحی شده که از زیبایی چشم‌انداز تماشایی شهر کاسته نشود. سرآشپز «Ryuki Kawasaki» غذاهایی بسیار خوشمزه و چشم‌نوازی را تهیه می‌کند. این رستوران از سه‌شنبه تا یکشنبه از ساعت ۶ عصر تا ۱ شب باز است.
رستوران سیامی ایسایا

رستوران سیامی ایسایا یک رستوران تایلندی جذاب است که در نزدیکی خیابان کوچکی به نام «جاده‌ی رامای چهارم» قرار دارد، حتی با نقشه هم پیدا کردن این رستوران کمی دشوار است. این رستوران در وسط یک باغ بسیار زیبا و سرسبز قرار گرفته است و ساختمان چوبی آن، با ایوان‌ها و پله‌های قدیمی و چوبی، قدمتی ۱۰۰ ساله دارد که حال و هوای عاشقانه به آن داده و برای ناهار یا شام دو نفره بسیار مناسب است. این رستوران با خدمات استثنایی و داشتن آشپز ماهری به نام «Ian Kittichai» به یک رستوران برجسته تبدیل شده است.
با رانندگی در خیابان‌های تنگ «Klong Toey» به یک خانه‌ی دو طبقه می‌رسید که باغ گرمسیری بسیار زیبایی دارد و مشتریان می‌توانند قبل از صرف غذا، نوشیدنی میل کنند. می‌توانید قبل از صرف غذا در این خانه پرسه بزنید و جاهای مختلف آن را ببینید. طبقه‌ی همکف از دو قسمت تشکیل شده است: سالن غذاخوری داخل خانه وایوانی بزرگ و دلپذیر در فضای باز. طبقه‌ی دوم هم چند سالن کوچک و اتاق غذاخوری خصوصی دارد که به مهمانی‌ها اختصاص داده شده است. در این رستوران مبل چوبی و مخملی قرار دارد که شما را به ۱۰۰ سال پیش می‌برد و آن دوران را به چشم خود می‌بینید و احساس می‌کنید. لوازم موجود در سالن غذاخوری نیز ترکیبی از لوازم کلاسیک و مدرن است. منو نیز هم به زبان تایلندی نوشته شده است و هم به زبان انگلیسی. اگرمی‌خواهید طعم‌های جدید امتحان کنید، پس بهتر است پیشنهاد ویژه‌ی سرآشپز را سفارش دهید. تمامی غذاهای این رستوران عالی هستند. اگر به این رستوران رفتید، حتما از دسرهای سنتی و خوشمزه‌ی تایلندی آن هم سفارش دهید. در آخر هم خدمتکار یک جعبه‌ی چوبی کوچک می‌آورد که شامل کلوچه و چند شکلات است که در شاخه‌ی درخت پیچیده شده‌اند. کارکنان این رستوران بسیار مودب هستند و به خوبی انگلیسی صحبت می‌کنند. این رستوران همه روزه از ساعت ۱۱ و نیم صبح تا ۳ بعدازظهر و از ۶ عصر تا نصف شب آماده‌ی خدمت‌رسانی به مشتریان است.
رستوران لودو

رستوران لودو در بهشت غذاهای خوب، «سیلوم» قرار دارد و غذاهای باکیفیت و خلاقانه‌ای ارائه می‌دهد. دو جوان ماهر تایلندی سرآشپزهای این رستوران هستند که تکنیک‌های خاصی را در آشپزی به کار می‌برند. علی‌رغم اسم فرانسوی این رستوران، این رستوران به هیچ وجه رستوران فرانسوی نیست! لودو در زبان تایلندی به معنای «فصل» بوده و طبقه‌بندی منوی آن کمی دشوار است. این رستوران نتیجه‌ی یک دوستی قدیمی دوران دبیرستان دو جوان است که سال‌ها در رستوران‌های معتبر آمریکا کار کرده‌اند. این سرآشپزها اهل تایلند و بزرگ‌شده‌ی بانکوک هستند اما مدرک خود را از دانشگاه‌های آمریکا دریافت کرده‌اند. پیدا کردن آدرس این رستوران کمی دشوار است چون به تازگی افتتاح شده است. رستوران لودو دکوراسیون زیبا و جذابی دارد و کارکنان و سرآشپزهای آن هم بسیار خوب و دوستانه رفتار می‌کنند و به زبان انگلیسی تسلط کامل دارند. نکته‌ای که باید به آن دقت کنید این است که رستوران لودو در موقع ناهار و شام کاملا متفاوت است و با این که در هر دو وعده غذاهایش بسیار خوشمزه هستند، اما منوی کاملا متفاوتی دارند. در هر مورد قیمت‌های زیاد گران نیست. در این رستوران از تمام ایام هفته به جز یکشنبه، به روی مشتریان باز است.
رستوران ایت می

