بیمه اشخاص

asia2494

عضو جدید
یکی از مهم ترین اندیشه های هر شخص در زندگی فردی و اجتماعی ، ایجاد شرایط مطلوب برای تامین آتیه و پیشگیری از عواقب نا مطلوب حوادث ناخواسته به منظور نیل به آرامش خاطر است. عدم وجود پشتوانه های موثر در مواجهه با حادثه های غیر منتظره ، اغلب موجب نا امیدی میشود و گاهی امواج سهمگین حوادث ، چنان ویران کننده است که انسان را تا مرز نیستی سوق میدهد. هدف از تکاپوی مداوم انسان در مسیر پرفراز و نشیب زندگی ، دستیابی به شرایط مطلوب و مطمئن به منظور غلبه بر مشکلات و رسیدن و ماندن در ساحل امن و آرامش است. بیمه یکی از ابزارهایی است که بشر برای تحقق این اهداف فراهم آورده است. در میان انواع بیمه های زندگی ، بیمه عمر و پس انداز از جمله بیمه نامه هایی است که آثار اقتصادی بسیار سودمندی را برای افراد و جامعه ایجاد می نماید.
بیمه های عمر زمانی انفرادی
در بیمه عمر زمانی که حیات شخص بیمه شده در طول مدت معین بیمه می‎شود تعهد بیمه گر عبارتست از پرداخت سرمایه بیمه به ذینفع بیمه نامه در صورت فوت به هر علت بیمه شده در طول مدت بیمه.

بیمه عمر مانده بدهکار
پوشش بیمه عمر مانده بدهکار شامل خطر فوت به هر علت وام گیرندگان می‎باشد که در صورت فوت آنان مانده وام در زمان فوت به بیمه گذار پرداخت می گردد.
معمولاً این پوشش را مؤسسات مالی و اعتباری نظیر بانکها و صندوقها جهت وام گیرندگان خود تهیه می نماید.

بیمه نامه حوادث شخصی
بیمه نامه حوادث شخصی خطرات ذیل را در صورت حادثه پوشش می‎دهد.
۱- پوششهای اصلی بیمه حادثه شخصی شامل فوت، نقص عضو و از کار افتادگی کامل و دائم می‎باشد.
۲- پوشش تبعی و یا تکمیلی، شامل: هزینه های پزشکی، پوشش بیمه حوادث خانواده (جهت همسر و فرزندان بیمه شده)، پوشش زمین لرزه و … می‎باشد.

بیمه نامه عمر و پس انداز
براساس این بیمه نامه همه افراد می توانند با در نظر گرفتن توان مالی خویش، پوشش دلخواه خود را با سرمایه مورد نظر انتخاب نمایند
برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کیک نمایید.

بیمه مسافرین عازم به خارج از کشور
بیمه جهت رفاه حال هموطنانی که قصد عزیمت به خارج از کشور را دارند با دو شرکت امداد رسان آکسا و مفری قرارداد همکاری دارد. این بیمه نامه با مجموعه ای از تعهدات متعدد ، امنیت خاطر مسافران عازم به خارج ازکشـور را به ارمغان می آورد.البته لازم به ذکر است که جهت دریافت ویزا از بسیاری ار کشور ها داشتن این بیمه نامه الزامی میباشد.از جمله تعهدات این بیمه نامه به موارد ذیل میتوان اشاره نمود: پپرداخت هزینه های پزشکی، حمل و نقل پزشکی، ارجاع پزشکی، پرداخت هزیــــنه فوریت های دندانپزشکی به استثناء پرکردن قطعی و پروتز، بازگرداندن جسد درصورت فوت بیمه شده به کشور مقصد، کمک های حقوقی، عیادت ضـروری از ایران و هزینه های تبعی، درخواست کمک برای رفع مشکلات، بازگرداندن کودکان، ارسال پیامـــهای فوری، مراجعت غیرمنتظره به کشورمحل سکونت، اعزام دارو، تاخیر حرکت هواپیما، بازیابی چمدانهای مفقود شده، عدم تحویل چمدانهای کنترل شده، حواله وجه نقد، فقدان گذرنامه (گواهینامه رانندگی و شناسنامه) بیمه گذار در خارج از کشور

بیمه درمانی گروهی
به منظور حمایت از افراد جامعه در زمینه جبران هزینه های درمانی ناشی از بیماری و حادثه بیمه ای را تحت عنوان بیمه درمان بصورت گروهی و جهت گروه های بالای پنجاه نفر ارایه می نماید. بدین رو شرکت ها و موسساتی که تحت پوشش سازمان بیمه تأمین اجتماعی، خدمات درمانی کارکنان دولت و یا سایر سازمانهای مشابه هستند می‎توانند با خرید این بیمه کارکنان خود و افراد تحت تکفل را که شامل همسر، فرزندان و والدین تحت تکفل آنان می باشد، تحت پوشش قرار دهند.
 

Similar threads

بالا