سلام دوستان من در وب سایتم نیاز به گزارشگیری دارم که از نرم افزار crystal Report استنفاده کرده ام تمامی مراحل را از روی فیلم آموزشی کاملا انجام داده ام و مشکلی ندارد ولی در زمان اجرا و درخواست گزارشگیری با پیغام زیر مواجه می شوم .
در سایت های انگلیسی خیلی جستجو کرده ام هرکدام از روش هایی که...