You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
ممنون من خوبم.مزاحم نمیشم چیه :(
-
سلام صفورا.دختر اصم معلوم است تو چی کار میکنی:D
-
سلام زهرا خوبی دختر؟:)
ممنون عکست واقعا زیبا بود.دلم خواست:D
-
-
-
-
آخه چیزه دیگه ای به ذهنم نرسید مجبور شدم بپرسم خخخخخخخخ:D
-
خوبی تو؟
چه خبرا(متنفرم از این سوال کلیشه ای)خخخخخخخخخ:D
-
سلام صفورا خانوم.سلامت پ کو دختر:razz::D
-
-
من سالی یبار تعارفی میشم.شانس توئه دیگه امشب من تعارفی شدم خخخخخخخخخ:biggrin:
-
-
صاحبش واسه ما قابل داره:)
-
-
منصوری زیر آب بدجور شلوغه:D
ما که رفتیم گودی بای:)
-
-
عع منصوره این آدم بشو نیست.خودمو خسته نمیکنم:biggrin:
-
محبوب آبگوشت که به ما ندادی.ما بریم یه چیزی بریزیم تو این خندق بلا که مردیم از گرسنگی.:(
کاری نداری خدافظی:)
-
همون دیگه مریضم که میرم زیر بارون :biggrin:
-
مرسی هم متنت هم اون عکسی که واسم فرستادی زیبا بود:)