اهانت به پرچم ايران در دانشگاه استرالیا

آقا سید

مدیر بازنشسته
افراد ناشناس در یک دانشگاه استرالیایی پرچم ایران و يك كشور عربي را روی زمین انداخته و از روي آن رد مي‌شدند.

به گزارش آتي نيوز، دانشجویان منطقه خليج فارس حاضر در استراليا هنگام ورود به دانشگاه کانبرا با مشاهده پوستری از پرچم کویت و ایران که روی آن کلمه oil (نفت) نوشته شده بود و برخي دانشجویان دانسته و يا نادانسته آن را لگد می‌کردند، غافلگیر شده اما سريعا پرچم‌هاي مذكور را برداشته و از ادامه اهانت به آن جلوگیری کردند.

روزنامه الراي کویت در گزارشي آورده است: دانشجویان کویتی سفارت کشورشان در استرالیا را از این اتفاق آگاه کرده و مسوولان آن را به اتخاذ اقدامات لازم برای جلوگیری از تکرار چنین اتفاقاتی فراخواندند.
خالد الاصفر یکی از دانشجویان کویتی گفت که دانشجویان کویتی در استرالیا بسیار صلح طلب بوده و با هیچ کس دشمنی ندارند و هر کس که این کار را انجام داده در صدد تحریک ما بوده و ما نیز فقط وظیفه ملی خود را انجام داده و پرچم را از زیر پای دانشجویانی که بدون قصد آن را لگد می کردند برداشتیم.

گالین مایلز سفیر استرالیا در کویت نیز در گفت و گو با روزنامه الرای العام این اقدام را توهین به پرچم کویت و ایران خواند و گفت هنوز نتوانسته است در مورد این اتفاق، اطلاعی از مسئولان مربوطه دریافت کند .

این مسوول استرالیایی همچنین گفت که در صورت صحت اطلاعات مربوط به توهین به اين پرچم‌ها، این اقدامی شخصی بوده که بر روابط دو طرف تاثیری نخواهد داشت.
منبع
 

Similar threads

بالا