آیا ios 12 انقلابی در سیستم‌ عامل گوشی هوشمند اپل است؟

هفته اخیر شرکت اپل در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان خود یا همان WWDC از سیستم‌عامل‌های جدید محصولاتش، یعنی ios، مک او اس و البته واچ اواس رونمایی کرد.

iOS 12حداقل طبق ادعای مسئولان اپل انقلابی ‌ترین ‌آی او اس به حساب می‌آید، اما نگاهی به نسخه بتای این سیستم‌عامل نشان می‌دهد حداقل از نظر ظاهر تفاوت چندانی با نسخه ۱۱ ندارد و بیشتر تمرکز اپل روی جزئیات بی‌شمار آن است. این به روزرسانی را کنار سیستم عامل انقلابی ios 11 قرار دهید تا متوجه داستان شوید. هنوز ابتدای راه سیستم‌عامل جدید اپل است و باید دید تا زمان عرضه اصلی چه تغییراتی در آن ایجاد می‌شود . در ادامه مطلب همراه ما باشید.

[h=2]ios 12 را همین حالا تجربه کنید[/h] شرکت اپل در حال حاضر نسخه بتای ios 12 را عرضه کرده، اما اشکال کار آنجاست که برای به‌روزرسانی به این نسخه باید حتما حساب کاربری توسعه‌دهنده داشته باشید. برای داشتن یک حساب کاربری توسعه‌دهنده یا همان دولوپری، باید سالانه ۹۹ دلار هزینه کنید. پس به احتمال زیاد باید دنبال یک راه‌حل دیگر برویم. وبسایت /https://beta.thuthuatios.com/en این امکان را به شما می‌دهد تا بدون داشتن حساب کاربری دولوپری نسخه‌های بتا را روی گوشی، ساعت، لپ‌تاپ یا آیپدتان بریزید. این وبسایت را روی گوشی خود و با مرورگر سافاری باز کرده و با کلیک روی دیوایس مورد نظرتان پروفایل لازم برای دریافت به‌روزرسانی را فعال کنید. بعد از این کار دستگاه شما یک بار خاموش و روشن می‌شود و حالا زمان آن رسیده که مانند همیشه به بخش تنظیمات و جنرال بروید و گزینه Software Update را انتخاب کنید تا فایل آی‌اواس ۱۲ بتا آماده دانلود شود.
[h=2]پوست اندازی قدیمی ها[/h]

طبیعی است اپل در سیستم‌عامل جدید خود سراغ تغییر اپ‌های پرکاربرد قدیمی‌تر مانند photos، News، music و… برود. یکی از این اپ‌های متحول شده گالری عکس‌ها یا همان فتوز است. این اپلیکیشن از این به بعد امکان جست‌وجو در بین عکس‌ها را نیز به کاربران می‌دهد. شما می‌توانید در عکس‌ها دنبال افراد، مکان‌ها و شهرها، موزه‌ها و رویدادهای مختلف بگردید و عکس یا عکس‌های آن موقعیت خاص را پیدا کنید. علاوه بر این یک بخش for you نیز به اپ اضافه شده که بخش memories و sharing به آن منتقل شده است. تغییر دیگر مربوط به سیری است؛ جایی که دستیار هوشمند با دستی بازتر در گوشی شما فعالیت می‌کند. قابلیت میانبر به سیری کمک می‌کند با اپلیکیشن‌ها تعامل مستقیمی داشته باشد و

 

bid-majnoon

عضو جدید
بعد از مشکلاتی که ios 11 برام ایجاد کرد، من یکی که اصلا تمایلی به آپدیت ios ندارم!
پیشنهاد هم می کنم دست نگه دارین تا اگه مشکلی داره مشخص بشه بعد اقدام کنین.
 

*محیا*

کاربر فعال مهندسی کشاورزی ,
کاربر ممتاز
بعد از مشکلاتی که ios 11 برام ایجاد کرد، من یکی که اصلا تمایلی به آپدیت ios ندارم!
پیشنهاد هم می کنم دست نگه دارین تا اگه مشکلی داره مشخص بشه بعد اقدام کنین.
سلام
من آپدیت کردم مشکلی پیش نیومد
میشه بفرمایید چه مشکلاتی داره ؟
 

bid-majnoon

عضو جدید
سلام
من آپدیت کردم مشکلی پیش نیومد
میشه بفرمایید چه مشکلاتی داره ؟


سلام
برا من مهمترین مشکل اسپیکر گوشی و اتصال به وای فایم بود. تماس که می گرفتم صدای طرف مقابل نمی اومد، کلا هم آیکون اسپیکر حذف شده بود و فقط با هندزفری میشد جواب داد! به ورژن بعدیش هم که آپ کردم این مشکلش حل شد، در عوض آهنگ که پلی می کردم صداش نمی اومد! مجبور شدم ببرم تعمیرکار ببینه. وای فای هم که هنوز مشکل رو دارم. یه دفعه قطع میشه؛ از یه حدی که فاصله بیشتر باشه دیگه وصل نمیشه. همش باید زیر مودم بشینم. در صورتی که قبلا این مشکل رو نداشتم. این یکی رو تعمیرکار هم نتونست برام حلش کنه!
جز این با یکی از بازیام به شدت مشکل داشت! کلا هنگ می کرد یا یه دفعه بازی رو می بست. که البته این مشکل با آپگرید به ورژن های جدیدترش حل شد.
 
Similar threads
Thread starter عنوان تالار پاسخ ها تاریخ
F@tima s332 نگاهی به سیستم عامل جدید اپل iOS 6 آخرین اخبار و تحولات IT 0

Similar threads

بالا