آشنایی با فواید استفاده از بیمه های بازرگانی در کسب و کار

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
یکی از مواردی که باعث نگرانی کار آفرینان میشود مشاهده خطراتی است که همه روزه آسیب های فراوانی به اموال و دارایی ها و حتی سلامتی کارآفرینان وارد میسازد. از این خطرات می توان زلزله؛سیل؛آتش سوزی؛فوت؛از کار افتادگی و آسیب دیدن ابزار و ماشین آلات را نام برد.

بهترین راهکاربرای خلاصی از این نگرانی ها استفاده از پوشش های بیمه ای است. بیمه در بسیاری از کشورها لازمه هر فعالیت اقتصادی به شمار می رود و یکی از بهترین راههای برنامه ریزی مالی و رفع نگرانی از پیامدهای ناگوار حوادث و خطرات گوناگون است.

بیمه بهترین؛ به صرفه ترین و آبرومندانه ترین راهکار جبران خسارت های ناشی از آتش سوزی؛ از کار افتادگی و آسیب دیدگی ماشین آلات است. کارآفرینان با استفاده از پوشش های مختلف بیمه ای خود را در یک حاشیه امنین قرار می دهند و با اطمینان خاطر بیشتر و بدون نگرانی از خطرات مختلف به مسائل اصلی کسب و کار خود یعنی تولید با کیفیت و فروش و بازاریابی محصول خود می اندیشند.

برای استفاده بهتر از خدمات شرکت های بیمه لازم است با انواع بیمه نامه هایی که توسط این شرکت ها صادر نیشود و می تواند حافظ جان و مال کارآفرینان باشد آشنا شوید .


منبع
وزارت تعاون
 
بالا