آموزش تصویری زبان ویژه کودکان

boose_nab

عضو جدید
آموزش تصویری زبان ویژه کودکان
مجموعه کامل آموزشی زبان انگلیسی برای کودکان Learning English For Kids یکی از برترین و پرفروشترین مجموعه های آموزشی زبان انگلیسی منحصر کودکان می باشد که بر پایه اشکال، فیلم های آموزشی، انیمیشن ها و کارتون های بسیار زیبا و دوست داشتنی با استفاده از شخصیتهای کارتونی محبوب، تکنیک روان شناسی رنگ ها، بازی ها و سرگرمی های آموزشی طراحی شده است. این مجموعه آموزشی برای تمامی کودکان از سنین 3 تا 15 سال قابل استفاده است، با این مجموعه کودک شما به تماشای کارتون های زیبا و معروف می نشیند و طبق آخرین استاندارد های بین المللی زبان انگلیسی را فرا می گیرد.
یکی از برترین ویژگیهای این مجموعه که تمامی منتقدان آن را تایید و به عنوان پوئن بسیار مثبت در نظر گرفته اند، ایجاد علاقه و انگیزه فراوان برای یادگیری زبان انگیسی است چرا که کودک و نوجوان به هیچ عنوان هنگام آموزش احساس خستگی نکرده و از مشاهده فیلم ها و کارتون های آموزشی زیبا و دوست داشتنی لذت برده و زبان انگلیسی را فرا می گیرد !

ویژگیهای این مجموعه آموزشی به طور خلاصه:
- متشکل از موضوعات درسی: سلام و احوال پرسی، خانواده، دوستان، تبریک، تولدت مبارک، دوستی حیوانات، روز و شب، بازی کردن، اعداد، اعضای بدن، ميهمانی، سفر کردن، غذا، جنگل، چهره‌های خندان، رنگها، حيوانات وحشی، موسیقی، سرزمین پریان و ...

- آموزش از طریق تماشای فیلم با استفاده از عروسک های محبوب کودکان و گوش فرا دادن به سخنان گوینده

- آموزش از طریق تماشای انیمیشن و کارتون های جذاب با استفاده از شخصیتهای کارتونی محبوب کودکان

- تکنیک های تقویت حافظه

- آموزش از طریق حل جداول و ایجاد سرگرمی

- استفاده از تکنیک های روانشناسی رنگ

- انجام بازی و گیم های آموزشی

این مجموعه با استفاده از آخرین اصول روانشناسی کودکان طراحی و ارائه گردیده و جهت پخش در موسسات و کلاسهای آموزش زبان سطح کودکان بسیار مناسب و عالی می باشد.

فروشنده: فروشگاه مجازی شما
قیمت: 8,500 تومان
روش خرید: برای خرید آموزش تصویری زبان ویژه کودکان، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

Similar threads

بالا