نتایح جستجو

  1. B

    نیاز فوری به همفکری دارم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    سلام دوست عزیز من کارمند سازمان حفاظت محیط زیست هستم. البته خودم حسابداری خوندم. محیط زیست رشته خوبی است اما بهتره بدونی هنوز در ایران زیاد به این مقوله توجهی نمیشه. همینطور که در پیامهای سایر دوستان قابل مشاهده است، اکثراً محیط زیست رو با منابع طبیعی اشتباه می گیرند و بر این باورند که این دو...
بالا