milad alaei
عضو جدید
سلام دوستان.کسی هست که نرم افزار MagNet کار کرده باشه؟
| Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
|---|---|---|---|---|
|
|
سیم پیچی ماشین های جریان متناوب و حل تمرین,آموزش برق صنعتی | ترانسفورماتورها و ماشین های الکتریکی | 0 |