نتایح جستجو

  1. S

    آيا آموزش در دوره ساساني طبقاتي بوده است ؟

    در دوره ساسانيجامعه به سه طبقه تقسيم شد شاهزادگان موبدان مردم مردم كار ميكردند ماليات وكاروحتي سرباز پياده سپاه با مردم محروم عيش ونوش درس وتحصيل مقام از اشراف پسر كفاش بايد كفاش بماند
بالا