این مکان هم یک گالری است و هم یک رستوران که غذاهای بین المللی با کیفیت عالی و دسرهای بسیار خوشمزه عرضه می‌کند. در این رستوران همه چیز تازه است؛ نمایشگاه‌های هنری عوض شده و جای خود را به نمایشگاه جدید می‌دهند، منو خلاقانه است و کارکنان لباس‌های متفاوت می‌پوشند. این رستوران ترکیب عالی یک غذاخوری باکیفیت و راحت و فضایی مجلل است. رستوران ایت می در ساختمان سفید رنگ ۲ طبقه قرار دارد و به راحتی قابل تشخیص است و اطراف آن گیاهان بلند در گلدان‌های بزرگ قرار گرفته‌اند. در طبقه‌ی بالا سالن غذاخوری با یک تراس کوچک وجود دارد. بهترین مکان برای نشستن در این ساختمان، بالکن آن است که توسط چوب‌های خیزران سبز احاطه شده و موسیقی که در طبقه‌ی پاسسن نواخته می‌شود، به گوش می‌رشد. دکور رستوران مدرن و ساده است و عکس‌ها و نقاشی‌ها روی دیوار خودنمایی می‌کنند. منوی این رستوران هر روز عوض می‌شود اما مطمئن باشید که در منو چیزی پیدا خواهید کرد که باب میل شما باشد. رستوران ایت می از ساعت ۳ بعدازظهر تا ۱ شب آماده‌ی پذیرایی از میهمانان خود است.
رستوران آتلیه دو ژوئل غوبوشون بانکوک

این رستوران در سال ۲۰۱۵ افتتاح شد و از رستوران‌های زنجیره‌ای بین المللی مشهور در تایلند است که شوکی بزرگ به رستوران‌های این شهر وارد کرد. سرو غذاهای فرانسوی با تمرکز بر ترکیب طعم، بافت و سبک از ویژگی‌های این رستوران است که صاحب آن را (ژوئل غوبوشون) را «سرآشپز قرن» لقب داده‌اند! اگرچه صاحب رستوران خود در آشپزخانه نیست اما یک سرآشپز ماهر دیگر در آن کار می‌کند که چشیدن طعم غذاهایش می‌تواند مزه‌ی به یادماندنی را برایتان به ارمغان آورد. در این رستوران صندلی‌ها اطراف یک آشپزخانه‌ی بزرگ چیده شده‌اند و احساس راحتی خاصی به انسان می‌دهد. دکوراسیون آن بسیار مدرن و شیک بوده و در طراحی آن از چوب‌های قرمز و سیاه استفاده شده است. غذاهای این رستوران طعم‌های متفاوت را طوری باهم ترکیب می‌کند که در بشقاب تمامی آن‌ها در غالب یک طعم بی‌نظیر ارائه می‌شود. برای تهیه‌ی غذاها از مواد محلی استفاده می‌شود و با خوردن غذا در این رستوران تجربه‌ی طعم غذایی بی‌نظیر را خواهید داشت. شما هر روزه می‌توانید از ساعت ۱۱ و نیم تا ۲ و نیم برای صرف ناهار و از ساعت ۶ و نیم عصر تا ۱۰ و نیم شب برای صرف شام به این رستوران بروید.
رستوران بولان

