You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
سلجوخ من برم یه چیزی بریزم تو این خندق بلا تا نمردم.فیلا خدافظی:)
-
نه جنبه گرون بود دیگه بیخیالش شدیم خخخخخخخ
-
سلام دالی خوبی دلمون واست تنگ شده بود.:)
مگه من چمه:(
-
-
چشم دیگه چی والا:D
خبر که نداریم ای بد نمیگذره خدا رو شکر:)
-
حالا علیک من خوبم تو چطوری:D
-
-
آره سرما خوردم هانی جان.من دیگه باید برم به کارام برسم فعلا خداحافظی:)
-
قابل شما رو نداره همشون واسه خودت
زهرا جان من دیگه باید برم.
اگه امری نیست با اجازتون من مرخص میشم:)
-
نه باوووووو چه خوشی.کلی گرفتارم و مریضم هستم دیگه بدتر:D
-
-
-
میدونم دختر محله خواستم باهات شوخی کنم:D
-
اینام واسه مژگان عزیز دختر حساس:)
[IMG]
-
اومدم فقط حالتو بپرسم مثه این که رفتی.
خدانگهدار:gol:
-
سلام زهرا خوبی دختر:smile:
-
-
-
-