===> برای گرایشهای برق C بهتر است یا ++C ؟؟ <===

elahe80

عضو جدید
;)
.
خوب یه سوال دوستان :
برای رشته های برقی و آینده میکرو و کار با سخت افزار : زبان C بهتر است یا ++C ؟ آخه میگن ++C همه مشخصات C رو داره و چه بسا ورژن کاملتر C است !!! آیا برای گرایشهای برق و سخت افزار و میکرو هم همینطوره ؟؟؟؟؟؟؟
.
;)
 

sajad_strant

عضو جدید
سلام
زياد فرق نداره اما c بيشتر كاربرد داره.توي نرم افزار code vision هم كدهاي c نوشته ميشه.انتخاب با خودته.كتاب دايتل و هربرت شيلد كتاب هاي خوبيه
موفق باشي
 

elahe80

عضو جدید

از راهنمایی دوستان عزیز سپاسگذارم / من جواب سوالم را کاملا" گرفتم : و تصمیم گرفتم به علتی که می خوام بعدا " #c را نیز شروع کنم : روی c کار کنم و این تصمیم را از راهنمایی یکی از اساتید که متن پیامشان را در زیر میاورم گرفتم - خدا خیرش بده :

"
با سلام خدمت دوست عزیز.
من خودم شخصا با میکرو کار می کنم و به شما پیشنهاد می کنم فقط با سی کار کنید .چراکه کدویژن با پایه ی سی کار می کند.
سی++ برای شروع جالب نیست.
بنابراین فقط با سی کار کنید.
اگر یک راهنمایی کلی می خواهید باید بگویم.هیچکدام.
بهترین اسمبلی است .بعد بیسیک (بسکام) و در نهایت سی.
باز هم تاکید می کنم اسمبلی بهترین است.چرا که هم برای plc و هم برای avr کامپایلر دارد.بطورکلی تمامی دستورات نوشته شده در بیسیک و سی در نهایت به اسمبلی تبدیل شده و سپس در آی سی قرار می گیرند.
امید وارم به جواب خود رسیده باشید. "
 

elahe80

عضو جدید
دوست گرامی اگه با سخت افزار و تجهیزات الکترونیکی مانند میکروکنترلرها کار نداری برو سراغ یک زبان دات نت مثل C#.NET یا VB.NET چرا ؟؟؟ چرا مال چهارپایان است :D
البته جسارت نباشد ها ولی یک از اساتید می فرمودند :

" تو بنویس با زغال بنویس "

وقتت را زیاد سر این مسئله حروم نکن مثلا" تصمیم بگیر که تا آخر هفته یک زبان را انتخاب کنی و از هفته بد شروع کن به یاد گیری آن و دنبال زبان آسانتر و این حرفها نباش ===> حالا که می خوای وقت بزاری یه زبان را یاد بگیر که فردا روز حداقل بتونی باهاش پول در بیاری و قدیمی نباشه و شرکتهای بزرگ ساپورتش کنند و به نظر من C#.NET همه این خصیصه ها رو داره و ماکروسافت پشتشه و اصلا" هم نیازی نیست بری خانواده C را مطالعه کنی و برای شروع حداقل امکانات زیر را باید فراهم کنی :

- یک کامپیوتر معمولی که داری
- شناخت سطحی و در حد عرف کامپیوتر
- اطلاعاتی در زمینه الگرویتم که اونم برنامه نویسی رو که شروع کنی یاد می گیری
- یک منبع خوب که کتابهای جعفرنژادقمی ردیفه
- از همه مهمتر پشتکار پشتکار و بازم پشتکار (کتاب رو شروع کن خوندن / نرم افزار را تهیه کن / مثالها را از رو کتاب بخون و جوابهاشو درک و حفظ کن / و حالا تا اونجا که می تونی با اتکا به حافظت در کامپیوتر و نرم افزار پیاده سازی کن و نتیجه خروجی را لمس کن)


دیگه نیاز به هیچی نداری - موفق باشی و التماس دعا ... .:1414:

. ZE][/FONT
 
بالا