رستوران بولان یک رستوران شگفت‌انگیز تایلندی است که چندین سال است که در لیست بهترین رستوران‌های غذاهای تایلندی بانکوک قرار گرفته است. غذاهای این رستوران بسیار مشهور هستند و بر طبق رسپی‌های قدیمی تایلند تهیه شده اما به سبک مدرن و اروپایی عرضه می‌شوند. خوشبختانه دو سرآشپز ماهر و معروف این رستوران، به غذاهای ناب تایلندی هنوز هم تعد دارند. منوی ناهار رستوران ثابت بوده و قیمت‌ها روی آن درج شده است. ساختمان این رستوران بازسازی شده و بزرگتر از رستوران قبلی است و با پیشرفت هایی که داشته، در تلاش است با غذاهای محلی و روستایی تایلند، «بولان» را به یک نام تجاری و برند تبدیل کند. هنگام ورود به رستوران یم باغچه‌ی کوچکی را می‌بینید که در آن ادویه، رب ، سس و روغن به فروش می‌رسد (رستوران بولان به فلسفه‌ی استفاده از مواد ارگانیک و محلی متعهد است که نه تنها به طعم عالی اهمیت می‌دهند، بلکه حمایت از کشاورزان محلی را نیز مد نظر دارد.). رستوران بولان از ساعت ۱۲ تا ۲ و نیم ظهر برای صرف ناهار و از ساعت ۶ عصر تا ۱ شب برای صرف شام باز است.
رستوران المنتز در هتل اکورا پرستیژ

صرف شام در رستوران المنتز واقعا یک تجربه‌ی به یاد ماندنی است. این رستوران شیک، در یک فضای آرام، آشپزخانه‌ای باز و یک تراس زیبا، غذاهای استثنایی بین المللی سرو می‌کند. عملکرد این رستوران عالی است و بدون هیچ ادعایی در شهر به ارائه‌ی غذاهای باکیفیت می‌پردازد. رستوران المنتز در طبقه‌ی بیست و پنجم هتل اکورا پرستیژ بانکوک قرار دارد و دسترسی به آن بسیار آسان است. دکوراسیون این رستوران مدرن است و دیوارهای چوبی با چراغ‌های نئونی بنفش دارد. در مقابل آشپزخانه‌ی باز آن، میز سرآشپز قرار گرفته است که حدود ۸ میز در اطراف آن وجود دارد. طراحی رستوران المنتز به‌ گونه‌ای است که برای افراد مختلف، میزهای متفاوت در نظر گرفته است، برای مثال کسانی که می‌خواهند در جای دنج و بدون دید غذا بخورند، میز جداگانه‌ای در نظر گرفته شده است. اگر برای شام به دنبال غذای باکیفیت و لذیذ می‌گردید، رستوران المنتز شما را ناامید نخواهد کرد. به دلیل این که این رستوران در هتل اکورا قرار گرفته، غذاهای ژاپنی هم در منوی آن جریان دارند. این رستوران چشم‌انداز زیبایی به شهر دارد که می‌توانید موقع غذا خوردن نمای زیبایی را از بانکوک مشاهده کنید.
رستوران گاگان بانکوک

رستوران گاگان بانکوک یک رستوران منحصر به‌فرد هندی است که در خیابان ساکت و آرامی به نام «لانگ سوآن» قرار دارد و در سال ۲۰۱۰ افتتاح شده است. این رستوران در ساختمانی سفید واقع شده که پشت درهای آن غذاهای خوشمزه‌ی هندی منتظر شما است که توسط آشپز ماهری طبخ شده که گواهی‌نامه‌های معتبر بین المللی دارد و در رستوران‌های بزرگ اروپایی آشپزی کرده است. ۲ طبقه‌ی این ساختمان به طور کامل در اختیار رستوران است و در هر دو طبقه میز و صندلی چیده شده است. صندلی‌های پرطرفدار در سمت چپ خانه قرار دارند که پنجره‌ای به آشپزخانه باز می‌شود و می‌توانید کار تیم آشپزی را ببینید. رستوران شکل اصلی خانه را حفظ کرده و فضای بسیار مناسبی برای صرف یک شام عاشقانه است. تراس هم با چراغ‌های بنفش نئونی تزیین شده و بسیار شیک است. تیم آشپزی با عشق و شور آشپزی می‌کنند و در راستای افزایش دانش مشتریان درباره‌ی غذای هندی نیز تلاش می‌کنند. اگر در زمان خلوت به رستوران بروید، حتی می‌توانید برای چند دقیقه وارد آشپزخانه شوید و مراحل کار آشپزی آن‌ها را ببینید. اگر به تایلند سفر کردید و دلتان غذای تند و پرادویه‌ی هندی خواست، می‌توانید از ساعت ۱۲ و نیم تا ۲ و نیم ظهر برای صرف ناهار و از ساعت ۶ عصر تا ۱۲ شب برای صرف شام به رستوران گاگان بروید.
رستوران ناهم در هتل مدتروپوایتان

