اجاره تخت بیمارستانی

ranaaasayaadii

عضو جدید
انواع تخت بیمارستانی
انواع مختلفی از تخت ها در شرکت تجهیزات پزشکی آسام طب وجود دارد. مواردی که هنگام ملاقات با کسی در بیمارستان مشاهده می کنید تنها مواردی نیستند که در کل مرکز مورد استفاده قرار می گیرند. انواع مختلف تخت ها برای انواع مختلف شرایط و شرایط بیمار استفاده می شود و اهداف مختلفی از درمان را ارائه می دهد. جهت اجاره تخت بیمارستانی با متخصصین ما تماس بگیرید.
سلامت خانواده
انواع تخت بیمارستانی
تخت مکانیکی
تخت برقی
درازکش ها
تخت های پایین
تخت های کم هوای کم
تخت خواب های برقی
تخت های کلینترونی
برقی (2).jpg

انواع مختلفی از تخت ها در بیمارستان استفاده می شود. مواردی که هنگام ملاقات با کسی در بیمارستان مشاهده می کنید تنها مواردی نیستند که در کل مرکز مورد استفاده قرار می گیرند. انواع مختلف تخت ها برای انواع مختلف شرایط و شرایط بیمار استفاده می شود و اهداف مختلفی از درمان را ارائه می دهد.



تخت مکانیکی
تخت مکانیکی سابقه استفاده طولانی مدت در بیمارستان ها دارد. آنها بیشتر در خانه های سالمندان و مناطق مسن و/یا دور افتاده که از نظر اقتصادی دچار مشکل هستند و از این تخت ها به دلیل عدم نیاز به برق استفاده می کنند ، دیده می شوند. آنها سه تا میل لنگ در زیر تخت در زیر تشک دارند. یک لنگ کل تخت را بالا و پایین می کند ، یک لنگ سر تخت را بالا و پایین می کند و آخرین لنگ پای تخت را بالا و پایین می کند.
تخت برقی
تخت اصلی بیمارستانی مدرن تخت برقی نامیده می شود. آنها تختهایی هستند که اغلب در بیمارستانهای شهری یا بیمارستانهای بزرگ شهر مشاهده می شوند. گزینه های بالا بردن و پایین آوردن تخت از طریق دکمه هایی که روی نرده های جانبی قرار گرفته اند انتخاب می شوند. خود بیماران می توانند موقعیت تخت های خود را بر خلاف پرستاران یا دستیارهای پرستاری مجاز (CNA) که موقعیت را به صورت دستی تنظیم می کنند ، تنظیم کنند.
درازکش ها
انواع تخت هایی که در بخش اورژانس بیمارستان مشاهده می کنید معمولاً برانکارد هستند. این تخت ها برای تحرک طراحی شده اند. در صورتی که فرد باید از محل جداگانه ای 911 را شماره گیری کند ، این تخت ها به راحتی می توانند از خانه به آمبولانس به اتاق عمل به واحد ER منتقل شوند ، به دلیل ویژگی های خاصی مانند تا شدن پاها.

تخت های پایین
تخت های کم ارتفاع به طور خاص برای بیمارانی طراحی شده است که علیرغم مهار نرده های جانبی ، ممکن است از تخت بریزند و باعث آسیب شوند. تخت های کم ارتفاع از حدود 8 اینچ تا کمتر از دو فوت از سطح زمین در بالاترین حالت تنظیم شده اند. برخی از طرح های تخت دارای تنظیمات مانور بالا/پایین هستند ، اما اکثر تخت ها فقط روی زمین قرار دارند و فقط می توانید سر و پای تخت را بالا یا پایین بیاورید.

تخت های کم ارتفاع به طور خاص برای بیمارانی طراحی شده است که با وجود مهار نرده های جانبی ، ممکن است از تخت بریزند و باعث آسیب شوند.
برخی از طرح های تخت دارای تنظیمات مانور بالا/پایین هستند ، اما اکثر تخت ها فقط روی زمین قرار دارند و فقط می توانید سر و پای تخت را بالا یا پایین بیاورید.
تختهای کم هوای کم
تختخواب کم تخت نوعی از تختخواب است که دارای بالشتک های مخصوص و سیستم طراحی شده برای دمیدن هوا به داخل کیسه های داخل تشک است. برای کاهش زخم های فشاری و بیماران مبتلا به مشکلات گردش خون و/یا پوست با کاهش فشار بر روی پوست.

تخت خواب های برقی
یک تخت الکتریکی دایره ای باعث می شود که تخت در داخل میله های دایره ای شکل که شبیه یک تردمیل بزرگ همستر است بچرخد. این تخت ها برای بیماران در شرایط کششی ، شرایط شدید پوستی ، بیمارانی که دچار سوختگی شدید هستند یا برای بیمارانی که دچار آسیب های ستون فقرات هستند و نمی توانند حرکت داده شوند اما باید طبق استاندارد بیمارستان هر دو ساعت یکبار چرخانده شوند ، استفاده می شود.

تخت های کلینترون
تخت Clinitron مشابه تخت کم هوای کم و تخت مدار الکتریکی است ، زیرا برای بیماران مبتلا به زخم فشاری ، فلپ ، پیوند ، سوختگی یا ناراحتی های پوستی طراحی شده است. فشار را بر روی پوست بیمار کاهش می دهد زیرا پر شده است. با موادی شبیه ماسه هوای خشک و گرم در مواد جریان می یابد تا دمای یکنواختی را حفظ کرده و وزن بدن را به طور یکنواخت تحمل کند.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
Similar threads
Thread starter عنوان تالار پاسخ ها تاریخ
F تخت های بیمارستانی پزشکی 0

Similar threads

بالا