بازرسی میدانی کمیسیون اصل ۹۰ از دانشگاه پیام نور

nima.n

عضو جدید
خبرگزاری دانشجویان پیام نور ” PNUNA.IR ” : کارشناسان کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی به منظور تطبیق امور مالی و اداری دانشگاه پیام نور به زودی در این نهاد آموزشی مستقر می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در آینده‌ نزدیک از دانشگاه پیام نور بازرسی میدانی خواهد کرد؛ در این بازرسی‌ها تعدادی از کارشناسان کمیسیون دانشگاه پیام نور مستقر شده و امور مالی و اداری این نهاد را تطبیق خواهند داد.
پس از نهایی شدن بازرسی‌ها نیز، کمیسیون گزارشی از روند اقدامات انجام شده و نتایج حاصله تهیه و پس از تصویب در صحن کمیسیون برای قرائت در صحن علنی به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد کرد.
بر این اساس، طرز کار سه قوه منحصر به مسائل مالی نیست، بلکه مسائل مالی، اداری، تبعیضات احتمالی و اقدامات انجام شده نیز جزو طرز کار قوا محسوب می‌شود.
براساس تصمیم کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با مستقر شدن کارشناسان این کمیسیون در دانشگاه پیام نور اگر مراجعه‌کنندگان نیز شکایتی نسبت به این نهاد آموزشی داشته باشند، می‌توانند شکایات خود را ارائه کنند تا کارشناسان مربوطه آن را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند.
کمیسیون زمان خاصی را برای حضور کارشناسان کمیسیون در دانشگاه پیام نور تعیین نکرده است بلکه زمان حضور کارشناسان امر بستگی به حجم کار دارد و حتی ممکن است تا هفته‌‌ها نمایندگان کمیسیون در این نهاد مستقر باشند.
.
منبع = خبرگزاري دانشجويان پيام نور - PNUNA.IR
.
 
Similar threads
Thread starter عنوان تالار پاسخ ها تاریخ
A بازرسی دانشگاه پیام نور 2

Similar threads

بالا