سلام به دوستان جدیدم.من کاردانی معماری مو در مشهد گرفتم و رتبه ام در کنکور امسال 87 شد.به نظرتون ارزششو داره بیام شبانه شریعتی؟
درضمن اگه اطلاعاتی در مورد خوابگاه خود گردان دارین راهنماییم کنید.ازنظر هزینه و تعداد افراد .خوابگاه به شبانه ها نمیدن نه؟
ممنونم