سلام مهندسای عزیز،من خودم الان دانشگاه آزادم تو مقطع کارشناسی و کاردانیمو دولتیه همدان بودم ولی الان چون تو شهرمم احساس پیشرفت بیشتری دارم!بنظر من قدم اول یادگیری خواستنه و نوع و بزرگیه هدفت البته تاثیر دانشگاه رو نادیده نمیگیرم.درهرصورت تورو خدا این فرهنگ رو جا بندازیم که از کلاسا نزنیم و از...