بهترین نرم افزار مدیریت پسورد برای حرفه ای ها

rouzbeh..

عضو جدید
معمولاً حفظ کردن پسورد های پیچیده برایمان سخت است و به همین دلیل ترجیح می دهیم از پسورد های ساده استفاده کنیم که به همین دلیل امکان هک شدنمان افزایش می یابد.
نرم افزار مدیریت پسورد LastPass


LastPass

نرم افزار مدیریت پسورد LastPass، یکی از کامل ترین نرم افزار های مدیریت پسورد به شمار می رود و استاندارد های سطح بالایی در آن به کار رفته است. در این نرم افزار، امکاناتی نظیر Vault (گاوصندوق)، Password Generator (ایجاد کننده پسورد) و Form Filler در نظر گرفته شده که قادر می باشید پسورد های قوی و چندین کاراکتری ایجاد کنید. همچنین این نرم افزار قابلیت auto-login را برای شما در نظر گرفته است.
امکانات دیگری همچون بررسی میزان ضعف رمز های عبور ذخیره شده و امکان تغییر رمز های عبور، تنها با یک کلیک ساده برای شما در نظر گرفته شده است.
در صورتی که این نرم افزار را بر روی مرورگر خود نصب کنید، زمانی که برای بار اول وارد یک وب سایت شوید، افزونه LastPass از شما می خواهد تا نام کاربری و رمز عبور خورد را وارد کنید و آن را ذخیره نمایید. زمانی که برای دومین بار به وب سایت مورد نظر برگردید، یک آیکون کوچک در قسمت login برای شما به نمایش در می آید که نشان دهنده تعداد حساب های کاربری ذخیره شده توسط شما می باشد. می توانید با یک کلیک ساده، نام کاربری مورد نظر خود را برای ورود امن به وب سایت مد نظر انتخاب نمایید.
یکی دیگر از قابلیت های فوق العاده این نرم افزار مدیریت پسورد، امکان تعویض پسورد به صورت خودکار می باشد. با استفاده از این قابلیت می توانید به جای وارد شدن به حساب خود به منظور تغییر پسورد، این کار را بر عهده نرم افزار LastPass قرار دهید. لازم به ذکر است که این نرم افزار، به صورت رایگان برای تمام پلتفرم های مختلف ویندوز مانند لینوکس، مکینتاش و ویندوز قابل استفاده می باشد.
نرم افزار مدیریت پسورد Dashlane


Dashlane

میزان زیادی از محبوبیت نرم افزار مدیریت پسورد Dashlane، به وسیله نسخه دسکتاپ آن به دست آمده است. این نرم افزار برای مرورگر های پر استفاده، افزونه دارد که می توانید از آن استفاده نمایید. این نرم افزار در نسخه دسکتاپ، اکانت های شما را به صورت منظم درون یک لیست قرار می دهد.
لازم به ذکر است که این نرم افزار برای افزایش امنیتتان، پیشنهاد های مناسبی به شما ارائه می دهد. به عنوان مثال، پیامی برایتان به نمایش می گذارد که پسورد شما در شبکه اجتماعی فیسبوک ضعیف است و می توانید با یک پسورد قوی تر، امنیت خود را به میزان ۵ درصد افزایش دهید.
نرم افزار مدیریت پسورد Dashlane، بر روی تمام دستگاه ها به صورت رایگان قابل استفاده است و قابلیت همگان سازی رمز های عبور را دارد.
[h=2]نرم افزار مدیریت پسورد True key[/h]
True key

یکی از بزرگ ترین مشکل هایی که در نرم افزار های مدیریت پسورد وجود دارد این است که می بایست پسورد master را به خاطر داشته باشید و در صورتی که یک روز آن را فراموش نمایید، امکان دسترسی به تمام رمز های عبور خود را از دست خواهید داد. نرم افزار مدیریت پسورد True key، به شما این امکان را می دهد تا با به کار گیری روش های خاص و ویژه، وارد حساب های کاربری خود شوید.
این روش منحصر به فرد با توجه به اینکه از چه نوع دستگاهی استفاده می کنید، می تواند شامل تشخیص چهره، استفاده از یک دستگاه دیگر و یا تشخیص اثر انگشت باشد. شما می توانید در این نرم افزار از روش های احراز هویت مختلف برای داشتن امنیت بیشتر استفاده نمایید.
زمانی که وارد این نرم افزار می شود، متوجه شباهت نحوه عملکرد آن با نرم افزار های مدیریت پسورد دیگر خواهید شد. شما می توانید به وسیله یک LaunchPad قابل تنظیم، به تمام اکانت های خود، دسترسی داشته باشید.
لازم به ذکر است که با ویژگی Safe Note این نرم افزار می توانید هر نوع اطلاعات نوشتاری خود را به صورت کاملاً امن ذخیره نمایید. این نرم افزار برای ۱۵ بار استفاده به صورت رایگان در اختیارتان گذاشته می شود و سپس می توانید نسخه اورجینال آن را خریداری نمایید.
این نرم افزار به مدت ۳۰ روز رایگان می باشد و پس از گذشت این مدت می بایست نسخه اورجینال آن را خریداری نمایید.
 

Similar threads

بالا