افزایش قیمت ها در بازار ارز و سکه به نفع کیست !؟

babak 123

عضو جدید
کاربر ممتاز
به گزارش ارانیکو امروز پنجشنبه برابر با هشتم تیر ماه سال 1391 شاید یکی از تلخ ترین روزهای بازار ارز و سکه شکل گرفت روزی که با وجود نبود تقاضایی چندان در بازار، قیمت ها به رکورد پیشین خود در بهمن سال 1390 بازگشت.

شاید غم این اتفاق در حالی دردناک تر می شود که در کنار سکوت خبری و فعالیتی مسئولان اقتصادی و رسانه های وابسته به دولت مردم اعم از صراف، فعال اقتصادی و ... نیز از منظر منافع ملی به آن نمی نگرند.

شاید پس از گذشت ماه ها ار نوسانات نرخ ارز بسیاری از مردم از دلایل و عوامل داخلی و بین المللی این نوسانات آگاه باشند اما آنچه مسلم است این افزایش خارج از مدیریت و ناگهانی قیمت ها، تنها عموم مردم را که رنج مشکلات اقتصادی هر روز عرصه را بر آنها تنگ تر می کند به بزرگ ترین بازنده این ماجرا مبدل خواهد نمود. از طرف دیگر نیز اندک افراد جامعه با سرمایه ارز یا سکه تنها توانایی کنترل بخشی از ضرر احتمالی پیش رو را خواهند داشت.

حال جای این سوال است که این افزایش قیمت ها در بازار ارز و سکه به نفع کیست!؟ وظیفه هر بخش از جامعه اعم از مسئولان، فعالان اقتصاد و عموم مردم در مواجه با آن چیست !؟


 

sea ray

عضو جدید
کاربر ممتاز
به قول رئیس جمهور (پارسال تو کرمانشاه گفت) آمریکا یه تکه کاغذ 50 تومنی چاپ میکنه صد هزار تومن از جیب ملتها برداشت میکنه ... الان باید اصلاح کنه آمریکا یه تکه کاغذ 50 تومنی چاپ میکنه قالب ملتها میکنه دویست هزار تومن... :w09:

:child:
 

Similar threads

بالا