از کاشان ایرانی تا کاشان چینی

هياهو

عضو جدید

کپی فقط کپی چینی. چنان کپی می کنند که با اصل مو نمی زند و حتی از اصل هم جلو می زند. از ماشین گرفته تا تجهیزات صنعتی، حتی شهری به نام کاشان هم بوسیله این چشم بادمی ها کپی شد.
سوال اینجاست، واقعاً چه کسی قادر است با این چینی ها مقابله کند. چینی ها بصورت ریشه ای در حال گسترش در سراسر دنیا هستند. با ارسال محصل به کشورهای مختلف و آشنایی با فرهنگ آنها، روابط اقتصادی خود را با آنها گسترش می دهند. با نگاهی به شهر قزوین متوجه می شوید که چند چینی در ایران مشغول تحصیلند.
خوب یک روز می شود که می بینید شما مصرف کننده ای بیش نیستید و این چینی ها هستند که دارند همه چیز را برای تان تامین می کنند. البته وای به روزی که نفت ما تمام شود دیگر چیزی برای این چشم بادمی ها باقی نماند.
راستی یک نکته جالب، جمعیت چین بیش از یک میلیارد است در حالی که ایران کمتر از ۷۰ میلیون (این عدد مطمئن نیست ولی حدوداً صحیح است) جمعیت دارد. بروید و کشور چین را ببینید که چکار می کند و ایران را و این دو را با هم مقایسه کنید. در ضمن دولت های چین و ایران مخالف مشترکی به نام امریکا دارند. چین با امریکا چطور رفتار می کند و ایران چطور!

تازه خبر رسيده كه همين چيني ها يه سري روسري هايي رو با اسم امام حسين يا نام كربلا درست مي كنن و در اختيار زائران ميذارن و با احساسات مذهبي مردم هم پول در ميارن . عجب مارمولكايين اين چينيا...
 

mahdicar20

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
با سلام

با سلام

خدا پدرت را بیامرزه
بنده خدا چینی رفته برا من و تو تسبیح ساخته
تازه صلوات شمار برا ما درست کرده
نصف چادر های تو بازار چینیه
کجای کاری
از فردا یه مدل ایرانی چینی هم میده تو بازار
mahdicar20:)
 

Similar threads

بالا