سلام اگه کسی مشکلی در نرم افزار catiav5داره بگه تا جاییکه ممکن باشه کمکش میکنم:smile:
D Designer matin عضو جدید Oct 16, 2009 #1 سلام اگه کسی مشکلی در نرم افزار catiav5داره بگه تا جاییکه ممکن باشه کمکش میکنم
tsp.co عضو جدید Oct 16, 2009 #2 سلام! لطفا برای چلوگیری از پراکندگی مطالب در تاپیک مرجع کتیا در تالار نرم افزارهای مکانیک فعالیت کنین تا بیشتر این امکان فراهم بشه تا از دانش شما استفاده کنیم! ممنونم!
سلام! لطفا برای چلوگیری از پراکندگی مطالب در تاپیک مرجع کتیا در تالار نرم افزارهای مکانیک فعالیت کنین تا بیشتر این امکان فراهم بشه تا از دانش شما استفاده کنیم! ممنونم!