» ديكشنري پسرهاي ايروني

روياي ماه

عضو جدید
دختر:
نوعي دستگاه بهانه گير.انگيزه اي براي انكه آدم مثل خر كار كنه. طيف آن از اهل تريپ پسر كش شروع ميشه تا شير برنج سيب زميني نما ادامه ميابد.
كسي كه درس ميخواند درس ميخواند درس ميخواند و البته يك هنر ديگر هم دارد كه آن هم اين است كه درس ميخواند.احتمالا اگر درس خواندن نبود دخترها با كاشتن ابرو و بر داشتن قسمتهاي اضافي دماغ سعي در زدن پوز پسرها ميكردند. تنها موجوداتي كه در مقابل دشمن مشترك(پسرها) اختلاف پيدا ميكنند. معمولا رفتن به سربازي را مثل دسته هونگ بر سر پسرها ميكوبند.
پدر:
صاحب پول.اختيار. انواع با حال آن با به ياد آوردن خاطرات دوران جواني خود ضربه اي به پشت پسر خود زده و با گفتن الفاظ تحبيبي چون :((اي پدر سوخته)) و (( ببين چي تربيت كردم)) او را به سمت هدف مشايعت ميكند. ورژنهاي ضد حال آن هم به مثابه سد كرج در مقابل جفتك پرانيهاي محصول زندگي اش مقاومت ميكند.
ماشين:
وسيله اي كه آدم با آن اوقات فراغتش را كه چيزي حدود 20 ساعت مفيد در شبانه روز است در حاشيه خيابانهاي شهر پر ميكند. معمولا بايد با آن گازيد تا موتورش از حلقش در بيايد. نصب انواع اگزوز و باد گير و انواع خفن آلات ديگر كه باعث ميشود آدم ذرهاي از قافله جوانان و پير مردان ساده سوار دور شود. لايي ميكشم پس هستم! البته با تابلو كردن ماشين كمي موارد منكراتي گريبانگير آدم ميشود كه آن را هم بي خيال! ماشين صاف كاري نشده ماشين دخترها و كودكان نا بالغ است!!
درس:
ضد حالي كه از ب كمپلكس هم بد مزه تر است.معمولا پدر مادرها با كوبيدن آن بر سر پسرشان ابتدايي ترين حقوق يك بشر ( مثل اجاره خانه مجردي. پول تو جيبي يوروري و هزينه سفر ماهانه به پاتايا و حومه) را از آدم دريغ مي كنند. درس خواندن نه تنها باعث پيشرفت پسرها نميشود بلكه آنها را به ميدان رقابتي ميكشاند كه در آن جلوي دخترها كلي دختر ميشوند!
خواهر:
كسي كه باعث ارتعاش رگ آدم ميشود. تعقيب او و ريختن پته اش روي آب لذت بخش ترين تفريح بشري است. معمولا با لوس كردن خود پيش پدر مادر سعي ميكنند امتيازهاي دولا پهنا بگيرد. اما خوب وقتي پاي تقسيم ارث ميرسد چنان ضايع ميشوند كه نايژكهاي آدم هم حال مي آيد.
در گوشي:
مباحثي كه اگر در حيطه اين موضوع به آنها مي پرداختيم سانسور ميشد:
ولنتاين. همسايه. هم كلاسي. اطاق. خانه اي كه در آن كسي نيست( موسوم به خ خ) كنار خيابان و...
 

Similar threads

بالا