سلام
من فکر می کنم که افت فشار اریفیس از همه بالاتره. به خاطر تغییر سطح ناگهانیش. تا جایی که یادمه برای دبی های زیاد هم از اریفیس به جای ونتوری استفاده میشه. ولی خوب شاید درست یادم نباشه. اگه کسی اینجا باشه که کتاب راهیان ارشد سیالات 1 دم دستش باشه می تونه از تو اون پیدا کنه برات.