You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
[IMG]سلام عزیز خاله چطوری؟
ممنون پسله آجیم بابت تبریک
-
-
سلام به آجی خجشله خودم
چقده ناناز شدی[img]
همشون که بهت میاد آجی هر کدومو دوس دالی بپوش تو همشون ماه شدی
-
خواهش الیرم[IMG]
ایول
ساخجی یاتاسان[IMG]
-
بابیلی میلی آیدیتو موخاد بدم؟
-
[IMG]گول اوسون
[IMG]من چوخ بو اسمایلی سوییورم(ایندی داداشیم اولسیدی دییردی بودا سنی بح سویور[IMG] )
-
-
-
-
[IMG]سن یاخجی اوشاغسان
فقط گاها شیطان تولوور بیلوی که تز توتورام بیلوی تا تولاماسین [IMG]
-
خوب یاخجی اولان اول
ایش بورالارا چحمسین [IMG]
-
-
[IMG]اونده من کیمه گولوم؟
-
سلام به دخمل آجیه خودم چطوریایی؟
اوا کجا میری نیومده؟
-
[IMG]یادیم دا دییردی
پس کیمه گولاخ؟[IMG]
-
-
:razz:من هاواخ ددیم گد؟:mad::razz:
-
-
نمی دونم نکنه خودت بودی شیطون
-
[IMG]نخیرم عمرا گویام گدسن