از نمایندگی شکایت دارم

soraya_shz

عضو جدید
با سلام و روزبخیر
دوستان جای مناسبتری از اینجا پیدا نکردم نیاز به راهنمایی دارم
4ماه پیش یه لپ تاپ ایسوس سری N خریدم که فقط یک ماه کار کرد و خراب شد
الان 3 ماهه که تو نمایندگیه
بعد از کلی مسخره بازی و بهانه آوردن که تو تحریمیم قطعه دیر وارد می شه و... حالا میگن سیستم رو باید تعویض کنیم چون اساسی مشکل داره
2 تا سیستم معرفی کردن که من یکیشو انتخاب کنم و هر دو از سیستم من پایین تره و حدوده 300 تومن ارزونترن
در ضمن نمایندگی که من از اون سیستم خریدم گفته بود رم رو ارتقا میده اما نگفته بود که رم اصلی رو برمیداره
حالا از تهران به من خبر دادن که چون رم ارجینال نیست ما هم رم اصلی سیستم رو در میاریم و بهتون تحویل میدیم
من باید اعتراضمو به کی بگم؟
اصلا جایی هست که به این مشکلات رسیدگی کنن؟

یعنی شما باشی این همه هزینه کنی 3میلیون و نیم بدی واسه یه لپ تاپ بعد یه ماه کار کنه بعد از این همه اعصاب خوردی و دوندگی 300 تومن دیگه هم ضرر کنی و یه
سیستم مدل پایین تر بگیری تازه واسه رم هم میگن 240 تومن بده تا رم و عوض نکنی...
شما باشی چیکار میکنی؟
مملکته داریم؟

ممنون میشم راهنماییم کنید
 

bespar

عضو جدید
خود نمایندگی های مرکزی که فروش اصلی دست اونهاست از همه بدتر هستند. از همون اول باید سعی کنی از نمایندگی های معتبر خرید کنی.

به نظر من به تعزیرات واقع در شهر خودت شکایت کن
 
بالا