بهترین راه مهاجرت به کانادا برای ایرانیان در سال 2024

yasin755

عضو جدید
کشور کانادا امروزه یکی از بهترین و محبوب‌ترین مقصدهای مهاجرتی نه فقط برای ایرانیان بلکه برای کل مردم جهان است. بیش از ۱۶۶ هزار نفر از جمعیت این کشور را ایرانیان تشکیل می‌دهند. داشتن مزایایی مانند رفاه اجتماعی بالا، نرخ بیکاری پایین، سهولت دریافت شهروندی و... بخشی از دلایلی است که باعث می‌شود مهاجرت به کانادا یکی از اهداف مهاجرتی کسانی باشد که قصد دارند به یک کشور خارجی بروند.

انواع روش‌های مهاجرت به کانادا برای ایرانیان

همانطور که در مقدمه هم به آن اشاره کردیم، مهاجرت به کانادا از روش‌های مختلفی امکان پذیر است. بنابراین شما باید نسبت به شرایط خودتان روش کم ریسک تری را انتخاب کنید. با هر روش قانونی که به کشور کانادا مهاجرت کنید پس از ۳ یا ۵ سال می‌توانید اقامت دائم این کشور را دریافت کنید. از جمله بهترین راه مهاجرت به کانادا برای ایرانیان عبارت‌اند از:



مهاجرت تحصیلی به کانادا

مهاجرت تحصیلی به کانادا بهترین راه مهاجرت به کانادا برای ایرانیان است. امروزه تحصیل در کشور کانادا یکی از بهترین روش‌هایی محسوب می‌شود که افراد متقاضی را به دریافت ویزای کانادا متصل می‌کند. از آنجایی که تعداد دانشگاه‌های برتر کشور کانادا زیاد است، بنابراین امکان تحصیل در هر رشته‌ای برای افراد متقاضی فراهم خواهد بود.



مهاجرت کاری به کانادا

مهاجرت کاری به کانادا هم یکی دیگر از بهترین روش‌های مهاجرت برای ایرانیان است که می‌تواند آن‌ها را به ویزای کانادا برساند. مهاجرت کاری به کشور کانادا در واقع ارزان‌ترین روش مهاجرت به این کشور به حساب می‌آید. با مهاجرت کاری به کانادا شما به درآمد کافی برای زندگی در این کشور دست پیدا می‌کنید و همچنین از امکاناتی مانند بیمه بهداشت درمانی نیز برخوردار خواهید شد. با استفاده از این روش می‌توانید همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال خود را به کانادا بیاورید.



مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌ گذاری

سرمایه گذاری در کانادا بهترین راه مهاجرت به کانادا برای ایرانیان است. اما با این حال اگر سرمایه مناسبی داشته باشید بهترین روش برای شما به حساب می‌آید. به این خاطر که میزان سرمایه گذاری در کانادا با توجه به منطقه‌ای که برای سرمایه ‌گذاری انتخاب می‌کنید متفاوت خواهد بود و همچنین شیوه‌های مختلفی هم دارد.

دو راه سرمایه گذاری در کشور کانادا خرید ملک و ثبت شرکت در این کشور است. همچنین می‌توانید از روش‌های سرمایه گذاری دیگری مانند اوراق پس انداز کانادا، گواهی سرمایه گذاری تضمینی، صندوق قابل معامله در بورس و... استفاده کنید.



مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ

اگر فرد خلاقی هستید که ایده‌های جسورانه و منحصر به فردی را به اجرا درمی‌آورید، مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ برای شما مناسب خواهد بود. برای مهاجرت به کانادا به وسیله استارتاپ شما به یک ایده قوی و با قابلیت اجرا در کشور کانادا، دانش زبانی حداقل نمره آیلتس ۵ تا ۵.۵ و چند سرمایه‌گذار احتیاج خواهید داشت.



مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج یکی دیگر از روش‌های مهاجرت به کانادا است. مهاجرت به وسیله ازدواج فارغ از جنسیت با کسی که ویزا یا کارت اقامت دائم کانادا را داشته باشد و یا شهروند این کشور به حساب آید می‌تواند یکی از روش‌های مهاجرت به کانادا باشد.



سخن پایانی

در این مقاله درباره بهترین راه مهاجرت به کانادا برای ایرانیان صحبت کردیم. کشور کانادا به عنوان یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای دنیا شناخته می‌شود که البته کمترین میزان نژادپرستی در آن مشاهده می‌شود. به همین خاطر افرادی که شغل مناسب خود را در این کشور پیدا کرده‌اند یا می‌خواهند در آنجا تحصیل کنند و پشتکار دارند، مهاجرت بودن آن‌ها به هیچ عنوان مانع پیشرفتشان نخواهد شد.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Similar threads

بالا