نتایح جستجو

  1. ل

    دانشگاه شریعتی تهران

    سلام به دوستان جدیدم.من کاردانی معماری مو در مشهد گرفتم و رتبه ام در کنکور امسال 87 شد.به نظرتون ارزششو داره بیام شبانه شریعتی؟ درضمن اگه اطلاعاتی در مورد خوابگاه خود گردان دارین راهنماییم کنید.ازنظر هزینه و تعداد افراد .خوابگاه به شبانه ها نمیدن نه؟ ممنونم
  2. ل

    سلام به دوستان جدید. رتبه من در کنکور کارشناسی ناپیوسته امسال87 شده.باتوجه به اینکه تو مشهدم...

    سلام به دوستان جدید. رتبه من در کنکور کارشناسی ناپیوسته امسال87 شده.باتوجه به اینکه تو مشهدم ارزششو داره به نظرتون بیام شبانه تهران؟شریعتی ام میتونم بیام.! در ضمن اگه امار خوابگاههای خودگردان (هزینه و تعداد افرادو...)رو دارید بهم بگید. خیلی خیلی ممنون
بالا