برپایی ۱۴ هزار سفره افطار برای ۵ میلیون روز‌ه‌دار تهرانی

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار

برپایی 14 هزار سفره افطار برای 5 میلیون روز‌ه‌دار تهرانی

رئیس مرکز فعالیت های دینی، از برپایی بیش از ۱۴ هزار سفره کریمانه در سطح مساجد آرمانی تهران خبرداد و گفت: پیش بینی می‌شود تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۵ میلیون روزه‌دار تهرانی از سفره کریمانه افطار مساجد آرمانی، بهره‌مند شوند.​

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام‌ والمسلمین علیرضا شیرنژاد، رییس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران با اشاره به لزوم ترویج افطاری ساده در جامعه، اظهار داشت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر «لزوم افطاری دادن‌های ساده و بی‌پیرایه در مساجد و در خیابان‌ها» ستاد طرح شهید آرمان از ابتدای ماه مبارک رمضان اقدام به تامین مساجد تهران برای توزیع افطاری ساده میان روزه‌داران کرد.
وی با بیان اینکه بالغ بر 500 مسجد منتخب سطح تهران، در شب‌های ماه مبارک رمضان اقدام به توزیع افطاری ساده کرده‌اند، گفت: در این طرح نمازگزاران، مؤمنین و جوانان مسجدی تهران در توزیع افطاری ساده نقشی اساسی ایفا کرده و ستاد طرح شهید آرمان نیز به عنوان تأمین کننده بسته‌های غذایی افطار ساده بوده است.
حجت الاسلام‌ والمسلمین شیرنژاد، با بیان اینکه تاکنون بیش از 1 میلیون افطاری ساده میان روزه‌داران تهرانی توزیع شده است، افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از 5 میلیون روزه‌دار تهرانی، بر روی 14 هزار سفره کریمانه مساجد آرمانی، افطار کنند.
وی با اشاره به محل توزیع بسته‌های افطاری ساده، گفت: مساجد، میادین، بوستان‌ها و ایستگاه‌های صلواتی وابسته به مساجد، از جمله نقاطی هستند که بسته‌های افطاری ساده در آنجا توزیع می‌شوند.
رییس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران، با تاکید بر اینکه خادمان سفره‌های افطاری ساده، نوجوانان دانش‌آموز هستند، گفت: یکی از اقدامات اصلی ستاد طرح آرمان، تنفیض مسئولیت به نوجوانان برای تمرین پذیرش مسئولیت کارهای بزرگ در آینده است، به همین دلیل، سفره‌دار و خادمان سفره‌های افطار ساده در مساجد، نوجوانان آرمانی تهران هستند.
وی ضمن تشکر از مدیریت شهری تهران، جناب آقای زاکانی، برای تامین افطاری‌های ساده مساجد گفت: انشاءالله در نیمه دوم ماه مبارک رمضان در نظر داریم علاوه بر توزیع افطاری ساده، بسته‌های معیشتی را هم میان نیازمندان محلات تهران، توزیع کنیم.
 
بالا