این رستوران همواره جزو بهترین رستوران‌های جهان قرار می‌گیرد که غذاهای تایلندی با رسپی‌های باستانی سرو می‌کند و تمرکز آن روی طعم، بافت و کیفیت مواد تشکیل‌دهنده‌ی غذا است. اگر برای اولین بار به تایلند و بانکوک می‌روید، برای صرف غذای تایلندی حتما به این رستوران بروید تا طعم واقعی این غذاها زیر دندانتان مزه کند. این رستوران در طبقه‌ی اول هتل متروپولیتان قرار دارد و دکوراسیون آن تلفیقی از ستون‌های آجری تایلندی رنگ‌های آبی و طلایی بوده و کف زمین نیز چوبی است. اتاق‌های غذاخوری خصوصی نیز در این رستوران وجود دارد که مناسب برای افرادی است که دوست دارند هنگام غذا خوردن در محیطی دنج و آرام باشند. علاوه بر صندلی‌های درون رستوران، کنار استخر هتل نیز میز و صندلی چیده‌اند. علاوه بر غذاهای اصلی خوشمزه و سوپ‌های متنوع، انواع مختلفی از سالادهای خوشمزه و خوش‌رنگ در منو وجود دارد و کسانی که دوست دارند در سالاد گوشت قرمز یا ماهی داشته باشند، می‌توانند از سالادهای هندی ان که شامل میگو، ماهی مرکب، گوشت یا نارگیل برشته شده هستند۷ سفارش دهند. این رستوران همه روزه از ساعت ۱۲ تا ظهر و ۷ عصر تا ۱۰ و نیم شب آماده‌ی ارائه‌ی خدمت و سرو غذا برای مشتریان است.
رستوران سرابوآ

این رستوران یکی از رستوران‌های مدرن تایلندی است در بانکوک است که غذاهایی سرو می‌کند که شاید تاکنون ندیده‌اید! غذاهای خوشمزه‌ ان بسیار زیبا و چشم‌نواز هم هستند. این رستوران در طبقه‌ی همکف هتل فوق‌العاده لوکس «Siam Kempinski» قرار گرفته است و با چوب درخت ساج و تزیینات تایلندی و یک دریاچه‌ای از نیلوفر آبی تزیین شده است. پرطرفدارترین میز و صندلی در این رستوران زیر سقف چوب ساج زیبای کنده‌کاری شده، در سمت چپ رستوران قرار دارد که جایی بسیار دنج است. در رستوران سرابوآ غذاهای سنتی به شکل بسیار زیبایی سرو می‌شود. یکی از چیزهایی که در این رستوران باید امتحان کنید، فیله گوشت گاو کبابی است که با ریحان تایلندی، سس مخصوص و تمبر هندی درست می‌شود. سوپ‌های خوش عطر و طعم و ادویه‌دار تایلندی نیز از جمله پیش‌غذاهایی است که حتما باید بچشید. از دسرهای رستوران بواسوآ هم نمی‌توان گذشت. این رستوران از ساعت ۱۲ تا ۳ ظهر و ۶ عصر تا ۱۱ شب به ارائه‌ی غذاهای اصیل تایلندی می‌پردازد.
رستوران فرانسوی لونوغماندی در هتل ماندارین شرقی ریورساید

این رستوران نیز یکی از بهترین رستوران‌های بانکوک است که ۴۰ سال پیش افتتاح شده است. وقتی به این رستوران قدم می‌گذارید، با فضایی بسیار زیبا و شیک مواجه می‌شوید که فرش زیبا در آن پهن کرده‌اند. تمام مواد اولیه‌ی غذاهای پخته شده در این رستوران از فرانسه وارد می‌شود. سرآشپز این رستوران که فرد بسیار مشهور و استاد آشپزهای ماهر است، می‌گوید که اگر محصولات فرانسوی نداشته باشید، نمی‌توانید غذای فرانسوی درست کنید. اگر عاشق رستوران‌های لوکس و غذاهای فرانسوی هستید، می‌توانید همه روزه به جز روزهای یکشنبه، از ساعت ۱۲ الی ۴ ظهر و از ۷ عصر تا ۱۰ شب می‌توانید به این رستوران آمده و یک وعده‌ی غذایی مجلل را تجربه کنید.
هاست ایران
 
بالا