تقصیر خودته...درست حسابی جواب سوالای منو نمیدی...بلایی بدتر از بهزاد سرت میارماااااااااااا:d
گفته باشم نگی نگفتی.....سال دو رو جواب ندی میسوزونمت که دود بلند شه:d
جدا میگم...اون سوال خیلی برام مهم بود...کامل حذفش کردی....:razz:
میخواستی نشینی رو صندلی داخخخخخخخخخخ
داخت میکنم:d