آموزش دانلود ویدیو از یوتیوب با 4 روش کاربردی

mohadese esmaeeli

عضو جدید
یوتیوب بهترین، جامع ترین و فراگیرترین سرویس اشتراک ویدئو است. سایت یوتیوب که سال ها پیش توسط گوگل خریداری شد، بزرگ ترین سایت در زمینه اشتراک گذاری ویدئو است و به منبع غنی و بزرگی از ویدئوها تبدیل شده اما در کشور ما بخاطر فیلتر بودن این سایت، امکان دسترسی آسان به ویدیوها وجود نداشته و برای دسترسی بهتر مجبور هستیم ویدیوها را دانلود کنیم. شما با خرید اکانت پرمیوم می توانید به دانلود ویدیو از یوتیوب به صورت قانونی مشغول شوید در واقع برای دانلود ویدیو از یوتیوب در اکانت قانونی به سادگی می توانید روی دکمه دانلود پایین ویدیو کلیک کنید. اگر به هر دلیلی مانند عدم داشتن مستر کارت و یا هزینه های اکانت پرمیوم قادر به خرید اشتراک و اکانت یوتیوب نیستید می توانید از 4 روش ساده و کاربردی در خصوص دانلود رایگان از یوتیوب اقدام کنید و هر ویدیویی که مورد نظرتان است را کاملا رایگان و بدون خرید اشتراک دانلود نمایید.
روش های دانلود از یوتیوب
دانلود ویدیو از یوتیوب به یکی از چالش های امروزی تبدیل شده چرا که در حالت عادی امکان دانلود کلیپ از یوتیوب فراهم نیست. اغلب کاربران می پرسند چگونه از یوتیوب فیلم دانلود کنیم؟ ابزار دانلود از یوتیوب چیست؟ برای همین تصمیم گرفتیم برای حل چالش دانلود فیلم ازیوتیوب روش های مختلف مثل معرفی سایت دانلود ویدیو از یوتیوب، مستقیم کننده لینک یوتیوب، دانلود ویدیو از یوتیوب با تغییر آدرس و انواع برنامه دانلود از یوتیوب برای کامپیوتر و سیستم عامل های مک، ویندوز، اندروید و آیفون و همچنین ربات تلگرام دانلود از یوتیوب را معرفی کنیم. با استفاده از روش های زیر می توانید ویدیوهای یوتیوب را دانلود کنید. در انتهای آموزش دانلود رایگان از یوتیوب متوجه خواهید شد که دانلود کلیپ از یوتیوب کار سختی نیست.
1. دانلود از یوتیوب با کامپیوتر
دانلود ویدیو از یوتیوب با کامپیوتر یکی از راهکارهای بسیار مهمی است که باید بیاموزید. چرا که یوتیوب یک منبع بسیار غنی از ویدیو می باشد. اغلب کاربران یوتیوب با استفاده از کامپیوتر و لپ تاب و از طریق سیستم عامل ویندوز از سرویس اشتراک ویدیو یوتیوب استفاده می کنند. به همین دلیل نیاز به ابزارهایی برای دانلود از یوتیوب دارند که در محیط ویندوز به خوبی عمل کند.
4 روش کاربردی دانلود ویدیو از یوتیوب با کامپیوتر
  • نرم افزار دانلود ویدیو از یوتیوب برای کامپیوتر (از جمله دانلود از یوتیوب با IDM روی کامپیوتر)
  • دانلود از یوتیوب با تلگرام روی کامپیوتر
  • نصب افزونه در مرورگر کامپیوتر
  • دانلود ویدیو از یوتیوب با تغییر آدرس

2. سایت های دانلود ویدیو از یوتیوب
استفاده از سایت های دانلودر فیلم یکی از روش های کمکی برای دانلود ویدیو از یوتیوب با لینک مستقیم و بدون نرم افزار با کیفیت بالا محسوب می شود. صرفا با قرار دادن لینک ویدیو قادر به دانلود فرمت ها و کیفیت های مختلفی از ویدیو هستید. در این جا لیست سایت های کمکی دانلود از یوتیوب را مشاهده می کنید. کارکرد انواع سایت دانلود ویدیو از یوتیوب با لینک مستقیم به یک شکل است. در حقیقت روش استفاده از انواع سایت دانلود از یوتیوب با کیفیت بالا به این صورت است که باید در ابتدا لینک ویدیو مورد نظر خود از یوتیوب را کپی کنید. لینک سایت دانلود فیلم از یوتیوب را در مرورگر وارد کرده و به سایت دانلودر ویدیو مراجعه و لینک ویدیو مورد نظرتان را در کادر مشخص شده پیست کنید.

3. دانلود از یوتیوب برای آیفون
واضح است که کاربران اندرویدی بیشتر هستند اما از تعداد قابل توجه کاربران سیستم عامل ios نمی توان چشم پوشی کرد. روش های دانلود فیلم از یوتیوب در ios بسیار ساده است و تمامی کاربران می توانند به راحتی از آنها استفاده کنند. حتما می پرسید طریقه دانلود فیلم از یوتیوب در آیفون چطور است؟ باید بگوییم روش های مختلفی برای دانلود ویدیو از یوتیوب در آیفون وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از برنامه دانلود فيلم از یوتیوب ios یا ربات تلگرام دانلود ویدیو از یوتیوب برای آیفون که هر یک از آنها به نوبه خود می توانند نیاز کاربران را برطرف کند.
3 روش دانلود از یوتیوب در iOS
  • برنامه دانلود فیلم از یوتیوب ios
  • ربات دانلود از یوتیوب برای آیفون
  • دانلود ویدیو از یوتیوب در ios با تغییر آدرس

4. دانلود از یوتیوب با اندروید
دانلود ویدیو از یوتیوب با گوشی اندروید یکی از تکنیک هایی است که کاربران یوتیوب حتما باید با آن آشنایی داشته باشند. با استفاده از قابلیت هایی که گوشی های هوشمند در اختیار کاربران اندرویدی قرار داده اند به راحتی می توان از روش های متنوع ویدیو های خود را از یوتیوب دانلود کنید. نحوه دانلود از یوتیوب با موبایل اندرویدی تا حدودی مشابه روش های دانلود از یوتیوب در کامپیوتر است.
4 روش دانلود ویدیو از یوتیوب با گوشی اندرویدی
  • نرم افزار دانلود فیلم از یوتیوب برای اندروید
  • دانلود از یوتیوب اندروید (برنامه یوتیوب پیشفرض اندروید)
  • ربات دانلود ویدیو از یوتیوب برای اندروید
  • دانلود از یوتیوب اندروید بدون نرم افزار

دانلود ویدیو از یوتیوب کار سختی بنظر می رسد چرا که تنها کسانی که دارای اشتراک ماهانه باشند قادر به دانلود کلیپ از یوتیوب هستند. حتما می پرسید بدون اکانت پرمیوم چطور از یوتیوب دانلود کنیم؟ ابزار دانلود ویدیو از یوتیوب بسیار زیاد است و روش های متعددی برای دانلود فیلم از یوتیوب وجود دارد. در این مقاله طریقه دانلود از یوتیوب و ابزارهای دانلود کلیپ از youtube را مورد بررسی قرار دادیم. شما چطور از یوتیوب دانلود می کنید؟ چه ربات، نرم افزار یا ابزار برای دانلود فیلم از یوتیوب می شناسید؟
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Similar threads

بالا