اگه عاشق کتاب های تخیلی هستی بیا تو

mahdi vahedi

عضو جدید
باسلام خدمت تمامی کتاب خونای عزیز .
امروز می خوایم کتاب های هری پاتر رو معرفی کنیم




هَری پاتِر (به انگلیسی: Harry Potter) نام مجموعه‌ای هفت‌گانه از رمانهای سبک خیال‌پردازی کودکان و نوجوانان است که توسط نویسنده انگلیسی، جوآن کتلین رولینگ نوشته شده‌است. این کتابها به شرح ماجراهای یک جادوگر نوجوان به نام هری پاتر به همراه بهترین دوستانش، رون ویزلی و هرمیون گرنجر، در مدرسه علوم و فنون جادوگری هاگوارتز می‌پردازند.
از زمان انتشار اولین رمان، هری پاتر و سنگ جادو در سال ۱۹۹۷ میلادی، این مجموعه کتابها توانستند به استقبال گسترده و فروش بسیار موفق جهانی دست یابند و تحسین منتقدین را برانگیزند. آثار رولینگ آغازگر ساخت فیلمهای سینمایی، بازیهای رایانه‌ای و بسیاری از کالاهای تجاری دیگر با الهام از این مجموعه شد. تا تاریخ آوریل سال ۲۰۰۷ بیشتر از ۴۰۰ میلیون نسخه از شش کتاب اول این مجموعه به فروش رفت و این کتابها به بیش از ۶۴ زبان دیگر ترجمه شده‌اند. هفتمین و آخرین کتاب این مجموعه، هری پاتر و یادگاران مرگ، در ۲۱ ژوئیه ۲۰۰۷ به بازار آمد و ناشران رقم فروش اولین نوبت چاپ آنرا فقط در آمریکا، ۱۲ میلیون نسخه اعلام کرده‌اند.این موفقیتها، عنوان پردرآمدترین رمان‌نویس تمام دوران را برای رولینگ به ارمغان آورد. جوآن رولینگ در کتاب‌های هری پاتر با تکیه بر نوآوری و تخیل سعی کرده، فضایی متفاوت را ایجاد کند تا بدین طریق بتواند با مخاطبان خود که اکثراً نوجوانان هستند، رابطه‌ای قوی برقرار نماید.

مجموعه داستان های هری پاتر :
هری پاتر و سنگ جادو ( هری پاتر 1 )
هری پاتر و تالار اسرار ( هری پاتر 2 )
هری پاتر و زندانی آزکابان ( هری پاتر 3 )
هری پاتر و جام آتش ( هری پاتر 4 )
هری پاتر و محفل ققنوس ( هری پاتر 5 )
هری پاتر و شاهزاده ی دورگه ( هری پاتر 6 )
هری پاتر و یادگاران مرگ ( هری پاتر 7 )

یه چیز بسیار جالب راجع به جانم رولینگ . ایشون نفر دوم پولدار ترین زن دنیا هستند که به گفتهی خودش بیشترش از کتاب هری پاتر بوده .​

اگر از دوستان کسی مایل به خواندن این کتاب ها بود در خواست کنند تا در اولین فرصت لینک دانلود شون رو برای دوستمون بگذارم .;)
 

mamad 70i

عضو جدید
قبلا شما بودی دوست عزیز الان هزاران نفر دارن با ذوق و شوق فراوان این کتاب رو می خونن و لذت می برن .

راستی کسایی که این کتاب رو خوندن نظرشون رو نیز بگن .
 

emi.zx2010

عضو جدید
کاربر ممتاز
اگه لینک دانلود کتاب صوتیشم داری بذار....
یا لینک خلاصه هر کتاب....
فیلم هفتمشم تا 2 ماه دیگه قسمت اولش میاد قسمت دومشم بعد عید میرسه....
 

mahdi vahedi

عضو جدید
اگه لینک دانلود کتاب صوتیشم داری بذار....
یا لینک خلاصه هر کتاب....
فیلم هفتمشم تا 2 ماه دیگه قسمت اولش میاد قسمت دومشم بعد عید میرسه....
دوست عزیز من تمام تلاشمو می کنم یا کتاب صوتیش رو برای شما بگدارم ولی فکر نکنم باشه چون 7 قسمته که بعضی از قصمت هاش 2 کتابه هستند که جمعا 12 کتاب 500 صفحه ای هستند . ول من باز می گردم .
بعد هم فیلم هاش که به درد نمی خورن من هم تمام کتاب هاش رو خوندم و هم فیلم هاش چطور ممکنه 500 صفحه کتاب رو تو 2 ساعت نشون بدن .
ولی اگه از من می شنوی کتاب هاش رو بخون خبلی جالب و هیجانیه .
 

Similar threads

بالا