نتایح جستجو

  1. ا

    شکاک

    سلام ما 9 ساله که ازدواج کردیم دوتا بچه دختر هم داریم.تا حالا هیچ مورد بدی از شوهرم ندیدم آخه اون بیکار بود همش تو خونه پیشم بود سه ساله که رفته سر کار تو این سه سال آرامش من بهم خورد دارم دیوونه میشم.توی یک هتل کار میکنه همکاراش هم دخترن ولی اون اصلا اهل فساد وعشق بازی نیست. نمیدونم چکار...
  2. ا

    شکاک

    سلام من دیپلم دارم خانه دار هستم ممنون میشم اگه کمکم کنید .
  3. ا

    شکاک

    باسلام من نسبت به همسرم خیلی حساسم دوست ندارم شوهرم با هیچ زن دیگری حرف بزندروز وشب به خیانت فکر میکنم بااینکه او رو خیلی دوست دارم ولی با این اخلاقی که من دارم خیلی اون رو دارم اذیت میکنم لطفا کمکم کنید
بالا