برگزاری مراسم «روز توسعه‌دهندگان سامسونگ» در MWC 2012

a_gadget

عضو جدید
سامسونگ، برای دومین سال پیاپی، مراسم «روز توسعه‌دهندگان» خود (Samsung Developer Day) را در MWC 2012 برگزار کرد. شعار «روز توسعه‌دهندگان» امسال، که بیش از ۵۰۰ توسعه‌دهنده در آن شرکت کردند، «یادگیری، اشتراک گذاری، شبکه» بود. موضوع اصلی این دوره نیز، ترویج نوآوری‌های پلتفرم‌های متن‌باز و پرداختن به سرویس‌های ارائه شده توسط سامسونگ، از جمله سیستم‌عامل Bada، بود.


در این مراسم، سامسونگ نسخه دوم کیت توسعه نرم‌افزار (SDK) برای S Pen را معرفی کرد. توسعه‌دهندگان می‌توانند به کمک کیت فوق، برنامه‌هایی طراحی کنند که از این قلم (که همراه با Galaxy Note عرضه می‌شود) پشتیبانی کنند. S Pen SDK 2.0 به برنامه نویسان امکان می‌دهد تا یک طرح رسم شده را به انیمیشن تبدیل کنند و یک صدای ضبط شده را هم روی آن میکس کنند. سامسونگ همچنین برنامه‌هایی را برای آشنایی بیشتر توسعه‌دهندگان با Bada 2.0 و ویژگی‌های اصلی آن تدارک دیده بود.


دو تن از سخنرانان شاخص این مراسم، سازندگان Soonr Scribble و Touchnote بودند. این دو برنامه، که برای Galaxy Note ساخته شده‌اند، در چند ماهه اخیر، موفقیت‌های زیادی را کسب کرده‌اند. بخشی که توسط این توسعه‌دهندگان و در زمینه تجربه کار با S Pen SDK ارائه شد، با توجه ویژه حضار روبرو گردید.


سامسونگ از یک طرح دو جانبه هم رونمایی کرد، طرحی که هم برای سامسونگ سود داشته باشد و هم برای توسعه‌دهندگان. در همین راستا، این شرکت از ویژگی‌های جدیدی که برای فروشگاه Samsung Apps در نظر گرفته است سخن به میان آورد و اینکه توسعه‌دهندگان چطور می‌توانند از آن‌ها، به طور مثال از Ad Hub، در ساخت برنامه‌های خود بهره بگیرند. Samsung Enterprise Alliance Program یکی دیگر از طرح‌های معرفی شده توسط سامسونگ بود که به برنامه‌های حمایتی این شرکت، در زمینه توسعه نرم‌افزارهای سازمانی (Enterprise softwares) مربوط می‌شد.
منبع : http://hellosmartphone.wordpress.com/2012/03/01/برگزاری-مراسم-روز-توسعه‌دهندگان-سام/
 
بالا