سلام ما 9 ساله که ازدواج کردیم دوتا بچه دختر هم داریم.تا حالا هیچ مورد بدی از شوهرم ندیدم آخه اون بیکار بود همش تو خونه پیشم بود سه ساله که رفته سر کار تو این سه سال آرامش من بهم خورد دارم دیوونه میشم.توی یک هتل کار میکنه همکاراش هم دخترن ولی اون اصلا اهل فساد وعشق بازی نیست. نمیدونم چکار...