آنگل روتاری دندانپزشکی

ava-dental

عضو جدید

آنگل روتاری دندانپزشکی چیست؟​

آنگل روتاری در دندانپزشکی یک وسیله است که برای حفر و اصلاح دندان‌ها استفاده می‌شود. این وسیله یک نوع دستگاه حفاری دندان است که از یک سری بورهای چرخان استفاده می‌کند تا به دندان‌ها شکل دهد و بافت‌های دندانی را حفر کند. این بورها به صورت چرخان در دستگاه قرار دارند و به وسیله موتوری که در دستگاه قرار دارد، چرخانده می‌شوند.

آنگل روتاری‌ها از آنجایی که به صورت چرخان و با سرعت بسیار بالا کار می‌کنند، قادرند به سرعت و با دقت بالا به دندان‌ها شکل دهند و اصلاحات لازم را انجام دهند. این وسیله یکی از ابزارهای اصلی و حیاتی در دندانپزشکی است و به دندانپزشکان کمک می‌کند تا به دقت و با کیفیت بالا به دندان‌های بیماران خود خدمت کنند.

آنگل روتاری در دسته اینسترومنت هایی قرار میگیرد که روی میکروموتور یا ایرموتور سوار می شود و می تواند دندان ها را تراش دهد و پوسیدگی های آن را خارج کند.

تیز بودن سر و قابلیت چرخش با سرعت بالا این وسیله ره به یکی از بهترین ها در نوع خودش تبدیل کرده است.

قیمت آنگل روتاری​

هر یک از تجهیزات دندانپزشکی به واسطه عملکرد و نوع متریالی که دارند، با قیمت های مختلفی ساخته و تولید می شوند. بنابراین، قیمت آنگل روتاری پوش باتن بستگی به عوامل مختلفی داشته و در بازه های قیمتی متنوعی قرار می گیرد. برای خرید آنگل روتاری پوش باتن، لازم است که ابتدا قیمت این آنگل ها را در برندهای مختلف بررسی کنید. چرا که به هر حال هر چقدر برند آنگل روتاری پوش باتن بهتر و معروف تر باشد، قیمت آنگل روتاری پوش باتن نیز افزایش پیدا می کند.

همچنین، ویژگی های فنی هر یک از آنگل های روتاری پوش باتن می توانند تاثیر زیادی روی عملکرد آن ها و قیمت نهایی آن ها داشته باشند. بنابراین، در هنگام خرید آنگل روتاری، باید به عملکرد و ویژگی های فنی این آنگل ها توجه داشته باشید، نه قیمت آن ها.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
Similar threads
Thread starter عنوان تالار پاسخ ها تاریخ
zahra.s.kh مهندسی دندانپزشکی! مهندسی پزشكی 16

Similar threads

بالا