نتایح جستجو

  1. گلابتون

    به به ...چه عجب...شاه مهرخان... فكرميكردم..به كلي از يادت رفتم... خداييش چي شد ياد سايه افتادي؟؟؟

    به به ...چه عجب...شاه مهرخان... فكرميكردم..به كلي از يادت رفتم... خداييش چي شد ياد سايه افتادي؟؟؟
  2. گلابتون

    مسابقه *** هركي گفت اين چه گياهيه ...؟

    فكر ميكنم گزينه يك صحيح باشد.
  3. گلابتون

    [IMG]

    [IMG]
  4. گلابتون

    راستي گفتي لاست....من تا آخر بخش شش ديدم......خيلي دلم ميخواست بقيه اش رو هم ببينم...متاسفانه...

    راستي گفتي لاست....من تا آخر بخش شش ديدم......خيلي دلم ميخواست بقيه اش رو هم ببينم...متاسفانه بقيه اش رو ندارم... شما تا كجا ديدي؟
  5. گلابتون

    مسعود جان ...اونم ديدم گلم... منظورت آبشار طلايي هست؟

    مسعود جان ...اونم ديدم گلم... منظورت آبشار طلايي هست؟
  6. گلابتون

    مسابقه *** هر کی تونست یه عکس خوب از گیاه پیدا کنه

    مسعودجان اون پستت رو كه من ديدم...واسه همون هم جسارتآ بهتون تذكر دادم كه تعداد عكسها رو به دوتا تقليل بديد... واسه همين گفتم كه لازم نيست خصوصيات گياهي رو ذكر بفرماييد... گفتم كه اينجا فقط عكس ميذاريم و در مورد بقيه خصوصيات و مرفولوژي گياهان در بخشهاي ديگه بحث ميكنيم..
  7. گلابتون

    مسابقه *** هركي گفت اين چه گياهيه ...؟

    رز آبشار طلايي ...rosa banksian واقعا خوشگله...جدا مثل آبشار ميمونه... :love:
  8. گلابتون

    مرسي خانوم خوشگله ....خيلي مطلبت قشنگ بود... [IMG]

    مرسي خانوم خوشگله ....خيلي مطلبت قشنگ بود... [IMG]
  9. گلابتون

    هههههههه مسعود...چرا اينجا جوابم رو دادي عزيزجان؟؟؟[IMG] كلي توي پروفايلم منتظر بودم... [IMG]...

    هههههههه مسعود...چرا اينجا جوابم رو دادي عزيزجان؟؟؟[IMG] كلي توي پروفايلم منتظر بودم... [IMG] سرخونه زندگاني بودم ...آخه ما خريد هفتگيمون رو پنج شبنه ها انجام ميديم...واسه همين كمتر ميتونم بيام :w16: كدوم مسابقه عزيزم..؟
  10. گلابتون

    مسابقه: کی این گیاه دارویی رو میشناسه ...؟

    با تشكر ويژه از حضور تمامي عزيزان ممنونم رضا جان...حالا كه اجباريه...پس بفرماييد اين چه گياه دارويي هست؟
  11. گلابتون

    مسابقه *** هر کی تونست یه عکس خوب از گیاه پیدا کنه

    قربووووووووونت برمممممم.
  12. گلابتون

    مسابقه *** هر کی تونست یه عکس خوب از گیاه پیدا کنه

    هاااااااااااان؟؟؟؟!!!! محمدرضا....من بايد متوجه كدوم جواب مسعود ميشدم.؟؟؟
  13. گلابتون

    سلام مسعود جان مرسييييييييي از گريه ملوسي كه برام آوردي و گل نازت...خيلي خوشگله.ممنونم [IMG]...

    سلام مسعود جان مرسييييييييي از گريه ملوسي كه برام آوردي و گل نازت...خيلي خوشگله.ممنونم [IMG] كاري داشتي عزيز...من همين الان اومدم.
  14. گلابتون

    [IMG]

    [IMG]
  15. گلابتون

    [IMG]متشكرم دوست خوبم.

    [IMG]متشكرم دوست خوبم.
  16. گلابتون

    [IMG] [IMG]

    [IMG] [IMG]
  17. گلابتون

    [IMG]

    [IMG]
  18. گلابتون

    واي چه گل خوشگليييييييي...مرسي عزيزم. [IMG]

    واي چه گل خوشگليييييييي...مرسي عزيزم. [IMG]
  19. گلابتون

    ممنونم محمدرضا جان خيلي گل خوشگليه .... [IMG]

    ممنونم محمدرضا جان خيلي گل خوشگليه .... [IMG]
  20. گلابتون

    [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]

    [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]
بالا